Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiselle ei saisi ehdottaa seksiä suoraan?

Vierailija
04.02.2014 |

Toisessa ketjussa joku prinsessa puhisi tuohtuneena ettei asioita saa sanoa ääneen. Pitäisi lähestyä jonkun mystisen sanattoman ymmärryksen kautta.

Itse naisena en moista ymmärrä. Miehenä pistäisin tuppisuuakat vaihtoon saman tien. Yksinkertaisesta asiasta tehdään kauhean vaikea ja kaikkii tietysti miehen syytä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuntemani miehen tapa provosoida riitaa on juurikin "anna pillua". Ja asiaan kuuluu myös riidanhaluinen ilme ja äänensävy, joka viestittää kaikkea muuta kuin miellyttävän sänkypeuhauksen kaipausta. Kiertopalkintona kulkee naiselta toiselle jo ties kuinka monetta vuotta :)

Vierailija
42/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö te muut parisuhteessa asiat aina samanlailla? Täällä tuntuu olevan väkeä jotka tekevät aina niin tai aina näin.

Meillä seksi alkaa hyvin erilailla joka kerta. Välillä mies vaan toteaa, että "mennäänkö naimaan" ja sitten mennään jos minua huvittaa. Tai sama toisinpäin. Sitten välillä taas kaikki alkaa siitä suukottelusta, kumpikaan ei tiedä johtaako se seksiin vai jääkö vain suukotteluun. Välillä taas mies tulee selvästi lämmittelemään, koskemalla ja höpöttelemällä. Kaikki täysin erilaisia tapoja aloittaa seksi. Niistä myös seuraa usein kovin erilaista seksiä. Mutta en minä ainakaan omassa suhteessani voisi sanoa, että miten meillä aina tuo asia tehdään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, mutta se vaatii loistavaa tilannetajua ja hyvää ihmistuntemusta. Tietysti myös tervettä itsetuntoa, kykyä ottaa vastaan pakit luontevasti ja riittävän nöyrästi mutta ylpeyttä menettämättä - ja sen verran siistiä olemusta, että kehtaa ruveta ehdottelemaan (tämä liittyy kyllä tilannetajuun).

Joskus se voi toimiakin. Vaikka toisiaan "vihaavan" tappelupukariparin jäänrikkojana.

Vierailija
44/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:07"]

En minäkään ymmärrä, miksi ei saisi. Asioista voi hei aina neuvotella, ja parempi tietää heti missä mennään. :)

Minä ainakin olen tullut lähinnä ärtyneeksi näistä: sulla on niin ihana hymy ja tähtisilmät, ja oot niin kaunis ja voi että heti kun sut näin jne....jollotuksista. Nehän siis on sama asia kuin pyytäminen, vähän vaan pitemmän kaavan mukaan.

[/quote]

Sama. Miehille ihan vaan tiedoksi: jos suora kysyminen ei toimi, niin ei toimi se lirkuttelukaan. Ainakaan mun kohdalla.

Vierailija
45/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:44"]

Teettekö te muut parisuhteessa asiat aina samanlailla? Täällä tuntuu olevan väkeä jotka tekevät aina niin tai aina näin.

Meillä seksi alkaa hyvin erilailla joka kerta. Välillä mies vaan toteaa, että "mennäänkö naimaan" ja sitten mennään jos minua huvittaa. Tai sama toisinpäin. Sitten välillä taas kaikki alkaa siitä suukottelusta, kumpikaan ei tiedä johtaako se seksiin vai jääkö vain suukotteluun. Välillä taas mies tulee selvästi lämmittelemään, koskemalla ja höpöttelemällä. Kaikki täysin erilaisia tapoja aloittaa seksi. Niistä myös seuraa usein kovin erilaista seksiä. Mutta en minä ainakaan omassa suhteessani voisi sanoa, että miten meillä aina tuo asia tehdään. 

[/quote]

Joten minusta sellaiset "soidinmenot" ovat sinäänsä aika typeriä jos nainen niitä ihan vaatimalla vaatii ennen kun sänkyhommat kiinnostaa. Aika epäsuhtainen suhde seksiin minusta jos naisen ei koskaan tee seksiä mieli ilman, että mies tekee sirkustemppuja? 

Toisaalta ymmärrän kyllä senkin, että jos sitä arkea yksin pyörittää ja on vauvan yrjössä koko päivän tiskannut astioita, pessyt pyykkiä ja taistellut uhmaikäisen kanssa, niin siitä on aika vaikea napsauttaa sekuntissa vaihteelle "seksikäs olo". Silloinhan sen toisen, joka siellä kotona ei ole koko päivää häärinyt tehtävä jotain sen eteen, että saadaan se olotila vaihtumaan. Mutta se voi yhtälailla olla nainen joka joutuu hieman tekemään hommia kuin mieskin. Eli jos nainen on ollut töissä ja mies kotona koko päivän. 

Vierailija
46/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halut laskee tuommoisesta ehdottelusta. Jos haluaa seksiä, se pitää tehdä fyysisesti selväksi toiselle ja sytyttää samalla toinen.

Vierailija
47/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:12"]

Onneks mun mies alkaa suoraan lämmitteleen. Suukottelee, halailee ja siitä eteenpäin. Ei tarvi tappaa tunnelmaa turhilla kysymyksillä.

Mut seksiä onkin 3-7krt viikossa. Olisiko tässä syynä?

[/quote]

Kauanko annat suukotella ja halailla yms - siis ilmeisesti olemalla yksipuolisesti vastaanottavana tässä kaikkea hyvää - ennen kuin sanot, että sillä kertaa ei satu huvittamaan? Mitä mies siiihen sanoo? 

[/quote]

En mää sellaista sano. Miksi sanoisin koska ei oo tehty kysymystä, eikä suukottelu aina tarvi johtaa edes mihinkään. En tiiä, missä kylmyys maailmassa te elätte, mutta ei meillä yksin suukotteluita tehdä. Siinä on aina kaksi mukana. Ja siitä mennään eteenpäin luontevasti. Joskus nopeasti, joskus hitaammin, riippuu molempien halusta.

[/quote]

Luetteko toistenne ajatukset? Entä jos ei huvita, kauanko pussailet silloin? Entä mies? Miten mies ilmaisee, ettei haluta?

[/quote]

No kyllä mä huomaan kun mies kiihottuu tai minä kiihotun. Miten joku voi olla huomaamatta?

Onneksi itselläni on viriili mies, eikä ole kuin kerran ollut sellainen ettei huvittaisi, mutta vaati ehkä vaan enemmän hommia itselleni niin alkoi häntäkin haluttamaan ja heräsi puoli unimaailmastaan. Eli silloinkaan ei homma tyrehtynyt.

[/quote]

Selvä trolli tämä.

[/quote]

Trolli oot itse.

En oo ikinä tajunnut miks asioista pitää tehdä niin älyttömän vaikeita.

Jos itseä haluttaa, niin tehdään asioita et toistakin alkaa haluttamaan ja bueno. Ei tarvi kenenkään kärsiä. Suora sanominen tekee vaan homman teennäiseksi, eikä Se lähde enää spontaanisti eli toisin sanoen tappaa aivan kaiken vaan..

Ja pidä trollina mun puolesta. Mut mun elämässä ei oo pihtausta ja seksiä 3-7krt viikossa (synnytyksen jälkeinen aika parantumisesta pois tuosta).

Vierailija
48/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:54"]

Koska halut laskee tuommoisesta ehdottelusta. Jos haluaa seksiä, se pitää tehdä fyysisesti selväksi toiselle ja sytyttää samalla toinen.

[/quote]

Eli et halua seksiä sen toisen ihmisen kanssa vaan haluat, että sinua halutaan ja sinulle annetaan valta suoda seksiä.

Vierailija
49/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:54"]

[/quote]

Miksi, oi miksi, ne halut laskee. Kerro niin että mieskin voi tämän ymmärtää.

