Jussi-gaalassa eilen yksi voittaja humalassa?
Miltä teistä näytti, oliko eräs palkinnon voittaneista naisista selkeesti humalassa? Jos ei ollut, niin oli aika outo puhe ja käyttäytyminen siellä lavalla. Kamalan nolo! Ei ollut kukaan näyttelijä.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:36"]kauheeta, on se nyt kumma ettei voi juhlia jussia vaikka kahvitellen!
[/quote]
Se on oikeasti aika kauheeta, jos ei voi juhlia muutaman viinilasillisen kera ottamatta enemmäin kuin "muutaman".
antakaa te luuserit ammattilaisten voittaa jusseja. itse ette saa kiitosta koskaan mistään, vaikka olette raivoraittiita, paino sanalla raino.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:53"]
antakaa te luuserit ammattilaisten voittaa jusseja. itse ette saa kiitosta koskaan mistään, vaikka olette raivoraittiita, paino sanalla raino.
[/quote]
"paino sanalla "raiNo"
*reps*
[/quote]
Miten nuo, joista kirjoitetaan täällä, löytävät saman tien ketjuihin kommentoimaan itse?
Tuli jotenkin Tuksun sössötys mieleen sen puheesta....
[/quote]
Näiden pirttuhirmujen ainoa elämänsaavutus on tehtailla lapsia maailmaan ja lihoa kotona, niin pitää sitten käydä arvostelemassa ihmisiä, jotka ovat saavuttaneet jotain oikeaakin, jotta voisivat tuntea itsensä hetkeksi hyviksi ihmisiksi.
Toisaalta, ei tässä nyt oikeasti tiedetä mikä syynä sekavuuteen on ollut. Esimerkiksi aikoinaan omissa YO-juhlissani sukulaisparat varmaan ihmettelivät, että onpahan tuiterissa tuo, vaikka kyse oli siitä, että olin valvonut pari yötä putkeen ja stressanut juhlia ihan saakelisti. Erehdyin sitten siinä väsymys-/jännitystilassa juomaan vajaan yhden (1) lasin skumppaa ja se jotenkin laukaisi täydellisen töttöröö-tilan. En kuullut mitä muut sanoivat (äänet puuroutuivat) ja oli vaikea saada mitään järkevää suusta ulos. Vieraiden jälkeen simahdin sohvalle, jatkopippaloita ei siis todellakaan nähty.;D Aina ei voi vetää johtopäätöksiä, koko asiasta sen enempää tietämättä. Voi toki olla, että ko. nainen oli vain juonut liikaa tai voi olla, että oli pahasti univajetta/jännitystä/{you name it}. Toivottavasti ei siis leimata alkkikseksi tms. pelkästään tämän perusteella.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:53"]
[/quote]
Näiden pirttuhirmujen ainoa elämänsaavutus on tehtailla lapsia maailmaan ja lihoa kotona, niin pitää sitten käydä arvostelemassa ihmisiä, jotka ovat saavuttaneet jotain oikeaakin, jotta voisivat tuntea itsensä hetkeksi hyviksi ihmisiksi.
[/quote]
Minä, juniori, en ole lapsia toistaiseksi tehnyt enkä saavuttanut minkään sortin pokaaleitakaan, mutta aika mielenkiintoinen ajatusmaailma, jos Jussi-patsasta pitää "jonain oikeana" muiden elämän aspektien rinnalla.
Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä, että ko. "taiteilijasielu" käy täällä ölisemässä.
Palkinnon saajallahan oli ihan Tuksun "glamoröösit" elkeet. Ja suustakin lipsahteli hollywoodin kieltä ;)