Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva väri

Vierailija
04.02.2014 |

Varmaan saan taas kommenttia tyyliin hanki sisustussuunnittelija, mokaat varmasti, mutta kyselen silti mitä väriä voisin käyttää valko-siniharmaasävyiseen sisustukseeni esim tekstiileissä? Haaveilen itse vaaleanvihreästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä terrakottaa itsekin kerran täällä ehdottelin ja sain täystyrmäyksen. Vaaleanvihreä olis lempiväri ja musta se ei ainakaan kovin pahasti pomppais esiin vaan luulisin, et kokonaisuus pysyis rauhallisena ja kuitenkin olis jotain eri väriäkin hiukan vaikkapa tekstiileissä. ap

Vierailija
2/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensin jollain pienellä yksityiskohdalla miellyttääkö yhdistelmä sinua ja lisää väriä vähitellen. Miksei vihreäkin kävisi, jos vain itse viihdyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä onkin jo ihan sattumalta vähän ja mielestäni on aika sointuva yhdistelmä ainakin parempi, kuin vaikkapa punainen toki sävyhän se eniten määrää.

Vierailija
4/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadaa tiimarissa oli ihanan vihreitä tyynynpäällisiä puoleen hintaan ja muutakin vihreää, en voinu olla ostamatta:)) ap

Vierailija
5/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

beigeä on myös ihan vähän tapetissa

Vierailija
6/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei tais se vihreä olla ihan nou, kun ei kukaan edes kommentoi:(

Vierailija
7/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:42"]

Voi ei tais se vihreä olla ihan nou, kun ei kukaan edes kommentoi:(

[/quote]

Ei välttämättä, riippuu sävystäkin, myös sen siniharmaan sävystä. Minulle tuli mieleen vain taitettu terrakotta, mutta taitaa olla vähän tylsä ja liikaa nähty yhdistelmä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi