Pettymys
Olen eronnut pari kuukautta sitten ja päätin, että nyt koen niitä kokematta jääneitä miessuhteita. Neljän miehen kanssa olen erilleen muuton jälkeen ehtinyt olla, mutta kaikenkaikkiaan koko homma on ollut iso pettymys. Ensinnäkin, miehistä kolmella on ollut aivan samaa luokkaa oleva kalu kuin ex-miehelläni, jonka kalun aina ajattelin olevan pieni (eron syyt eivät kyllä liittyneet seksiin millään lailla, mutta kuitenkin ollut mielessä tämä asia). Viime lauantaina päädyin baarista sitten sänkyyn miehen kanssa, jolla oli kuin olikin sekä pidempi, että paksumpi kuin exälläni. Mutta ei se touhu sitten ollut yhtään sen parempaa tai tyydyttävämpää kuin muidenkaan kanssa. Tavallaa hyvä, ettei sen asian siis minulle tarvitse olla uuden suhteen kriteeri, mutta jotenkin silti huomaan olevani ärtynyt ja pettynyt asiasta. Luulin, että seksissä on odottamassa jotain hienompaa, joka minulla on vaan vielä jäänyt kokematta. Mutta ei se nyt ainakaan tässä se ratkaisu tunnu olevan :(
Kommentit (22)
Itse olen ison kalun 18/5 omaava mies. Ei kyllä ole yksikään nainen sen avun vuoksi kanssani suhdetta alkanut rakentamaan. Eiköhän se ole aika pitkälti muista jutuista kiinni se suhteen onnistuminen.
Sanot olevasi ärtynyt ja pettynyt. MIKSI?? Oliko kuitenkin eron taustalla jotain ajatuksia muista miehistä ja paremmasta seksistä. Kenties jopa isokaluisen kanssa. No nyt olet huomannut, ettei se todellisuus vastaakaan unelmia. Mikä syy siinä on olla "ärtynyt ja pettynyt". Elä omaa elämääsi äläkä unelmia. Ja vastaa päätöstesi seurauksista.