Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen syntymäpäiväjuhlat kotona

Vierailija
03.02.2014 |

Pidin pojalleni syntymäpäiväjuhlat kotonamme. Lapseni täytti 8. Kavereita oli kutsuttu 6 ja omia lapsia siihen päälle 2. Pari vilkasta poikaa häiriköi juhlia pahasti. Eivät rauhoittuneet kuuntelemaan lyhyttäkään aikuisen ohjetta pullonpyöritykseen tai ruokapöydässä käyttäytymiseen. Villitsivät muita, joten varsinkin tilanteet, joissa olisi pitänyt toimia yhdessä olivat varsin haastavia. Rohmusivat ruokapöydässä lautasensa täyteen niin, että muille ei meinannut riittää.

Harmitti rauhallisempien puolesta. Jotkut kiltimmät istuivat mm. pöydässä ja odottivat, että annetaan lupa aloittaa.

Miten toimitte tällaisten vilkkaitten rohmuajien kanssa? Teki melkein mieli siirtää pois pöydästä, kuten olisin omille lapsilleni tehnyt, jos noin olisivat käyttäytyneet.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlittiin perjantaina.

ap

Vierailija
42/42 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en valitettavasti kirjoita kuin tuosta rohmuamis asiasta..anteeksi.

No, joka tapauksessa itse lastaan lasten synttäreillä sellaisen määrän namia ja herkkua pöytään, että kenenkään rohmuaminen ei ole ongelma!

Oletko ajatellut, että jos lapsi huomaa, että pöydässä ei ole paljoakaan tarjottavaa, niin silloin voi tulla reaktiona rohmuaminen? Eli hän varmistaa, että varmasti ei jää ilman herkkuja.

Oikeasti, olen järjestänyt monia lasten kekkereitä ja lapsia on käynyt paljon niissä. Ikinä ei ole tarvinnut ketään rajoittaa rohmuamasta, päin vastoin kannusta lapsia herkuttelemaan massut täyteen. Kaiken jäljelle jääneen olen vienyt sitten työkavereilleni töihin samana iltana tai seuraavana päivänä.

Eli ratkaisu voisi olla niinkin helppo kuin: Tarpeeksi herkkuja tarjolle lasten kekkereille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi