Miksi kaverilla on jatkuva tarve piikitellä ?
Onko kateellinen, vai miksi koko ajan etsii ja osoittelee jotain vikoja?
Kommentit (30)
Heijastaa vain omat vikansa suhun.
Haluaa latistaa sun itsetuntoa (jätä tollane typerys kaverina)
Mulla oli (ei ole enää) tollanen kaveri. Luulen, että heijasti omat epävarmuutensa muihin sillä tavalla. Tyypille oli kaikki kaikessa olla looginen, rationaalinen ja kontrolloitu joka hetki. Suurin osa ihmisistähän ei ihan joka asiassa tuollaisia ole, vaan heittävät ns. kevyttä läppää.
Tyyliin kerran sanoin kaveripiirissä ihan puhtaan naiivin vitsin (Kummeli-tyyliin) johon liittyi valtiontalous. Tyypin kommentti oli "ei kannattaisi alkaa puhumaan asioista, kuten valtiontaloudesta, jos niistä ei mitään tiedä".
Eikä koskaan kehun kehua? Tervehtiikö? Hymyilee? Jep, mulla oli tuollainen kaveri joskus. Ei ole enää.
Voit paremmin kun heivaat pois tollase frendin laiffista.
Vierailija kirjoitti:
Eikä koskaan kehun kehua? Tervehtiikö? Hymyilee? Jep, mulla oli tuollainen kaveri joskus. Ei ole enää.
Ei koskaan kehuja. Tervehtii, hymyilee muille ja on mukava kaikille muille kaveripiirimme naisille.
Ei kuulu ystävyyssuhteeseen piikittely. Rakentava palaute on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis?
Olen ainakin mieheni mielestä :D
Kateellinen selkeästi, haluaa huonontaa itsetuntoasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan kehuja. Tervehtii, hymyilee muille ja on mukava kaikille muille kaveripiirimme naisille.
Tollainen se minunkin ex-kaveri oli. Yököttävä sontaläjä. Henkisen väkivallan käyttäjä, NARSISTI.
Näitä latistajia ja ankeuttajia riittää. Itse olen pyrkinyt pääsemään tehokkaasti eroon tällaisista henkilöistä. Jos ei ole mitään muuta, kuin negatiivista jaettavaa, niin hukkukoon itse siihen negatiivisuuteensa. Ikävät ihmiset joutavat keskenään märehtimään juttujaan.
Vaikea sanoa vain tämän tiedon perusteella, mutta joskus ihminen ei itse näe omaa käytöstään. Voi olla että on oppinut tavan vaikka vanhemmiltaan ja pitää sitä ihan normaalina.
Minä opin vasta palautteesta näkemään ja kuulemaan omat juttuni. Opin nuorena perheessäni kiusoittelevan ja naureskelevan tavan heittää juttuja. En tarkoittanut pahaa niillä, kuvittelin olevani jotenkin hauska, kunnes eräs ihminen sai tarpeekseen ja totesi onko pakko aina nauraa muille.
Haluaa latistaa omana rvon tuntosi
Sillä on paha olla