vk 34, ivf/icsi/pas
Tässä aloittelen uutta pinoa. ; )
Itse olen ekakertalainen näissä koeputkihommeleissa. Eli tarkoitus olisi tehdä viikolla 34 ivf hoito.
taustaa: yritystä ollut 05/03. Olemme mieheni kanssa ns. selittämättömiä tapauksia, mitään syytä lapsettomuuteen ei ole löytynyt. Kaksi inseminaatiota on kokeiltu tuloksetta. Hoidossa olemme oyssissa.
Toivottavasti tämä ivf toisi kaivatun plussan meidänkin perheeseen! Pitää yrittää tsempata itseä kauheasti ja jotenkin olo on sellainen toiveikas ; )
Tulkaahan muutkin samassa aikataulussa olevat pinoutumaan, niin on yhdessä mukavempi vaihtaa kuulumisia!
t. Mimais
ps. Mulla alkaa sumuttelut torstaina!
Kommentit (195)
mahakivut plussaamiseen asti, vai hellittikö ne yhtään? Mulla tää viikonloppu ollut nyt parempi. Varmaanko oon vaan ollu koko ajan, enkä ole tehnyt mitään, ni ei ole mahakaan ollu paljo kipee.
On tääki, kun on maha kipee miettii, et onko tää normaalia ja sit kun mahakipu loppuu miettii et onko tää nyt normaalia. Kääk!
; )
Mimais pp 10
Onko joku vk34 piinailijoista jo plussannut?
Onnea plussanneille!! ja iso lohtuhali endorfiinille:(
Huomenna meen verikokeeseen, tulee ainaskii varmaa tietoa...;)
Tissit ollu ihansika kipeet jo pari viikkoa johtunee myös niista lääkkeistä.
Maha on nyt muutaman päivän ollu normaali (tai siihen on tottunu) alussa nippaili kyllä kokonaisia päiviä.
Eli tämä tulee olemaan SUURI + pino!! ;)
Voimia Siskot!!
Peli on menetetty ennen kuin se ehti edes alkaa! Eli tänään (pp6!!) tuli sellaista rusehtavaa valkkaria, eli just niinku aina ennenki ennen menkkoja. Viimeks sentään päästiin pp8:n asti.. Rinnat oli vielä eilen tosi turvoksissa ja kipeät, myös nänneistä, nyt enää painelu arat, eikä läheskään yhtä muhkeat. :O( Mahassa vähän sellaista menkkamaista juilintaa, eilen oli enemmänkin.
Eli tämmöistä täällä, toinen hoito siis takana. Olotila on (kumma kyllä) toistaiseksi ihan ok, en edes kyyneltä oo vielä tirauttanut. Varmaan vasta sitten masennus pamahtaa päälle kun alan kunnolla vuotaan. Miehellä oli mulle nyt ihan uusi terapia muoto: mun piti hakata sohvatyynyä kaksin käsin, niin että hiki tuli lopussa. :0) . Kyllä se ehkä vähän auttoikin.
Kovasti nyt odottelen uusia plussia pinoon. Ollut vähän hiljaista viikonlopun, kaikki taitaa olla vapaita viettelemässä ja keskittymässä muihin juttuihin, oikeastaan hyvä niin, kuluupahan piinapäivät nopsempaan.
yritä jaksaa eteenpäin. Vaikka ei tässä tilanteessa taida sanat auttaa. Aika varmastikin. Jälkensähän nämä hoidot jättävät, mutta myös kasvattavat ihmisenä.
Halauksia!
t. Mimais
Eli siitähän se veren tulo alkoi, eilen illalla tuli jo kuin hanasta, kaikkine limakalvonpalasineen.. Mietin että kuinkahan monta hoitoa tässä vielä jaksaa ja miten te joilla on jo menossa 5. tai 6. hoito olette jaksaneet jatkaa?? Tuntuu jo nyt ettei tästä kuitenkaan mitään tule, rahat vain katoaa taivaan tuuliin.. Vielä ehkä ehdittäis yksi hoito ennen joulua ja jos sekin epäonnistuu niin alkaa häiden suunnittelu! Sentään jotain positiivistakin. Sen voin sanoa, että tämä lapsettomuuskriisi on vain lähentänyt meitä parina, eikä mikään enää varmaan meitä pysty erottamaan. Jos ei biologisia lapsia ikinä saadakkaan, niin adoptiolla meille ainakin suodaan oma lapsi.
Uusia plussia odotellessa!!
Unelm@:1.IVF/ICSI, punktio 14.8, siirto 16.8 2 kpl, testi: POS!! (pp15?)
2xInssi-neg.
Mooli:1.IVF, punktio 16.8, siirto 18.8 1kpl, testi: POS!! (pp11)
Marikukka83:1.IVF, punktio 22.8, siirto 24.8 1kpl, testi:
3xIUI-neg.
