Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuttelin vaimoni tekemään abortin. Oliko muka ikävästi tehty?

Vierailija
04.02.2014 |

Minulla ja vaimollani menee erinomaisesti ilman lastakin, joten sellaista ei oteta täydentämään elämää, miten monet wt-perheet tuntuvat tekevän. Vaimo yritti vähän minulle sanoa aluksi vastaan että josko tällä kertaa harkitsisimme kuitenkin edes, mutta perustelin asian onnellisen elämäntilanteemme, nykyisellään erinomaisen talouden ja vapaa-ajan puolesta niin, että suostui menemään klinikalle perjantaina. Helpotus! En edes pidä lapsista, enkä usko vaimonikaan.

kuitenkin, töissä naispuolinen työkaveri väitti että naiselle ei tuollaistka saisi sanoa. En sen ämmän juttuja kyllä tossissani ota, sillä helppohan sen on muita arvostella kun itsellään on kolme lasta ja niiden takia ei voi samanlaista vapaata elämää viettää kuin minä ja vaimoni, ja katkeruuttaan arvostelee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
2/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin.

Vierailija
4/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, tämmönen tänään!

Vierailija
5/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kamalalta ihmiseltä ja sinun äitisi olisi pitänyt teettää abortti kun odotti sinua. Säälin vaimoasi kun joutuu elämään sun hirmuvallan alla ja koska kuulostaa todella heikolta naiselta...

Vierailija
6/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,,,,hyvää päivää.

Tässä on taas kaveri etttä, minä,minä, minä.,,,ja minä.

Onnellista elämää vaan sinulle ja viisaalle taivutuksellesi. Toivon että nyt olet onnellinen ja vapaa, mutta miten onnellinen on tämä taivuteltu vaimosi joka elää asian kanssa elämänsä loppuun asti. 

Vierailija
7/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli ikävästi tehty. En kannata tuota painostustasi.

Jätti jäljen teidän onnelliseen suhteeseen ?. Ikävä asia.

Vierailija
8/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Porvoossa saa vasektomiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan