Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku tehnyt tuota "Litteä vatsa, vahva selkä"-jumppaa (dvd)?

Vierailija
04.02.2014 |

Mä tein sen aloitustestin että missä kunnossa on paikat ja olevinaan sain nk. täydet kaikista ja selän pitäisi olla huippukunnossa ja samoin vatsat. Mitä hittoa? Mä en tosiaan ole lihaskunnoltani hyvä koska vain lenkkeilen, ostin ton kirpparilta juuri siksi että saisin vähän vahvuutta keskivartaloon mutta tuo dvd tuntui ihan pelleilyltä. Tuli toki hiki, mutta ei missään nimessä olo ole sellainen että olisi treenannut 45min.

Onko tuo ihan humpuukia ja tarkoitettu reilusti ylipainoisille vai mitä ihmettä? Sen verran itseäni tunnen että en ole huippukuntoa nähnytkään ja rasvaa on elimistössä liikaa ja maha pömpöttää. Ei kait ne lihakset lenkkeilyllä vaan kehity.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans varmaankin kyseinen dvd. On ihan susi.

mä oon löytänyt YouTubesta hyviä jumppaohjeita. Oon tehnyt paljon pakara-reisi-vatsalihas juttuja kotona iltaisin. Lisäksi käyn kuntosalilla kun kerkeän.

myös jalkakyykkyjä teen. Pidän kahvakuula käsissä samalla kuin kyykkään. 

Vierailija
2/4 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä niissä ohjeissa on vialla? Onko siitä tarkoitus tulla valheellisesti hyvä mieli että no olenpa huipussa kunnossa? Se testiliike missä olet kontallaan, ja testataan jaksatko vetää vatsaa sisään 3min.. ja kun jaksat, niin onnittelut olet huippukunnossa! Mitä helvettiä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieki kokeilin sitä ja oli säälittävä tekele koko video. Kannattaa tehdä youtubesta sellasta jumppaa ku 30day shred (level 1 tietty ekaks), sillä tippuu kyllä kiloja ja kunto nousee.

Vierailija
4/4 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieki kokeilin sitä ja oli säälittävä tekele koko video. Kannattaa tehdä youtubesta sellasta jumppaa ku 30day shred (level 1 tietty ekaks), sillä tippuu kyllä kiloja ja kunto nousee.