Minkälainen on "lapsellinen" aikuinen? Esimerkkejä?
Kommentit (98)
Häiriköi ja haluaa herättää huomiota kuin murrosikäinen huonosti kasvatettu poika,vaikka on viiskymppinen.
Lapsellinen osaa heittäytyä , hassutella ja ottaa ilon irti, unohtamatta että on aikuinen. Lapsellisuus voi näyttäytyä myös sinisilmäisenä naiiviutena.
Moni täällä kuvailee enemmänkin kypsymättömyyttä, joka näyttäytyy mielestäni ensissijaisesti negatiivisina asioina ka käytöksenä.
Isin pikkuprinsessa haluaa saman kuin työkaverikin,muuten suuttuu ja alkaa oikutella.
Empatiakyvyttömät ihmiset/narsistit, jotka eivät osaa asettua toisen asemaan. Esim. ghostaavat vaikean paikan tullen, sen sijaan että edes yrittäisivät keskustella ja puhua asioita läpi.
Tuomitsevat ihmiset jotka paasaa toisista esim. töissä ja samaan aikaan ovat sokeita että käyttävät siihen vaahtoamiseen merkittävän määrän työajasta.
Tilannetajuttomat ihmiset, koska niitä saa jä hävetä. Saattavat päästää suustaan mitä vaan, missä vaan ja sitten ihmettelee miksi ihmiset katoaa ympäriltä.
Sanoisin että kaupungin omaisuutta töhrivä viisikymppinen joka dokaa kuin teini ensimmäistä kertaa, joka kerta, kokoajan.
Meillä on tällainen mm. apulaiskaupunginjohtajana.
Suuret ikäluokat. Emotionaalisesti kehittymättömiä aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on lapsellisia, ainakin arabit on miehekkäitä jo ulkoiselta olemukseltaankin
Tämä.
Suomalainen mies on lapsellinen, kitisevä neiti. Hame päälle. Pelkää kaikkea ja varsinkin naisia. Naiset ovat näille suuria vihollisia. Näistä neitimiehistä ei ole maanpuolustukseen, mutta onneksi Naton pojat huolehtivat Suomesta.
Aikuiset ja jopa keski-ikäiset naiset jotka tahallaan piipittävät pikkutytön äänellä saadakseen huomiota ja tahtonsa käpi.
Elää ja oleskelee samojen kavereiden ja tapojen (huonojen) kanssa vaikka on viimeksi ollut teini joskus yheksätkytluvulla. ja siihen vielä katkeruus(syystä että????)
"Räväkät" ja suorapuheiset ihmiset, jotka selittelevät törkeää töksäyttelyään sillä, että on vain rehellinen ja sanoo asiat suoraan. Kyllä, siinä on myös hieno ero, että sanotko vain tarpeettomasti tyhmiä juttuja vai jostain järkevästä asiasta puhut suoraan.
Jos huudat perkelettä ja kailotat kuin mikäkin mielipuoli missä tilanteessa vaan ja päästät suustasi mitä typerimpiä sammakoita niin ei, se ei ole suorapuheisuutta vaan ihan pelkkää tilannetajuttomuutta ja monesti tyhmää, myötähäpeää aiheuttavaa toimintaa.
Aikuiset ihmiset, jotka jakavat somessa pastellinsävyisiä päivityksiä "ei-binäärisestä" sukupuolestaan.
Ei ota vastuuta elämästään. Olettaa että muut tekevät asioita hänen puolestaan. Syyllistää muita kun näin ei tapahdu. Yrittää lokkeilla, ja ajattelee aina omaa etuaan ja itseään. Ei osaa ottaa muita huomioon. MINA MINÄ MINÄ MINÄ tyyppi!
Sanoo ja itkee minäkin olen vaan ihminen kun hetki sitten ei oikein ymmärtänyt miksi jotkut ihmiset vellovat tunteissaan :D.
...laulelen, piirtelen, tanssahtelen, leikin pallolla...
20 v:
Ottaa koko ajan kuvia pärstästään ja snäpchättää
Käyttää vaippoja ja leikkii Legoilla. Sellainen on.
Toisessa kulttuurissa miehekkyyttä/miehiä arvostetaan.
Go figure.