Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Miksi kieltäydyt seksistä, kun mies sitä ehdottaa?

Vierailija
04.02.2014 |

Minkälaisia syitä sinulla on oikeasti?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: ei huvita. Ei ketään aina huvita.

Vierailija
2/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee aloitteen tai ehdottaa seksiä niin harvoin, ettei oikeastaan ole varaa kieltäytyä. Viimeisen vuoden aikana olen tainnut sanoa kerran ei, syystä että takana oli 13h työpäivä enkä enää meinannut jaksaa pitää silmiä auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon niin puutteessa, että jos vaan ykskään hyvännäköinen mies tulisi ehdottamaan, niin taatusti en kieltäytyisi...

Vierailija
4/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en jaksa mennä pesulle :/

En kieltäydy usein, koska se tuntuu ikävältä.

Vierailija
5/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lähetsä panee??

muijalla,kylmä,väsyttää,pihtari akka haluaa vissiin asua vaan meillä ilmaiseksi.

Vierailija
6/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että mies on lähdössä töihin ja aikaa olisi aikaa vain hänen pussien tyhjentämiselle. Tai mies tokaisee " naidaaks niin nukahdan nopeammin. Ai niin ja jos on vatsa kipeä (ripuli yms) ei viitsi sanoa useinkaan suoraan että " ei

tänään, kauhea ripuli:D.

Oikeasti meillä menee makkarissa hyvin, mutta tässä päällimäiset.

Vierailija
7/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä syy on se että kello on niin paljon ja aamulla ei saa kuitenkaan nukkua tarpeeksi. Seksiehdotukset tuppaa meillä venymään aamuyön puolelle.

Vierailija
8/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn, jos ei tee mieli. Siihen on milloin mikäkin syynä; väsymys, kipeys tai muu vastaava fyysinen ikävä olotila. 

Vierailija
9/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kieltäydy. En keksi mitään syytä miksi kieltäytyä, jos ei "huvita", niin kummasti kun niihin puuhiin alkaa, niin alkaa myös huvittaa. Ikinä ei ole tarttenu lahnana maata, vaan nauttia hyvästä seksistä, vaikkei ensin olis niin huvittanutkaan. Ja jos olen kipeä, niin ei mies silloin tietenkään ehdottele.  

Vierailija
10/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Miksi et tee kotitöitä, vaikka nainen sitä ehdottaa?

Vierailija
11/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti siihen on naisilla vain yksi syy, ja se on se, että seksiä pyytävä mies on yksinkertaisesti surkea pano, eli huono sängyssä.

Vierailija
12/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei huvita ja koska vituttaa jo pelkkä ajatus.

Miksi ei huvita ja miksi vituttaa? No koska:

- ennen kaikkea koska se sksi, mitä mieheltä saa on surkeaa ja vastenmielistä ja SATUTTAA, eikä mies reagoi muuta kuin loukkaantumalla, jos olen sanonut, että se satuttaa ja että en halua tulla satutetuksi ja mitä sitten haluaisin. 

-koska silloin kun olisin edes sen verran valveilla, että voisin seksiä ajatella, hän katsoo mieluummin telkkaria. Sitten kun minä olen syvässä unessa, hän könyää teeveensä äärestä sänkyyn ja allkaa räpeltää pillua jonks pitäisi olla heti märkä ilan esileikkiä. Tästäkin on puhuttu, mutta mitään vaikutusta puheella ei ole, ihan kuin mies haluaisi osoittaa, ettei minun haluillani ole tässä mitään väliä, saama vaikka olisin pumpattava barbara.

- myös siksi, että olen loppuun väsynyt ja en jaksa enää. Hän voisi vähentää väsymystäni tekemällä osansa koktitöistä, mutta hän makaa mieluummin sohvalla.

Ja ennen kuin aapee sanot mitään, niin munkin mieheni on omasta mielestään täyllinen rakastaja, johon mikään osa täsät kuvauksesta ei sovi. Vaan kun hän näkee itsensä ihan toisin kuin muu maailma.

Vierailija
13/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:34"]

- ennen kaikkea koska se sksi, mitä mieheltä saa on surkeaa ja vastenmielistä ja SATUTTAA, eikä mies reagoi muuta kuin loukkaantumalla, jos olen sanonut, että se satuttaa ja että en halua tulla satutetuksi ja mitä sitten haluaisin. 

-koska silloin kun olisin edes sen verran valveilla, että voisin seksiä ajatella, hän katsoo mieluummin telkkaria. Sitten kun minä olen syvässä unessa, hän könyää teeveensä äärestä sänkyyn ja allkaa räpeltää pillua jonks pitäisi olla heti märkä ilan esileikkiä. Tästäkin on puhuttu, mutta mitään vaikutusta puheella ei ole, ihan kuin mies haluaisi osoittaa, ettei minun haluillani ole tässä mitään väliä, saama vaikka olisin pumpattava barbara.

- myös siksi, että olen loppuun väsynyt ja en jaksa enää. Hän voisi vähentää väsymystäni tekemällä osansa koktitöistä, mutta hän makaa mieluummin sohvalla.

Ja ennen kuin aapee sanot mitään, niin munkin mieheni on omasta mielestään täyllinen rakastaja, johon mikään osa täsät kuvauksesta ei sovi. Vaan kun hän näkee itsensä ihan toisin kuin muu maailma.

[/quote]

Suhteesi kuulostaa kamalalta. Miksi jatkat siinä?

Vierailija
14/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vissiin koko 15 vuoden aikana kieltäytynyt kertaakaan. mies ei kyllä tee aloitteitakaan. Mies kyllä kieltäytyy monta kertaa kuukaudessa ja aina se itsetuntoon kolahtaa kun tulee torjutuksi. Voi kun olisi sellainen mies joka haluaa usein seksiä ja tekee aloitteita, niin olisin onnellinen. Pahimmilleen puutteessa ja ilman seksiä jopa vuoden ajan. Lapsia ei ole.

Vierailija
15/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisin kysyä miehiltä, miksi kieltäydytte?

Vierailija
16/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehdottajasta, siis onko kyseessä oma mies, tai joku satunnainen vastaantulija?

Kysymyksessä ei määritelty, mikä mies näitä seksiehdotuksia tyrkyttää.

Vierailija
17/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:34"]

[/quote]

Suhteesi kuulostaa kamalalta. Miksi jatkat siinä?

[/quote]

seksi suhteessamme on kamalaa. Muut osat suhteestamme ovat ihan ookoo ja jopa hyviä. Vuoteen ulkopuolella toimimme hyvin yhteen ja arvostamme ja kunnioitamme toisiamme. Meillä on lapsi, joka tarvitsee vanhempiaan erityisen paljon ja olemme kumppaneita hänen hoitamisessaan. Meillä on yhteisiä taloudellisia projekteja. Me nautimme toistemme seurasta muuten, paitsi seksissä. Elämässä on tärkeämpiä asioita kuin seksi. 

Vierailija
18/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:43"]Samaa voisin kysyä miehiltä, miksi kieltäydytte?

[/quote]. niimpä niimpä...

Vierailija
19/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on vieras tai muuten vain väärä mies. Muissa tilanteissa en kieltäydy.

Vierailija
20/41 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs se sitten on se "oikea syy"? Puuh... En rakasta miestäni ja siksi en halua. Mies toki jaksaa sanoa, että tuo on tekosyy. :D Kuin myös tekosyystä käy 39 kuume, leikkauksesta toipuminen, ripuli, oksennustauti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän