Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 38 ja synnytys pelottaa. Lohdutuksen sanoja?

Vierailija
03.02.2014 |

Useampi lapsi mutta taas se synnytys vaan pelottaa. Pelottaa kivut ja kaikki! Kauheat hoitajat jne :/ Huonoja kokemuksia. Miten zemppaisin itseni tulevaan koitokseen? Lapseni syntyneet ennen la, ja aika käy vähiin...toivon pelkoni takia syntymän vain siirtyvän ja siirtyvän...mut se on mahdotonta. Tekisi mieli juosta piiloon tän masun kans :'( Lievi supistuksia tullut ja mennyt, viime yönä heräsin niihin ja nukuin huonosti ku pelkäsin lähtöä! Yks päivä supisteli niin et jalat meinasi mennä alta ulkona mutta loppui kuin seinään. Ne kivut palaa takaisin! Miks mun piti ryhtyy tähän.. Viiminen raskaus ja viho viimeinen synnytys mutta kauhistuttaa vaan koko ajan. Oon ärripurri päivät kun stressaan :/

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita etukäteen lapulle saamastasi kohtelusta ja mainitse että toivoisit empaattista kohtelua, koska jännität synnytystapahtumaa todella paljon. Erityisesti tuo, kun väitettiin ettei voi sattua, kiinnitti huomioni. Sinulla on oikeus kertoa kokemuksistasi ja pyytää parempaa hoitoa!

Vierailija
22/25 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olo on siellä kuin eivät välittäisi musta ollenkaan. No nyt viiltelee ja suppailee lievästi, kai tässä joutuu valmistautumaan lähtöön lähipäivinä :'( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toivon sinulle mukavaa henkilökuntaa synnytykseesi. Uskon myös, että sinusta löytyy tarpeeksi voimia. Tsemppiä matkaan!

Vierailija
24/25 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:31"]Minä ainakin toivon sinulle mukavaa henkilökuntaa synnytykseesi. Uskon myös, että sinusta löytyy tarpeeksi voimia. Tsemppiä matkaan!

[/quote]Kiitos! Toivon että tällä kertaa menis siellä asiat paremmin. Ap

Vierailija
25/25 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätyin kolmannen lapsen synnytyksessä, kuinka nopea ja vähäkipuinen se oli verrattuna aikasempiin! Ekasta en olis ikimaailmassa selvinnyt ilman epiduraalia ja se vaan jatkui ja jatkui, toka päättyi kiireelliseen sektioon, mutta peloista huolimatta kolmas oli niin nopeesti ohi etten ehtinyt tarvimaan kivunlievitystä. Oikeasti, jos sulla on useampi lapsi jo, reitti on jo selvä ja lapsi voi tulla sieltä ihan sulavastikin eikä tarvita niin paljoo/niin kipeitä supistuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi