Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hankitte villalapaset? Teettekö itse, teetättekö sukulaisilla vai ostatte myyjäisistä? "Teolliset" ei kuitenkaan ole yhtä hyviä ja

Vierailija
21.09.2024 |

niitä tarvitaan kuitenkin paljon sellaisenaan ja myös kurarukkasten alla ja kovilla pakkasilla talvirukkasten alla eli useampi pari kuluu kyllä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kirppikseltä, ihmiset on taitavia kutomaan ja myyvät suht edullisesti hyviä villalapasia siellä. 

Vierailija
2/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia tehnyt itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovilla

Vierailija
4/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisella torilla ja melkein kaikilla markkinoilla on useampiakin villasukkakauppiaita, mutta lapasia ei ole ollut kaupan. Siitä ei tietoa johtuneeko tämä kysynnän puutteesta.

Vierailija
5/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskovilla

kurahanskojen alle varmaan joo, mutta aika ankean näköiset sellaiseen käytettäväksi?

Vierailija
6/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisella torilla ja melkein kaikilla markkinoilla on useampiakin villasukkakauppiaita, mutta lapasia ei ole ollut kaupan. Siitä ei tietoa johtuneeko tämä kysynnän puutteesta.

Samaa katsonut, että sukkia löytyy, mutta harvemmin lapasia. Luulisi, että saman verran työtä olisi sellaisen tekemisessä ja sama hintakin suunnilleen olisi?

Vierailija
7/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joulumyyjäisistä itsetehtyjä. Saan myös lahjaksi, kaikki tietää, että mulla on aina villasukat jalassa.

Vierailija
8/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan joulumyyjäisistä itsetehtyjä. Saan myös lahjaksi, kaikki tietää, että mulla on aina villasukat jalassa.

Äh, kysymys olikin lapsista. En käytä, mulla on nahkarukkaset.

Vierailija
9/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, kysymys olikin lapsista. En käytä, mulla on nahkarukkaset.

Lapasista* 

Vierailija
10/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että lapsen villaiset lapaset kutitti, mutta ei nykyään kutita. Mikäköhän siinä oli?

Vierailija
11/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, että lapsen villaiset lapaset kutitti, mutta ei nykyään kutita. Mikäköhän siinä oli?

lapsen = lapsena

Vierailija
12/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako seurakuntien lähetysmyymälöitä. Melkein joka seurakunnassa on joku nurkka/hylly/huone lähetystyön hyväksi myytävää tavaraa. Ylernsä tosi edullisesti.

Vierailija
13/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla käytetty ikinä. nykyään niin huippu lämpimiä ja vedenkestäviä rukkasia esim Reima. Itse lapsena käytin oli heti märät. Kutittivat kävivät henkeen siis se villan haju..selvisi paljon myöhemmin lukuisat allergiat.

Eli täysin turhia ovat.

Villasukkia ostan markkinoilta,ovat hyviä ja lämpimiä jaloille. Eikä villakaan nykyään haise niin paljoa.

Vierailija
14/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla käytetty ikinä. nykyään niin huippu lämpimiä ja vedenkestäviä rukkasia esim Reima. Itse lapsena käytin oli heti märät. Kutittivat kävivät henkeen siis se villan haju..selvisi paljon myöhemmin lukuisat allergiat.

Eli täysin turhia ovat.

Villasukkia ostan markkinoilta,ovat hyviä ja lämpimiä jaloille. Eikä villakaan nykyään haise niin paljoa.

Aijaa. Hassua. Meillä 12v tyttö haluaa käyttää nimenomaan lapasia nyt syksyllä ja nuo kaksi pienempää käyttää kurakäsineiden kanssa lapasia.

Vierailija
15/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaupasta, esim Prismasta, ostan lapaset ja pipot yms.

Vierailija
16/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaupasta, esim Prismasta, ostan lapaset ja pipot yms.

Ne on kuitenkin jotain karseaa akryyilia!

Vierailija
17/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse sormikkaiden päällä käytettäväksi.

Neulon kaksinkertaisella langalla, että tulee paksummat yhdellä kertaa. 

Vierailija
18/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoreilla myydään lapasia, ja myös noilla eri seurakuntien tai lahkojen myyjäisissä. Tekijät tuovat myyntiin, ja sieltä löytyy tosi kauniitakin kirjottuja lapasia, sukkia, ja säärystimiä. Pelastusarmeijan kirpputorilta kai viimeksi ostin.

Vierailija
19/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli täysin turhia ovat.

🤣🤣🤣

Vierailija
20/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä lapasia saa kaupasta, kun on valmis maksamaan yli 100e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme