Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi-gaalassa eilen yksi voittaja humalassa?

Vierailija
03.02.2014 |

Miltä teistä näytti, oliko eräs palkinnon voittaneista naisista selkeesti humalassa? Jos ei ollut, niin oli aika outo puhe ja käyttäytyminen siellä lavalla. Kamalan nolo! Ei ollut kukaan näyttelijä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:53"]

antakaa te luuserit ammattilaisten voittaa jusseja. itse ette saa kiitosta koskaan mistään, vaikka olette raivoraittiita, paino sanalla raino.

[/quote]

Näiden pirttuhirmujen ainoa elämänsaavutus on tehtailla lapsia maailmaan ja lihoa kotona, niin pitää sitten käydä arvostelemassa ihmisiä, jotka ovat saavuttaneet jotain oikeaakin, jotta voisivat tuntea itsensä hetkeksi hyviksi ihmisiksi.

[/quote]

Minä, juniori, en ole lapsia toistaiseksi tehnyt enkä saavuttanut minkään sortin pokaaleitakaan, mutta aika mielenkiintoinen ajatusmaailma, jos Jussi-patsasta pitää "jonain oikeana" muiden elämän aspektien rinnalla.

Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä, että ko. "taiteilijasielu" käy täällä ölisemässä.

[/quote]

Kyllä, rouva Peteri se siellä huutelee. Ei se näköjään häpeä. Mutta tosiaan, miten ne heti löytävät vauvapalstalle itseään puolustelemaan?

Vierailija
2/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla joku puvustuksen voittaja. Ihan hirveen nolo se oli. Vaikutti aika kummalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katsoin minä. Oli oikein kunnon humalassa, ei enää nousussa vaan siis humalassa. Horjahtelikin. Voi olla että tänään nolottaa.

Vierailija
4/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin tuon saman. Sai pystin kai puvustuksesta. Ensin ajattelin että onpas outo tyyli mutta sitten huomasin että hei, sehän on humalassa! Aika noloa. Kyllä jännitti sen puolesta että nolaako niin totaalisesti ittensä että se tullaan taluttamaan sieltä pois keskenkaiken. Huh, mikä helpotus kun lopetti puheensa. Kiva fiilis varmaan kun kattoo itteensä sitten nauhalta myöhemmin. Kannattais tehdä se. Ehkä siinä oli yksi tyyppi joka ei todellakaan odottanut voittavansa.

Vierailija
5/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siellä varmaan oli ainakin lasillisen nauttineet, mutta joillain oli tosiaan vähän lähtenyt käsistä, kuten sillä puvustajalla. Pitäis vähän miettiä miten esiintyy suorassa lähetyksessä telkkarissa :-) Toivottavasti katsoo esiintymisensä nauhalta, jos uskaltaa...

Vierailija
6/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mä häpesin paljon sen puolesta. Tarkoitat samaa joka ei meinannut jaksaa nousta pöydältä kävelee..aattelin et pysyköhän pystyssä..:)

Vierailija
8/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika! Suomessa yksi ihminen humalassa?

Vierailija
9/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:23"]

Herranen aika! Suomessa yksi ihminen humalassa?

[/quote]

Niin herranen aika mutta juuri tämä yksilö nyt vain sattui olemaan suorassa lähetyksessä ja joutui vielä palkintopystin kanssa pitämään puheen live ja tv-yleisön edessä. Kyllä se aika nolompaa on kun olla kännissä vaikka baarissa tai kotijuhlissa.

Vierailija
10/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:19"]

http://www.mtvkatsomo.fi/?progId=296509&itemId=70298

[/quote]

Lähtee kohdasta 48:30. Toi on kyllä hemmetin paha :D Fiilistelkää sitä odottavaa ja myötähäpeäistä hiljaisuutta puheen katkoissa.

Vierailija
11/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli eilen niin vaivaantunut olo sitä katsoessa, että piti vaihtaa kanavaa.

Vierailija
12/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi..kyllä tuo nyt on ihan jotain muuta nauttinut kuin pelkkää alkoholia.

Eihän ihminen tuollaiseksi mene alkoholista!

Vierailija
13/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, mä en pystynyt kattomaan tuota aim sou veri häpi -kohtaa pidemmälle!

Vierailija
14/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:19"]

http://www.mtvkatsomo.fi/?progId=296509&itemId=70298

[/quote]

Lähtee kohdasta 48:30. Toi on kyllä hemmetin paha :D Fiilistelkää sitä odottavaa ja myötähäpeäistä hiljaisuutta puheen katkoissa.

[/quote]

Aim sou veri häpi. :D Mitkähän lie fiilikset tänään? :D

Vierailija
15/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt niin paha ollu. Joo oli kekkulissa, mutta sai kiitokset sanottua. Puhui selkeästi, ei mongertanut tai söpöttänyt mitään omituista ja tyhmää, ei riehunut eikä kaatuillut. Oli rauhallinen ja liikuttuneen oloinen.

Vierailija
16/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikin katsottiin samaa. Ekana luulin, että se nainen on vaan omituinen ja suomenruotsaiainen, joten puheentuotto olisi siksi vaikeaa. Sitten katsoin, että sehän on ihan sekaisin, joka lääkkeistä, viinasta tai kummastakin. Nolotti todella sen puolesta. Varmaan häntä itseäänkin on hieman nolottanut tänään, jos nyt yleensä itse mitään muistaa.

Vierailija
17/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myötähäpeä!!

Ja tuo juontajakin oli aika rasittava. Miksi menee tuonne, jos pitää koko ajan hokea "kestääköhän mun ääni nyt"... Pelkkää huomionkalastelua.

Vierailija
18/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukusuunnittelija Riitta Peteri oli tuhannen kännissä. Toivottavasti osaa edes hävetä.

Jos on tuollaisessa juhlassa ehdolla, luulisi pystyvän alkoholistinkin olemaan pari alkuillan tuntia selvinpäin.

Vierailija
19/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta, on se nyt kumma ettei voi juhlia jussia vaikka kahvitellen!

Vierailija
20/29 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka palkinnon antaja oli??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän