Miten talvella voi urheilla kun ulkona tulee niin helposti kipeäksi?
Ei tarvitse kuin kävelyllä käydä niin nenä alkaa vuotaa ja olo on kamala.
Kommentit (7)
Näemmä alapeukuttajilla ei ole terveysongelmia. Hienoa. Ap
Ulkoilusta ei kukaan sairastu, päinvastoin jos kökit sisällä jatkuvasti kyllä sairastut.
Nenän vuotamisella ulkona ei ole mitään tekemistä sairastumisen kanssa. Muuten mä olisin kipeänä syyskuusta toukokuuhun...
Hölmöt. Nenän vuotamisen lisäksi lihaksia särkee ja pää on kipeä. Pyörälenkistä pari päivää niin olen kyllä vuoteenomana pitkään. Todellakin erotan vanhana urheilijana pelkän nenän valumisen näistä olotiloista! Ap
Oikeasti, miten tyhmää porukkaa täällä kirjoittaa?! Oletteko itse aina terveenä?!
Vierailija kirjoitti:
Siis helposti talvella ulkoa palatessa nenä voi vähän vuotaa mutta se on eri asia kuin olis tullut kipeäksi.
Miten uusavuttomia ihmiset voi olla.
Ei ulkoilmasta sairastu. Vaan viruksista.
No oloni on ulkona käymisestä muutenkin huono ja puolikuntoinen. Olen aikanaan juossut pitkiä lenkkejä ja käynyt töissä normaalisti viettäen pitkiäkin aikoja ulkona, todennäköisemmin paljon enemmän kuin valtaosa ihmisistä joten älä tule sönkkäämään mitään uusavuttomuudesta. Ap
Koko ajan puolikuntoisena. Aikaisin aamusta sisällä hyvä olo, mutta jos käy jossain niin päätä alkaa särkeä ja tulee tukkoinen olo. Miten ihmiset käyvät töissä tähän vuodenaikaan ja harrastavat? Itsekin olin joskus vuosia terve, mutta nykyään oireilen jatkuvasti. Terveydenhoitokaan ei osaa lyödä kuin nappeja ja saikkua nenän eteen ja työnantajat pitää kummallisena. Ap