Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Miksi kieltäydyt seksistä, kun mies sitä ehdottaa?

Vierailija
04.02.2014 |

Minkälaisia syitä sinulla on oikeasti?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kieltäytyneeni kertaakaan 16 vuoden aikana. Tätä nykyä saan noin puolen vuoden välein: kerran talvilomalla ja kerran kesälomalla.

Vieraille miehille sanon ei, koska pelkään huonoa panoa - ja sitä, että olen itse huono pano, koska sytyn hitaasti. Mikään vaatteet pois ja äkkiä  menoksi ennen kuin joku huomaa -systeemi ei toimisi.

Vierailija
22/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran koetin kieltäytyä kun olin vain niin väsynyt. Mies vänkäsi niin kauan että annoin periksi kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen se joka useammin ehdottaa seksiä. Mies on se, joka lähes aina kieltäytyy. Itsetuntohan on mennyt jo tässä parin vuoden aikana.

Olen oikeasti kivannäköinen ja nuori (20-vuotta), mutta mies ei vaan halua minua. Seksielämämme meni pilalle ensimmäisen lapsen odotusaikana, nyt odotan toista ja kuiva kausi jatkuu. Kerran tai kahdesti ollaan harrastettu seksiä tässä raskauksien välissä, nii , että tämä toinen sai alkunsa.

Vierailija
24/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kieltäydy. Meillä saisi olla useammin seksiä muutenkin. 

Jos olen kipeä, en halua seksiä, mutta ei mies sitä silloin ehdotakaan, kyllähän se tuntee minut eikä itsekään haluaisi panna kuumeessa tai oksennustaudissa. 

Vierailija
25/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan kieltäytynyt. Kun mies haluaa seksiä, sanon, "Ilman muuta, rakkaani. Ihan heti, kun olen tyhjentänyt tiskikoneen, ripustanut pyykit, siivonnut lasten lelut, katsonut huomiset päiväkotivaatteet kuntoon, laittanut eväät jääkaappiin huomista odottamaan, pyyhkinyt pöydät, kerännyt vaatteet lattialta, ripustanut pyyhkeet telineisiin suihkun jäljiltä, ommellut pari nappia, silittänyt paidat, laittanut sanomalehdet paikalleen kerättyäni niitä sieltä ja täältä, löydettyäni kaukosäätimen, käytettyäni esikoisen vielä kerra iltapissalla ja tehtyäni ostoslistan huomiselle."

En ymmärrä, miksi seksiä vongannut mies nukkuu, kun minä ehdin nukkumaan. Mies on ehdottanut, että  seksi ensin ja kotityöt sitten, mutta minusta työt ensin ja huvit sitten.

Vierailija
26/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon tainnut kieltäytyä (siis oman kumppanin kanssa, jotain baarissa lähentelijää ei varmaan lasketa), kun oli tosi huono olo. Yleensä jos koskee päähän tjsp, niin seksihän vaan auttaa siihen.

Ite yleensä ehdottelen miehelle sillälailla, että jätän kohteliaan takaportin kieltäytymiselle. Siis esim. "Väsyttääkö sua jo liikaa, että jaksaisit naida?", jolloin voi sanoa jos oikeesti väsyttää, että joo, nyt kyllä väsyttää liikaa. Ja jos ollaan vaikka oltu juhlimassa, niin kysyn, että ootko liian kännissä naimaan - silloin mies joskus vastaa, että en oo varma, kokeillaan. Mutta ei tuu itsellekään paha mieli siitä torjumisesta, kun asettaa kysymyksensä noin.

Vierailija
27/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee kieltäydyttyä, mutta yleensä kieltäytymiseni ovat johtuneet joko liian aikaisesta heräryksestä tai siitä, että olen ollut sairaana ja väsynyt. :D koskaan en ole kieltäytynyt siksi, ettei huvittaisi.

Vierailija
28/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:33"]

Oikeasti siihen on naisilla vain yksi syy, ja se on se, että seksiä pyytävä mies on yksinkertaisesti surkea pano, eli huono sängyssä.

[/quote]

Ja vastaavasti kotitöitä tekemätön mies ei tee kotitöitä, koska nainen on yksinkertaisesti huono nainen? Logiikkasi on huono.

Vierailija
29/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:53"]

No mikäs se sitten on se "oikea syy"? Puuh... En rakasta miestäni ja siksi en halua. Mies toki jaksaa sanoa, että tuo on tekosyy. :D Kuin myös tekosyystä käy 39 kuume, leikkauksesta toipuminen, ripuli, oksennustauti..

[/quote]

Miksi olet miehesi kanssa, jos et rakasta häntä?

