Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin naisen, joka oli lapsen saamisen jälkeen rupsahtanut tunnistamattomaksi.

Vierailija
04.02.2014 |

Kaunis, hoikka, nuorekas 35v nainen. Näin reilu vuosi sitten, kertoi olevansa raskaana. Tuttava, ei mikään ystävä.

Näin sen tänään lääkärissä aamulla. VOI LUOJA! Hirveän näköinen! Painoa tullut ihan tajuttomasti, iho oli kuin 20 vuotta viinaa vetäneellä, silmäpussit roikkuivat ja ne oliva MUSTAT. Hiukset epäsiistit, harjaamatta ja likaiset. Ennen pukeutui jakkupukuihin ja tyköistuviin vaatteisiin. Nyt verkkarit ja joku iso collegepaita ja Kuomat.

Mun, lapsettoman, vauvakuume hävisi kuin tuhka tuuleen. Ainakin hetkeksi. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy monesti samoin, tosin se kamalan näköinen rupsahtanut äiti olen minä. Itsekin flunssassa, ilman meikkiä (korostuu ne silmäpussit), yökaudet valvoneena sairaiden lasten kanssa, ei siinä kovin hehkeänä olla.. Ei semmoisessa tilanteessa äiti mieti miltä näyttää. Ei lääkärin vastaanotto ole mikään paikka, jossa tulee olla laittautuneena ja ykköset päällä :)

Vierailija
22/27 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisserit taas vauhdissa! Miksi ette voi antaa ihmisten olla sellaisia kuin he sattuvat olemaan. Ei se ole teiltä pois, jos joku on syystä tai toisesta räjähtäneen näköinen. Sitä paitsi te voitte vain arvailla syytä moiseen, ette te tiedä varmasti. Ja kannattaa muistaa, että jokainen teistäkin rupsahtaa aikanaan, oli teillä lapsia tai ei. Kauniit hyvinsäilyneet vanhukset ovat harvinaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä olen kolmen lapsen 34-vuotiaana äitinä nykyään hoikempi, timmimpi (kiitos kuntosalin ja lenkkeilyn) ja tyyliltäni huolitellumpi kuin olin 24-vuotiaana lapsettomana. Ei lapsi mitään rupsahduta, ellei lapsen saamista käytä tekosyynä homssuuntumiselle. Ja se on ihan itsestä kiinni! :)

Vierailija
24/27 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:58"]

Kaunis, hoikka, nuorekas 35v nainen. Näin reilu vuosi sitten, kertoi olevansa raskaana. Tuttava, ei mikään ystävä.

Näin sen tänään lääkärissä aamulla. VOI LUOJA! Hirveän näköinen! Painoa tullut ihan tajuttomasti, iho oli kuin 20 vuotta viinaa vetäneellä, silmäpussit roikkuivat ja ne oliva MUSTAT. Hiukset epäsiistit, harjaamatta ja likaiset. Ennen pukeutui jakkupukuihin ja tyköistuviin vaatteisiin. Nyt verkkarit ja joku iso collegepaita ja Kuomat.

Mun, lapsettoman, vauvakuume hävisi kuin tuhka tuuleen. Ainakin hetkeksi. 

[/quote]

Olet selvä lasten/äitien vihaaja niin ei mtn lapsikuumetta ollutkaan.

Samalla tavalla voi kirjoittaa:näin 35 vuotiaan naisen pitkästä aikaa,ennen kaunis,nyt pahasti rupsahtanut kun ei vieläkään lapsia kuulu huhu niin pyöiräytänpä nyt itse yhden huh.

Vierailija
25/27 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihminen nyt voi muuttua moneen otteeseen elämänsä aikana, onneksi. Suuntaan ja toiseenkin. Itse näin kerran yhden tutun heidän surullisen eronsa jälkeen ja yllätyin kyllä kovasti. Niin simpsakka nainen oli alkanut vissiin lohtusyömään, oli lihonut tankiksi kun aiemmin oli hoikka ja kauniin sutjakka. Naama roikkui kuin ilme oli allapäin. Oli myös leikannut hiukset lyhyeksi ja värjännyt punaiseksi. Suoraan sanottuna kamala ilmestys ja säälitti kovasti. 

Yhden sukulaiseni taas tiedän muuttuneen ihan mielettömästi vanhemmiten ja todella kauniiksi. Silmät loistaa ja on aina tosi iloinen ja onnellinen.

Pienen lapsen kanssa unenpuute on varmaan kaikista dramaattisin muutoksen tekijä. Mutta onneksi se on väliaikaista.

Vierailija
26/27 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen laihtunut tramaattisesti lapsen saatuani. Tottakai väsymys näkyy eikä ole aikaa meikata, mutta mahdun yhtäkkiä 26 tuumakokoisiin farkkuihin. Ennen kokeilin ties mitä dieettiä, mutta vasta valvominen ja imetys on laihduttanut tälläiseksi :D

Vierailija
27/27 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:55"]

Mä taas olen laihtunut tramaattisesti lapsen saatuani. Tottakai väsymys näkyy eikä ole aikaa meikata, mutta mahdun yhtäkkiä 26 tuumakokoisiin farkkuihin. Ennen kokeilin ties mitä dieettiä, mutta vasta valvominen ja imetys on laihduttanut tälläiseksi :D

[/quote]

Sori Dramaattisesti. Unenpuute aiheuttaa myöas kirjoitusvirheitä.