Voisitko ostaa talon jossa on murhattu ja kidutettu
Ihmistä..
Sen Kotkan murhatun asianajajan talo on myynnissä ja tulee kylmät väreet kun kuvia katsoo.
Vaikka tiedänhän minä ettei se talon vika ole, jos siellä on jotakuta kidutettu ja sitten murhattu, mutta silti..
Kommentit (23)
Voisin ostaa. Eihän se nyt itse taloon vaikuta mitä siellä on tapahtunut. Olisihan se ehkä tietyllä tavalla karmivaa tietää mitä siellä on tapahtunut, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tässä meidän nykyisessä kämpässäkään on tehty.
Eniten ehkä mietityttäisi se, että talossani olisi käynyt murhaaja joka tietää talon sijainnin. Talon menneisyys ei sinänsä vaikuta, mutta en voisi asuntoa/taloa ostaa, jos pitäisin mahdollisena sitä että kyseinen rikollinen joskus vielä paikalle ilmaantuisi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:39"]Voisin ostaa. Eihän se nyt itse taloon vaikuta mitä siellä on tapahtunut. Olisihan se ehkä tietyllä tavalla karmivaa tietää mitä siellä on tapahtunut, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tässä meidän nykyisessä kämpässäkään on tehty.
Eniten ehkä mietityttäisi se, että talossani olisi käynyt murhaaja joka tietää talon sijainnin. Talon menneisyys ei sinänsä vaikuta, mutta en voisi asuntoa/taloa ostaa, jos pitäisin mahdollisena sitä että kyseinen rikollinen joskus vielä paikalle ilmaantuisi.
[/quote]
Niin sepä se. Vaikka kaikki aina sanoo ettei se murhaaja sinne palaa, mutta esimerkiksi yksi piripää (ei syytetty murhasta mutta kuitenkin) pääsi linnasta ja oli mömmöissä mennyt riehumaan entiseen asuntoonsa, vuokrakämppä siis. Ja siellä oli jo uudet asukkaat.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:14"]Meidän paikkakunnalla on talo jossa perheen isä tappoi vaimonsa. Talo tuli myyntiin ja seuraavan perheen kanssa kävi aivan samalla tavalla. Kuten arvata saattaa talo oli pitkään myytävänä. Sen sitten osti ulkopaikkakuntalainen joka on nyt asunut 5 vuotta siinä. Nähtäväksi jää että kuinka siinä käy.
[/quote]
Hyi ihan kuin siitä yhdestä leffasta