13v tyttäreni on raskaana
Sain kuulla tänään. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että ABORTTI. Tyttö taas on eri mieltä. Hän sanoo, että lapsi on hänen, ja että hän päättää, mitä sille tapahtuu! Mutta huoltajahan saa näistä asioista päättää, eikö niin? En ota meille vauvaa asumaan. Olen yh, ja 13v:n lisäksi perheessä on 15v poika ja 2v tyttö.
Tämän tyttäreni lapsen isä on tyttöä vuotta vanhempi mamujätkä.
Ja EI ole provo!!!! Toivoisin ettei tämä olisi totta, mutta kun on...
Kommentit (115)
ap kuinka vanha itse olet? Jaksaisitko ottaa vauvan hoidosta päävastuun? Mikäli tyttö ei aborttiin suostu
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:12"]
No kyllä tuossa tytön oma nuoruus valitettavasti menee ihan pilalle, jos siis aikoo lapsen pitää. Olen kommentoija nro 88, kirjoitin siis tuosta yhdestä YouTuben vloggaajasta. Eipä elämä näytä todellakaan kamalan hehkeälle, tyttö siis piti lapsen itsellään. Tietysti tyttösi päättää asiasta itse, mutta 13-vuotias jos lapsen pitää niin 100% varmasti tulee tarvitsemaan paljon sinun apua sen hoidossa, ja todellakin majailevat kattosi alla.
[/quote]
Saisinko linkin tähän YouTube videoon?
t. ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:15"]
ap kuinka vanha itse olet? Jaksaisitko ottaa vauvan hoidosta päävastuun? Mikäli tyttö ei aborttiin suostu
[/quote]
Itse olen 35-vuotias. Varmaan jaksaisin, mutta kun on tuo kaksivuotias, jota koko ajan saa olla vahtimassa...
t. ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:45"]
Yksi tyttö, joka oli samalla luokalla lukiossa, oli tullut raskaaksi 13-vuotiaana. Lapsen isä oli 20 vuotta vanhempi. Menivät myöhemmin naimisiin ja tekivät lisää lapsia.
[/quote]
Tuostahan mies saa syytteen, koska on ollut seksisuhteessa alaikäisen kanssa.
Kylläpä on asiattomia vastauksia pikkusieluisilta ihmisiltä. Miksi teidän pitää olla NIIN ILKEITÄ..
Ap haluaisi ehkä tukea ja aitoa ymmärtävää keskustelua, mutta suurimmasta osasta ei näemmä ole siihen. Sanoisin teille, että hankkikaa oma elämä.
Kuten joku asiallisesti taisi todetakin, keskustele ap tyttäresi kanssa ja ottakaa mielellään vaikka lastenvalvoja mukaan keskusteluun. Ehkä hän saa tyttäresi pään käännettyä. Tyttäresi selvästikin haluaa vain kapinoida sinua vastaan. Ei 13 vuotias ole vielä riittävän kypsä päättämään näin isoista asioista....valitettavasti. Älä siis missään nimessä anna hänelle täyttä vastuuta itse päättää.
Päädyttepä sitten ihan mihin tahansa ratkaisuun, ratkaisu on varmasti teidän kannaltanne oikea, mutta pohtikaa asiaa monesta näkökulmasta ennen lopullisen ratkaisun tekemistä.
No en viitsi suoraa linkkiä laittaa, mutta kirjoita tuben hakuun drewskylar12. Aika paljonkin löytyy YouTubesta noita varsinkin jenkkejä teiniäitejä ja niiden tarinoita, mutta tuo tyttö on nuorin mihin olen törmännyt.. En sano automaattisesti, että on huono äiti.. Voihan olla, että tuossakin tapauksessa lapsi saa sinänsä turvallisen lapsuuden kun asuvat mummilla. Silti tytöllä menee tuossa hommassa nuoruus täysin ohi. On kuitenkin ihan eri asia tulla raskaaksi edes 16-vuotiaana kuin 13-vuotiaana.
Mulla alko kuukautiset jo 11 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tuleva isä?
Eiköhän tää keissi oo jo ratkennut kun avaus on tehty yli viis vuotta sitten...
Jos olet itse yh, tuo voi periytyä.
No kyllä tuossa tytön oma nuoruus valitettavasti menee ihan pilalle, jos siis aikoo lapsen pitää. Olen kommentoija nro 88, kirjoitin siis tuosta yhdestä YouTuben vloggaajasta. Eipä elämä näytä todellakaan kamalan hehkeälle, tyttö siis piti lapsen itsellään. Tietysti tyttösi päättää asiasta itse, mutta 13-vuotias jos lapsen pitää niin 100% varmasti tulee tarvitsemaan paljon sinun apua sen hoidossa, ja todellakin majailevat kattosi alla.