Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pyytänyt miehesi kavereita puhumaan järkeä miehellesi?

Vierailija
04.02.2014 |

Missä asiassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehillä ei ole tapana puhua järkeä kavereilleen. En keksi yhtään tilannetta jossa olisin valmis puuttumaan kaverin tekemisiin.

No tietysti jos olis lapsista kyse niin sitten puuttuisin, pakkohan se olis. Mutta kynnys olis siinäkin tosi korkealla. On ollut tilanteita joissa olen miettinyt asiaa, mutta ei ole kuitenkaan ollut niin isosta asiasta kyse että olisin puuttunut.

En usko että puuttumisesta olis mitään hyötyä. Ei mies kavereitaan kuuntele. Tuhoon tuomittu ajatus on toi.

Vierailija
2/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse puhunut, mutta miehen kaverit pyysivät tulevaisuudessa puhumaan oltuaan todistamassa hetkeä kun exä sai raivarin pöydälle unohtuneesta luottokortistaan. Raivari oli kutakuinkin sitä luokkaa, että minulle sihistiin 3cm päästä naamalle virheeni takia (olin luvalla lainannut luottokorttia saadakseni kaupparahaa, mutten ollut laittanut korttia takaisin lompakkoon vaan pöydälle.) ja ilmeisesti viesti tuli ulos sen verran sähköisesti, että kun mies oli mennyt, hänen kaverinsa kysyivät pahoinpidelläänkö minua ja vannottivat että minun pitää kertoa heille jos näin tapahtuu kerrankin. Että he ottavat miehen puhutteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. En kyllä varsinaista asiaa muista. Kaveri on siis aikaisemminkin puuttunut miehen elämään ja ymmärsi jo puolesta vihjeestä mitä toivon kun itsellä alkoi keinot loppua miehen masennuksen johdannaisiin. Onneksi mies kuuntelee tuota ystäväänsä, tai ainakin tekee kun tuo ystävä osaa ovelasti puuttua ettei sitä edes mies ole tainnut tajuta että puuttuu. 

Jopas meni vaikeaksi ajatuksen muodostaminen lauseeksi -_-

Vierailija
4/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mieheni on se tyyppi, jota kavereiden vaimot pyytävät puhumaan järkeä.. Yksi hassaa rahojaan miten sattuu, impulssiivinen shoppaaja, pakko saada nyt! Ihan tuore juttu, kun tää vaimo vetos mieheeni ja muhunkin.

Toinen tilanne oli kun vaimo tarvi järjen sanaa väkivaltaiseen parisuhteen selvittämiseen.

Vierailija
5/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Puhun itse tarvittaessa järkeä hänelle, on ihan sillee fiksu kaveri, että pitää myös meitä naisia ihmisinä ja kuuntelee niin muodoin myös vaimoaan, ei pelkästään toisia äijiä.

Vierailija
6/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pyytänyt ketään puhemieheksi, enkä missään nimessä toteuttaisi kenenkään muunkaan pyyntöä ryhtyä sellaiseksi. Sanon itse, jos on sanottavaa, tai olen hiljaa.

Vierailija
7/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaadittu "järjen puhuminen" on turhaa. Joka sitä tarvitsisi, ei sitä kuuntele tai ymmärrä. Joka kuuntelisi ja ymmärtäisi, ei tarvitse. Yleensähän tuolla sanonnalla tarkoitetaankin sitä, että jonkun ihmisen mielipide tai käytös yritetään saada samaksi kuin vaatijalla. Oli se sitten järkevä tai ei.

Vierailija
8/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta minua ja miestäni on pyydetty puhumaan järkeä yhteiselle ystävälle puolison toimesta. Tilanne oli lähinnä kiusallinen. Jos meinaat pyytää, kannattaa valita kaveri, jolla on jotain vaikutusvaltaa ja toisaalta omakin usko siihen, että järjen puhumiselle on tarvetta.

Vierailija
9/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomiseen liittyen joo. Esim. sanoin ettei ottaisi miestä taksiin jatkoille, kun mies oli jo ihan lärvit. Mutta miehet ei tykkää puuttua kaverin tekemisiin vaikka kaveri käyttäytyisi kuinka itsetuhoisesti ja typerästi.

Vierailija
10/10 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehellä ei ole kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä