Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa

Vierailija
26.10.2020 |

Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.

Kommentit (2751)

Vierailija
2661/2751 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat lapset ovat rumia.

(Se ei toki ole heidän oma vika vaan vanhempiensa).

Vierailija
2662/2751 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa ns turhan eron, ei pitäisi olla oikeutettu elareihin tai pyytämään eksältä yhtään mitään.

Turhia eroja on erot, joissa rikotaan lasten koti sen takia, että toinen ei halua tulee leikkipuistoon tai tekee liikaa töitä.

Ihmiset jotka hyväksyvät eron vain "tietyissä tilanteissa" ovat omituisia. Tosin sanoisin tämän kahvipöydässä ihan avoimesti. Kannattaa tosiaan roikkua yhdessä onnettomina ja lapsetkaan eivät varmaan ollenkaan huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/2751 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset kuvittelevat olevansa älykkäämpiä kuin venäläiset. Silti suomalaisiin uppoaa sokeasti kaikki mitä niin sanotut asiantuntijat sanovat. Tämä näkyy mm. koronan hoidossa.

T: rokotettu, kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia lukeva

Ei ole ikinä tullut mieleeni verrata suomalaisten älykkyyttä mihinkään toiseen kansaan. Mielestäni maailmassa on tasaisesti tyhmiä ja fiksuja, ja kouluttamattomuus ja sivistymättömyys ovat sitten asia erikseen.

t. rokotettu ja en jaksa tutkia mitään taulukoita joita on miljoona

Vierailija
2664/2751 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ökyrikkailta pitäisi ottaa iso osa niiden omaisuutta, jos eivät itse osaa kanavoida sitä jonkinlaiseen hyvään asiaan. 

Jatkuvasti henkilökohtaisen taloutensa sössiville varattomille pitäisi puolestaan pakolla opettaa raha-asioiden hoito.

Vierailija
2665/2751 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajilla on todellisuudessa keskiverto suomalaista parempi palkka kun otetaan huomioon lisät. Tiedän koska moni ystävä /tuttu on hoitajina.

Kertovat kuinka välillä on helppoa töissä, kellot huutaa mutta he on päättänyt pitää lakisääteiset. Odottakoon.

En ole kehdannut riitaa välttääkseni sanoa, että jumalauta kun olette kylmää sakkia!

Sen verran on myös omakohtaista kokemusta eri sairaaloista, että olen saanut kokea ja nähdä paljon mitä ei uskottais vaikka kertoisin.

Hoitajilla on tarpeeksi liksaa!

Tehkää tehokkaammin töitä niinku me muutkin on jouduttu tekemään.

Vierailija
2666/2751 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajilla on todellisuudessa keskiverto suomalaista parempi palkka kun otetaan huomioon lisät. Tiedän koska moni ystävä /tuttu on hoitajina.

Kertovat kuinka välillä on helppoa töissä, kellot huutaa mutta he on päättänyt pitää lakisääteiset. Odottakoon.

En ole kehdannut riitaa välttääkseni sanoa, että jumalauta kun olette kylmää sakkia!

Sen verran on myös omakohtaista kokemusta eri sairaaloista, että olen saanut kokea ja nähdä paljon mitä ei uskottais vaikka kertoisin.

Asiat riippuu missä on töissä.

Vierailija
2667/2751 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppeihin turtuu

Vierailija
2668/2751 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa ns turhan eron, ei pitäisi olla oikeutettu elareihin tai pyytämään eksältä yhtään mitään.

Turhia eroja on erot, joissa rikotaan lasten koti sen takia, että toinen ei halua tulee leikkipuistoon tai tekee liikaa töitä.

Lapsella on oikeus saada elatusta molemmilta vanhemmiltaan. Erossa erotaan puolisosta ei omista lapsista.

Ja mies voi itse 100% vaikuttaa siihen että vaimo ei ota eroa. Se on ihan miehen oma valinta olla pska puoliso.

Vierailija
2669/2751 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyl samaa mieltä kokemuksen kautta. Ei meil duunissa voi jatkuvasti ravata röökillä ja istuu kansliassa muka töitä tekemäs.

Vierailija
2670/2751 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina ei ole mikään puhdas pulmunen vaan hyvin suurelta osin syyllinen Venäjän suurhyökkäykseen.

Vierailija
2671/2751 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy venäjän hyökkäystä Ukrainaan mutta ne Ukrainan venäjä kieliset osat voisi hyvin liittää venäjään

Vierailija
2672/2751 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteeni on mun mielestä niin hyvät ja oikeat, ettei mun tarvitse häpeillä yhtään niistä, vaan kaikille voin  kertoa mitä mieltä olen mistäkin asiasta.

Vierailija
2673/2751 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun homotuttu käy uimahalleissa ja sanoi noin 70 prosenttia miehistä joilla on iso penis on miehiä joita kukaan ei katso kaupungilla. Sellaisia jotka ei kiihota seksuaalisesti.

Vierailija
2674/2751 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki erikoiskahvit maistuvat samalta ja niissä ei ole maussa mitään eroja. Kahvilaatujen hifistely on vain turhaa hypetystä.

Vierailija
2675/2751 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kehitysvammaisia ihmisiä. Ne eivät kuulu normien joukkoon.

Vierailija
2676/2751 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Puhun miehistä ja naisista, en voi sietää sanaa naisoletettu.

-Kristinuskon perussanoma rakkaus ja armo, on käännetty vääräuskoisten tuomitsemiseen uskoon hurahraneiden toimesta.

Vierailija
2677/2751 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankiloiden tehtävänä tulisi olla nimenomaan rikoksesta rankaiseminen, ei mikään libilaari 'yhteiskuntakelpoiseksi kuntouttaminen' tai mitä paskaa nämä vihervassarit nyt sitten terminologisesti käyttävätkin. Vankiloiden pitäisi olla ankeita ja veemäisiä paikkoja, joissa vangeille ei maksettaisi mitään työkorvauksia tai järjestettäisi koulutuksia. Metsään vaan risusavottaan tai roskia tienvarsilta keräämään. Selleistä pois telkkarit ja muut luksukset, kirjoja saisi rajatusti lukea. 

Kuvottaa se, että vanhuksia makuutetaan hoitolaitoksissa ilman inhimillistä kohtelua; ruoka on mitä sattuu, ja jos ei osaa itse syödä, saa sitten vaikka kuolla nälkään. Vankiloissa sen sijaan tulee hyvät sapuskat kolme kertaa päivässä ja eläminen on muutenkin leppoisaa. 

No, kehtaisin ihan helposti sanoa tämän ääneenkin. Ei vaan ole ollut sopivaa tilaisuutta. 

Summa summarum: rikollisia pitää rangaista niin, että se tuntuu. Ja kuolemantuomiotakin kannatan. 

Vierailija
2678/2751 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa sanoa työpaikan kahvipöydässä, että en pidä työkavereistani enkä asiakkaistani. Joitain poikkeuksia on, mutta useimmat vaikuttavat idiooteilta.

Vierailija
2679/2751 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa ns turhan eron,i ei pitäisi olla oikeutettu elareihin tai pyytämään eksältä yhtään mitään.

Sano ihmeessä tää ääneen kaikkialla, niin ihmiset osaa vältellä kaltaistasi mänttiä.

Se, että sinä olit saamaton lusmu, on täysin pätevä syy eroon vaikka sua kuinka kismittäisi. Turhia eroja ei ole. Turhia miehiä kyllä on.

Lapsella on oikeus elatukseen molemmilta vanhemmilta.

Vierailija
2680/2751 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikäiseni ihmiset ovat helvetin noloja julkaistessaan elämänkulkunsa someen viikottain.

Vielä nolompaa on keulia matkakuvilla, kauheaa leijumista ja 'Keeping up with the Joneses'- meininkiä. Hankkikaa elämä.