Vierailija
50/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:44"]

[/quote]

Joten minusta sellaiset "soidinmenot" ovat sinäänsä aika typeriä jos nainen niitä ihan vaatimalla vaatii ennen kun sänkyhommat kiinnostaa. Aika epäsuhtainen suhde seksiin minusta jos naisen ei koskaan tee seksiä mieli ilman, että mies tekee sirkustemppuja? 

Toisaalta ymmärrän kyllä senkin, että jos sitä arkea yksin pyörittää ja on vauvan yrjössä koko päivän tiskannut astioita, pessyt pyykkiä ja taistellut uhmaikäisen kanssa, niin siitä on aika vaikea napsauttaa sekuntissa vaihteelle "seksikäs olo". Silloinhan sen toisen, joka siellä kotona ei ole koko päivää häärinyt tehtävä jotain sen eteen, että saadaan se olotila vaihtumaan. Mutta se voi yhtälailla olla nainen joka joutuu hieman tekemään hommia kuin mieskin. Eli jos nainen on ollut töissä ja mies kotona koko päivän. 

[/quote]

Jep kyllä varmaan "soidinmeno" vaatimalla on aivan turhaa ja idioottimaista. Jos "soidinmenoa" ei tule luontaisesti vaan nainen joutuu kaiken suukottelun erikseen vaatimaan, on jo suhde huonolla tolalla ja kaipaa kipeästi apua.

Joskus kannattaa miettiä suhteen alku aikaa. Pitikö silloin miestä vaatia suukotteleen tai lämmitteleen? Ja jokainen suukkoko vei aina seksiin?

Eli pointtini on siinä että kun sitä lämpöä tulee luontaisesti molemmilta, seksielämäkin kukoistaa paremmin. Ei silloin seksistä tehdä sopimuksia ja tarvi kysellä et josko kiinnostaa. Voi mennä toisen lähelle, tehdä jotain kiihottavaa ja huomata kuinka toisen iho, hengitys ja katse muuttuu kiihottumisesta. Ei silloin turhia tarvi kysellä.

nro 5 vastaa yhä.

Vierailija
51/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:54"]

[/quote]

Miksi, oi miksi, ne halut laskee. Kerro niin että mieskin voi tämän ymmärtää.

[/quote]

Mä ainakin olen yrittänyt selittää asiaa. Mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

nro 5

Vierailija
52/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mies tykkäisi, jos kotiin tullessa tai esimerkiksi juuri kun mies tekee jotain muuta, nainen pyytäisi panemaan. Tosikkomaisesti, ilman huumoria, ihan kuin pyytäisi kahvia keittämään. Ja sitten kauhea mökötys tai valitus, jos mies ei haluakaan. Kyllä taitaisi riitaa riittää. 

Vierailija
53/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:16"]

Mitähän mies tykkäisi, jos kotiin tullessa tai esimerkiksi juuri kun mies tekee jotain muuta, nainen pyytäisi panemaan. Tosikkomaisesti, ilman huumoria, ihan kuin pyytäisi kahvia keittämään. Ja sitten kauhea mökötys tai valitus, jos mies ei haluakaan. Kyllä taitaisi riitaa riittää. 

[/quote]

10 pistettä ja papukaijamerkki sinulle. En olisi paremmin osannut asiaa kuvata.

Vierailija
54/59 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:16"]

[/quote]

10 pistettä ja papukaijamerkki sinulle. En olisi paremmin osannut asiaa kuvata.

[/quote]

Tuo olisi kyllä hyvä kaikkien kokeilla/kokea.

Vierailija
55/59 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/59 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 02:13"]

Nytkin haluan ihan hirveesti yhtä miestä, mutta vaan seksuaalisesti, ja se haluais enemmänkin, joten mä en voi harrastaa sen kanssa seksiä, koska en halua leikkiä sen tunteilla tai herätellä siinä toivoa enemmästä (mutta ai helvetti kun tekis mieli).

