Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääke joka EI

Vierailija
04.02.2014 |

Vaikeuta orgasmin saantia tai lihota.

Onko sellaista?

Söin joskus ssri lääkkeitä, veivät orgasmin. Kaikki. Sitten mirtazapiini lihotti, vaikken syönyt enemmän. Keräsi nestettä ja hidasti aineenvaihduntaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra päinvastoin lisää seksuaalista halukkuutta ja tuntoa!Ikävä kyllä aiheutti minulle myös unettomuutta,joten lopetin.Mutta seksiin kyllä antoi ihan uuden säväyksen...

Vierailija
2/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra. Panettaa enemmän ja laihduttaa. Käytetään myös ADHD-lääkkeenä ja tupakasta vieroitukseen. On hieman kemiallisesti sukua amfetamiinille. Mitä nyt ei kannata pelästyä, esim. osa ADHD-lääkkeistä on ihan oikeaa piriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos :) Miten lääkärille voisi ehdottaa tuota voxraa? Yksityiselle ei olisi nyt varaa mennä

ap

Vierailija
4/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi itsekin ehdottaa lääkärille,että haluaisi kokeilla tätä lääkettä,nimenomaan koska aikaisemmat lääkkeet eivät ole sopineet.Älä säikähdä,jos tulee alkuun univaikeuksia,ne yleensä helpottaa.Minä olin ennestään huono-uninen,niin unettomuus pahentui liikaa...mutta muuten aivan loistava lääke(ainakin sen yhden asian suhteen :D ) netistä löydät paljon voxra-keskusteluja.

Vierailija
5/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei :) Paljon kiitoksia :)

Vierailija
6/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi