Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin voisit tarvita perinteistä kirjoituskonetta?

Vierailija
23.01.2014 |

Multa meni eri tallennuslaitteiden ja parin vuoden elinkaaren pituisten tietokoneiden jatkuvan muutosten takia yli 10 vuoden tekstit kankkulan kaivoon ja nyt kaipaan perinteistä kirjoituskonetta. Vanhan Olivettini joku varasti ja kuljetti jonnekin Eestiin tai ties minne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekvisiitaksi, koristeeksi saattaisin tarvita. Harrastan kirjoittamista, ja vanhan ajan kone olisi ihana jossakin tuvan nurkassa. Pitäisi vain olla se tupa ensin.

Hirvittävä tilanne, että kymmenen vuoden tekstit katoavat. Etkö ole koskaan tulostanut niitä talteen tai tallentanut muualle kuin koneen kovalevylle? Omaan sähköpostiin tekstin lähettäminen olisi myös hyvä tapa. Sympatiani.

Vierailija
2/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sellaista töissä lähes päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiä oli niin hirveän paljon, että en todellakaan ollut tulostanut niitä tommoisella pienellä kotiprintterillä, joka aina menee tukkoon. Nyt tekstit ovat doc ja wps muodoissa enkä saa niitä millään ulos. Niitä on hujan hajan siellä sun täällä ja nyt olen alkanut kirjoittaa kaikkea uusiksi - käsin ja olen ihan kauhuissani. Kiitos sympatioista.

Vierailija
4/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni tarvitsin tuossa joulun alla.

Vierailija
5/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoittaa vapaasti ilman digitaalista jalanjälkeä tai käsialaa. ;)

Vierailija
6/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan sellaisen, eikä sille ole tosiaankaan mitään käyttöä.

Vierailija
7/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:18"]

Tekstiä oli niin hirveän paljon, että en todellakaan ollut tulostanut niitä tommoisella pienellä kotiprintterillä, joka aina menee tukkoon. Nyt tekstit ovat doc ja wps muodoissa enkä saa niitä millään ulos. Niitä on hujan hajan siellä sun täällä ja nyt olen alkanut kirjoittaa kaikkea uusiksi - käsin ja olen ihan kauhuissani. Kiitos sympatioista.

[/quote]Kokeilepa avata ne vaikka WordPadilla tai Muistiolla, saattaisi onnistua. Ja sitten säästät vaikka rtf-muotoon.

Vierailija
8/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytelmäkerhon rekvisiitaksi.

Vierailija
10/10 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin sillä vaikka hillopurkkien etikettejä. Saisivatkin olla vähän epätäydellisiä.