Vierailija
30/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei huvita tai koska painostus ahdistaa.

Vierailija
31/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn vain ollessani erittäin väsynyt. Ja joskus harvoin jos olen suuttunut

Vierailija
32/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten pihtariakat ihmetelkö, miks miehenne menee vieraisiin sänkyihin, kun te vaan pihtaatte ja nalkutatte :D

Just saying..

Vierailija
33/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kieltäytynyt. Entinen mieheni ei halunnut harrastaa seksiä melkein koskaan ja se kyllä oli kauhea kolaus omalle naisudelleni.

Nykyinen on hyvin aktiivinen, enkä koe oikeaksi kieltäytyä, vaikka joskus väsyttäisinkin. Aina se halu syntyy kun päästään sänkyyn ,eikä se nyt niin loputtoman kauaa kestä, että väsymys olisi hyvä syy. Nykyinen mieheni ei myöskään koskaan kieltäydy, kun ehdotan seksiä. Se on ihanaa!!

Vierailija
34/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 15:55"]

Minkälaisia syitä sinulla on oikeasti?

[/quote]

Eipä ole tarvinnut kieltäytyä! jos olen ollut sairaana ei mies edes ehdottele, muuten haluan häntä yhtä usein kuin hänkin minua (min kerran vkossa) :)

18v yhdessä

Vierailija
35/41 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä missään nimessä kieltäytyisi jos mieheni joskus ehdottaisi! Se olisi unelmien täyttymys!! Nyt mä joudun vonkaamaan ja jään yleensä ilman!

Vierailija
36/41 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on aikainen herätys aamulla töihin ja alkaa olla jo myöhä. Ja jos mies on kaljoitellut ja siinä muka hellyydenpuuskassaan alkaa vonkaamaan. Toi on ehkä ainoa tilanne, kun kieltäydyn.

Sanon, et palataan asiaan huomenna,ajoissa ja ilman olutta.

Vierailija
37/41 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan kieltäytynyt. Kun mies haluaa seksiä, sanon, "Ilman muuta, rakkaani. Ihan heti, kun olen tyhjentänyt tiskikoneen, ripustanut pyykit, siivonnut lasten lelut, katsonut huomiset päiväkotivaatteet kuntoon, laittanut eväät jääkaappiin huomista odottamaan, pyyhkinyt pöydät, kerännyt vaatteet lattialta, ripustanut pyyhkeet telineisiin suihkun jäljiltä, ommellut pari nappia, silittänyt paidat, laittanut sanomalehdet paikalleen kerättyäni niitä sieltä ja täältä, löydettyäni kaukosäätimen, käytettyäni esikoisen vielä kerra iltapissalla ja tehtyäni ostoslistan huomiselle."

En ymmärrä, miksi seksiä vongannut mies nukkuu, kun minä ehdin nukkumaan. Mies on ehdottanut, että  seksi ensin ja kotityöt sitten, mutta minusta työt ensin ja huvit sitten.

Sekö ei tajua yhtään? Uskomatonta. Kuin sä jaksat?

Niin, itse en saa vaikka tekisin noi kaikki. Koska seksiä ei voi ostaa kuulemma.

Vierailija
38/41 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä ei halunnut ja vähän aikaa kun klitorista pyöritteli niin se tuntukin haluavan, itse vaan ei tiennyt heti että haluaa''

ja jos nainen nukkuu jo ja ennen maatemenoa tietää että mies könyää tv n äärestä räpläämän pillua niin mikset tee ylläriä eli vatkaat itse mirrin suoraan ajokuntoon ja märäksi ja kun mies tulee sänkyyn patista se heti panemaan ja mielellään eri asennoissa viimeisenä kuu-ukko eli sensuelli ajattelija jallun seksiasento vihosta  kuka muistaa sen asennon?

Vierailija
39/41 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa poikaystävistäni on olleet niin miellyttämisenhaluisia ja pitäneet myös mun tyydytyksestä niin hyvän huolen, että pikemminkin mä olen se joka "ei saa" kun käyn niin kuumana.

Yksi oli semmonen joka huolehti vain omasta laukeamisestaan, että mieluummin rnkkasin kuin harrastin seksiä hänen kanssaan, seksi oli yksitoikkoista ja vakavaa.

Mutta miksi mies pettää vaikka kotona saa seksin(kin) saralla kaikkea mitä voi toivoa ja on kiimainen nainen? Kyllästyykö mies kuitenkin jos aina saa kun haluaa, voiko oma nainen olla liian helppo?

Vierailija
40/41 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaa kännissä kähmiä,siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää. Seksi on hauskaa selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi