Tuleeko haastavimmasta usein rakkain?
Kommentit (17)
Ainakin jos puhutaan kuntosaliliikkeistä. Vihasin askelkyykkyä, nyt rakastan sitä.
Jooo, ainakin mihissä toi pätee...
Mun tunteeni roihuavat ainakin tällä hetkellä eniten ikinä ja mies on todella haastava.
Tarkennapas nyt vähän. Puhutaanko tässä nyt parisuhteesta, lapsista vai niistä jalkakyykyistä? :) Oletan, että parisuhteesta?
Ap:lle: joskus kyllä, jos joku ihminen vaikuttaa vähän haastavalta hän yleensä saa kosketettua sisältä jotain sellaista mitä suurin osa muista ihmisistä ei saa. Se ei aina välttämättä ole ihanaa tai hienoa, mutta voi muuttua sellaiseksi.
Joskus taas hankalat ihmiset ovat vain hankalia.
Kannattaa lähinnä miettiä sitä, miksi itse kokee sen toisen ihmisen hankalana. Tässä seiskan pari centtiä ;)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:07"]
Ap:lle: joskus kyllä, jos joku ihminen vaikuttaa vähän haastavalta hän yleensä saa kosketettua sisältä jotain sellaista mitä suurin osa muista ihmisistä ei saa. Se ei aina välttämättä ole ihanaa tai hienoa, mutta voi muuttua sellaiseksi.
Joskus taas hankalat ihmiset ovat vain hankalia.
Kannattaa lähinnä miettiä sitä, miksi itse kokee sen toisen ihmisen hankalana. Tässä seiskan pari centtiä ;)
[/quote]
Seiska korjaa: ei siis hankalana vaan haastavana, eri asioita :)
15: Uskon että asia on varmaan näin miten kerroit! Herättää tunteita, jotka voi sitten muuttua positiivisiksi :)
ap
Hankalin lapsistani ei ole rakkain (kaikkia heistä palvon), mutta läheisin. Hänen kanssaan on eniten yhteistä.
lähinnä nyt kuitenkin ihan ihmisitä tarkoitin
ap
Haastava on vain kiertoilmaus vittumaiselle. Joten ei.
Lapsista puhuttaessa; ehkä kyllä.
Opettajana täytyy sanoa että joo. Vuosikymmenienkin päästä muistaa hankalat murkut, värittömät unohtuu parissa vuodessa.
Lapsista kyllä, jos on niitä suloisiakin piirteitä. Joissakin ei vaan ole :(.
Ei