Mimais:1.IVF, punktio22.8., siirto 24.8 1kpl , testi:
2x insem.-neg.
Mitima: 2.ICSI, punktio 23.8. tai 25.8. siirto 25.8, testi:
1.ICSI-neg.
Minerva72: 2.IVF, punktio 22.8. siirto 24.8 2 kpl, testi:
1.IVF.-neg. Pas-neg.
Odottelua: 2.IVF, punktio ?, siirto ?, testi:
1.IVF-neg. Pas-neg.
Ronjakasperi: 3:n ICSI:n PAS, punktio?, siirto 22.8. 2 kpl, testi:
3xICSI-neg.
Endorfiini: 2.IVF, punktio 23.8, siirto 28.8 2kpl, testi:Menkat (pp6)
1.IVF-neg.
Janttura: 2 icsi, punktio 21.08, siirto 24.08, testi ?
A.N.M pas, punktio?, siirto 25.8. testi?
Ruuneperi: 1.IVF:n 2. PAS, punktio?, siirto 24.8, testi?
1.IVF-neg. 1.PAS-poika -04.
Pikkumyy-77: 1.IVF:n 2:PAS, siirto 25.8, testi?
1.IVF -04, tuoresiirrosta poikavauva.
Nyt meitä mukana 13!! Ja ensimmäiset 2 testiä positiivisia!
2/13 -POS, 1/13 -NEG, 10/13 ???
Tänään pp12 (kait) ja tädillä jo toinen jalka oven välissä... tuhrua pukkaa... Juu, kyllä masentaaa. Taas mietityttää, että on tuo meidän poika aika lottovoitto :). IHANAA, että plussia on kuitenkin tullut jo muutamille!!! Meillä pakkasessa kolme alkiota ja itse ainakin haluaisin mahdollisimman pian uudelleen yrittämään, mutta ukkokullan kanssa asiasta on vielä juteltava.
Plussasäteitä ja tsemppiä vielä muille piinaajille+++
Ruuneperi
Mut onhan vielä vähän toivoa, jospa tuhruttelu ei muutukaan vuodoksi. Olen lukenut täältä kirjoituksia, joissa on tuhrutellut, mutta silti ollut raskaana. Oletkos tehnyt raskaustestiä?
t. Mimais
Paljon onnea moolille ja unelm@lle!!!
ON: menkkakipuja vieläkin ja jomotus alaselässä. Tuossa 5min sitten sorruin ja pissasin tikkuun(tarkalleen clearBluen siihen " plussatestiin) plussa pamahti, olo aivan taivaissa. Ei ehkä ihan vahva muttei mikään haamukaan. Tiedän että on aikaista, voi olla kemiallinenkin, mutta silti iloitku virtasi vuolaana.
Perjantaina olisi veritesti, mutta soitan klinikalle ja pyydän sen torstaiksi. jos se on plussa niin mulla loppuu luget kesken ja täytyy saada perjantaina viimeistään uusi resepti. Toki testaan kotona vielä.
terv. A.N.M
Mikäs pp sulla on? Jos se viivaa näyttää, niin etköhän raskaana ole ;) Paljon onnea!
Mä täällä yritän hillitä itseäni, etten testais. Pian näyttäis tyhjää ruutua. Kääk!
t. Mimais
Onnea kaikille plussanneille! En malttanut olla aamulla testaamatta, kun A.N.M testasi jo meille tehtiin siirto samana päivänä. Pelotti aivan kauheasti! Ensin ei näkynyt kuin yksi viiva ja hetken päästä hyvin haalea toinen viiva (pp12). Voikohan olla vielä kemiallinen? Olo on erittäin epätodellinen. Kun on niin pitkään tuntunut pahalta, ei heti pysty rennosti iloitsemaan. Ultran jälkeen voi sitten toivottavasti päästää riemun valloilleen.Mies oli aamulla ihan pihalla, kun työnsin sen unisen naaman eteen testitikkua. Veritestiin pääsen vasta maanantaina reissun takia.
Hurjasti plussasäteitä kaikille ja pahoittelut niille, joille tämä hoitokerta toi pettymyksen.
Oireet eli menkkakivut ja uupunut sekä ehkä vähän etova olo loppuivat pp11. Nyt siis olo ' normaali' ja oireeton. Ystävälläni oli alkuraskaudesta todella kipeät rinnat. Eli se on varmaankin yleensä hyvä merkki, muttei välttämätön.
Kertokaas mulle että mikä pp mulla on. Siirto oli 24.8.???????
Olenkohan tullu vahingossa päivän myöhässä.
t. Mimais
Mimais: Sulla on tänään pp 12
Oikein Paljon Onnea kaikille Plussanneille!
Itsellä asiat ei oo oikein hyvin......vituttaa aika rankasti!
Sunnuntaina eli pp 12 tein negatestin, virallinen testipäivä vasta torstaina. No ajattelin että voihan vielä olla mahdollista mutta sunnuntaina alkoi jo tuhruttelu....joka jatkunut. Torstaina aion tehdä testin silti, oon aina tehnyt vaikka vuotoa tullut koska mullahan takana kaksi kemiallista, haluan tietää että onko jotakin kiinnittymisen yritystä. Eka hoidossa vuoto alkoi jo pp9 mutta testi oli pp13 plussaa ja eka hoidon passista vuoto alkoi pp 11 mutta testi oli plussaa olikohan se pp 15, mutta kummatkin siis kemiallisia.
Täähän oli meidän kolmannen hoidon eka pas, ja kaiken kaikkiaan yhdeksäs siirto, alkaa ihmetyttään että miks ei onnistu, lääkäritkin aivan kummissaan kun on noi kaks kemiallista ja yks keskenmeno vuodelta 2002. Pakkasessa on vielä 12 alkiota, ehkä me ne vielä kokeillaan ja sitte lopetetaan koko hoidot, pakko kai se on jossain vaiheessa luovuttaa!
Plussapeukutuksia piinaajille!
T. Ronjakasperi
Ja isot pahoittelut niille joille hoito ei tuottanut tulosta, elämä ei ole aina reilua...
Tämä hölmö hätähousu testasi sunnuntaina (vaikka oli pp10, eikä ees aamupissasta) Negaahan se näytti, ja nyt tietysti kuvittelee että " ei se nyt sillon ees vielä näytä" jne... Eli tyhmästä päästä kärsii koko kroppa!!! Kauhean ristiriitaiset on nyt tunteet.
Tosin jostain syystä en usko plussaan omalla kohdalla, menkat ei kyllä oo alkanu vielä.
Rinnat ei oo enää pinkeät, hieman arat vain sivuilta ja menkkamaisesti toissapäivänä ainaki juili masua. Pää oli hurjan kipeä eilen, siis harvoin on niin kipeä :( ja väsymys oli eilen huikea.
Vieläkä Mimais on malttanut olla testaamatta? Minä testaan, jos menkat ei ala ennen sitä, ens viikonloppuna uudestaan.
Tsemppiä vielä jännääville!!!
-Marikukka- pp12
Ruuneberille paljon lohdutuksia. Koita jaksaa. Iso Hali!
Marikukalle: toivottavasti seuraava testi kertoo plussauutisia.
Olen sekoillut piinapäivän suhteen ;- ). Eli tänään on vasta pp11 (siirto 25.8). Luulin, että siirtopäiväkin lasketaan. Dorka.
Täällähän on jo plussia tupsahdellu, paljon onnea kaikille heille! Ja pahoittelut " neganneille" ... On varmasti vaikea ymmärtää, miksi omalla kohdalla ei tärppää millään ja toisilla se onnistuu helpommin. Toivon ja uskon, että te kaikki plussaatte vielä joku päivä. Älkää menettäkö toivoa!
Haamu saa minut sekoilemaan... Edellisen viestin eristyishalin piti tulla Ronjakasperille. Iso hali siis uudestaan!
Ruuneperi, oletko jo testannut? Toivottavasti menkat eivät alkaneet kunnolla.
Hui!
En sitte malttanu olla testaamatta. Kaksi viivaa testiin tuli. Acon 10 oli testinä. Selvä haamu tuli.... hui eli ei vielä niin vahva kuin kontrolli viiva. Pissa tosin rakossa ollut noin tunnin. Että hui . kädet tärisee vieläkin. Toivottavasti kaverilla tarrasukat jalassa, että pysyy kyydissä.
Pelottaa ja samalla onnellinen olo. En nimittäin ikinä ole saanut viivaa raskaustestiin ja niitä on tässä kyllä tullu tehtyä!
t. Mimais
Toivottavasti ei ole kemiallinen tai... No ainakin jotain kiinnittymistä on varmaan ainakin ollut. Eihän lugejen pitäis vaikuttaa raskaustestiin. ja Pregnyl oli mulla 5000 iui, joten eihän senkään pitäisi näkyä... Ei vaan voi tässä uskoa.
t, Mimais
Unelma, ihan samanlaista ennen plussaa kuin nyt plussan jälkeen - siis samanlaista kuin sulla. Epätodellinen olo! Mulla vasta se ultra tosiaan 20.9.!!! Ei auta kun kärvistellä...
Tsemppiä piinailuun! Mimais, minä en malttaisi olla testaamatta jo aikaisemmin:=)
-mooli