Arvioi bmi:ni *kuva
Kommentit (74)
Erikoisen hoikka vyötärö. Arvaan 19.
Siis ohhoh. Mä olisin veikannut reippaasti alipainoista, 18 tai 19 vähintään.
Itselläni BMI on yli 30, joten tuollaista kroppaa en ole koskaan peilistä nähnyt.
BMI:sta en tiedä, mutta kamala vartalo. Aivan liian laiha.
Ja ei, en ole kateellinen ylipainoinen av-mamma. Silti tuo kroppa ei miellytä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:01"]
Hui kamala AP mikä helvetti näitä vastauksia.... Sanoisin BMI max 18... Mieti millaisen kuvan annat lapsellesi... Syödäkin saa!
[/quote]
Sama veikkaus, lisäksi se, että kyselet täällä arvioita kertoo ettet itse ole ehkä aivan tyytyväinen. Koittaisit olla kuitenkin, ainakin siinä mielessä ettet hoikemmaksi ala. Tosiaan saisi olla enemmänkin lihaa luiden ympärillä :)
Jos huonot syömätavat niin sisäelimet voivat olla pahastikin rasvassa, vaikkei siltä näytä ulospäin = painoa. Eli se on 27. Menikö oikein?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:20"]BMI:sta en tiedä, mutta kamala vartalo. Aivan liian laiha.
Ja ei, en ole kateellinen ylipainoinen av-mamma. Silti tuo kroppa ei miellytä yhtään.
[/quote]
Käytöstavat jäi oppimatta lapsena?
Kuin kauan tätä vielä arvaillaan?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:21"]
Vaikea arvioida, kun ei ole koko kroppaa kuvassa. Esimerkiksi jalkoja ei näy kokonaan, joten ei tiedä ovatko reitesi suhteessa minkä paksuiset. Myös pituutesi jää auki - jos olet hyvin siro- ja pitkäsäärinen, on bmi:si akhaisempi kuin perussuomalaisilla tanttasäärillä.
Kokovartalokuvaa kehiin? Mitä haet pyytämällä bmi-arviota epäselvän kuvan perusteella?
[/quote]
Ei tämä nyt niin vakavaa ole. :D
Etkö voisi jo helpottaa kaikkien tuskaista jännitystä ja kertoa se!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:20"]
BMI:sta en tiedä, mutta kamala vartalo. Aivan liian laiha.
[/quote]
Asiallisesta kritiikistä en koskaan kuvittele kenenkään kadehtivan, mutta tällainen anteeksi vaan tuo ainoastaan mielen kateudesta. :D
Kropasta ei tarvitse pitää, mutta tuskin sulla olisi noin rumasti tarve sanoa, jos ihan puhtaat jauhot pussissa olisi.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:44"]
Etkö voisi jo helpottaa kaikkien tuskaista jännitystä ja kertoa se!
[/quote]
No kyllä kai se täytyy, eli bmi on 19,8
t.ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:26"]
Jos huonot syömätavat niin sisäelimet voivat olla pahastikin rasvassa, vaikkei siltä näytä ulospäin = painoa. Eli se on 27. Menikö oikein?
[/quote]
Hyvät on ruokatottumukset, eli runsaasti kasviksia ja valkoista lihaa.
t.ap
Siis kuvansahan tänne laittaa ne jotka omasta mielestään näyttäää täydellisiltä. Ovat myös ehkä vähän lapsellisia.
Ap:lle sanoisin että alahan syömään ja lakkaa tuijottamasta peiliin.
Kaunis kroppa. Vyötäröttömät tasapaksut plösöt täällä miinustavat. Itse olisin veikannut 18-20, perustuen ihan siihen, miltä itse näytin, kun painoindeksini oli 19.
Hienoa AP! Minä olin se joka arvasin 27, aattelin että sulla on tuosta kauniista vartalostasi huolimatta kuitenkin mielestäsi paino-ongelma. Itse olen vuodessa pudottanut 18 kg ruokavaliolla ja kuntosalilla, ja ainakin 5 kiloa on tullut lihasmassaa, eli ehkä 23 kiloa rasvaa palanut :)
BMI ei kerro kaikkea, rasvaprosentti on paljon raadollisempi ja tärkeämpi arvo kun terveyttä ajatellaan. Ainakin minä olen sitä mieltä :)
-mies
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:52"]
Siis kuvansahan tänne laittaa ne jotka omasta mielestään näyttäää täydellisiltä. Ovat myös ehkä vähän lapsellisia.
En nyt täydellinen ole, mutta olen tyytyväinen tähän. Pari kiloa voisin ottaa ympärille, mutta en jaksa niin pienen asian vuoksi väkisin syödä joka päivä enempää. Kamala vaiva pienen muutoksen takia, ehkä sitten imetyksen jälkeen tulee luonnostaankin. :)
t.ap
Hui kamala AP mikä helvetti näitä vastauksia.... Sanoisin BMI max 18... Mieti millaisen kuvan annat lapsellesi... Syödäkin saa!