[/quote]

Arvaappa mitä iso osa miehistä tekisi tuossa tilanteessa?

Itse tosin tekisin selväksi, että tämä on seksisuhde, jos se on ok ja et rupea ripustautumaan, niin tervetuloa kylään. On toiminut ja kelvannut useammalle kuin yhdelle naiselle. Yh:lle olen lisäksi tehnyt selväksi, etten rupea isäksi. Etenkin noissa seksisäädöissä voi olla, jopa kannattaa olla, mahdollisimman suorasukainen. Säästää molempien aikaa ja hermoja, tunteitakin.

Vierailija
57/59 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:44"]

[/quote]

[/quote]

Jep kyllä varmaan "soidinmeno" vaatimalla on aivan turhaa ja idioottimaista. Jos "soidinmenoa" ei tule luontaisesti vaan nainen joutuu kaiken suukottelun erikseen vaatimaan, on jo suhde huonolla tolalla ja kaipaa kipeästi apua.

Joskus kannattaa miettiä suhteen alku aikaa. Pitikö silloin miestä vaatia suukotteleen tai lämmitteleen? Ja jokainen suukkoko vei aina seksiin?

Eli pointtini on siinä että kun sitä lämpöä tulee luontaisesti molemmilta, seksielämäkin kukoistaa paremmin. Ei silloin seksistä tehdä sopimuksia ja tarvi kysellä et josko kiinnostaa. Voi mennä toisen lähelle, tehdä jotain kiihottavaa ja huomata kuinka toisen iho, hengitys ja katse muuttuu kiihottumisesta. Ei silloin turhia tarvi kysellä.

nro 5 vastaa yhä.

[/quote]

Se ´seksi on sitä läheisyyttä. Seksiä harrastetaan seksin takia. Järjetöntä kuluttaa enemmän aikaa johonkin soidinmenoon kuin itse seksiin. Siinä ei ole mitään järkeä

Vierailija
58/59 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:16"]

Toisessa ketjussa oli ihmettelyä et sai negatiivisen vastauksen samoin tein.

haluttaako sua?-ei tällä sekunnilla (negatiivinen vastaus mutta totuus)

haluttaako sua? - ei (kokeilu miehen muniin), näköjään ei suakaan kun et kovana samantien oo.

haluatko seksiä? - vois sitä haluta jos lämmittelet ->tunnelma tämän jälkeen puhdas nolla.

Haluatko seksiä? -Joo. Ja mitä sit tapahtuu? Kerro sinä aloittaja? Housut pois ja 2min yhdyntäkö?

[/quote]

2 minuutin yhdyntäkö on ainoa, mitä tähän keksit? Yritä nyt edes, hyvä nainen.

[/quote]

vastaa siihen kysymykseen, niin ei tarvitse toisen arvuutella.

[/quote]

Jos haluttaa, niin tehdään kaikki, että haluttaisi vielä enemmän. Jos ei haluta, sitten jatketaan sitä, mitä oli tekemässä. kahteen minuuttiin ei taida päästä edes pikapanossa.

[/quote]

Aivan. Jos toista ei yksinkertaisesti ollenkaan haluta, on häntä melko vaikea houkutella seksiin. Jos haluttaa, voidaan aloittaa suutelut, hyväilyt yms., jotta se halu kasvaisi himoksi asti. Ja sitten naidaan.

Vierailija
59/59 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun asiantuntevan raadin tai asiaa riittävästi haastattelemalla tutkivan tutkijan pitäisi selvästikin kirjoittaa aiheesta seuraava opaskirjanen: "Suomalaisten lisääntymisikäisten aikuisten käyttämät soidinmenot ja aktiin valmistautuminen 2010 luvulla".

- "Nyt panettais!"

- "No sinäpäs sen sanoit."

- "Käyks sulle tavallinen lateksinen?"

- "Käy, tuutko mun kämpälle?"

- "Tuunhan mä, jos sinne asti ehditään?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän