Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa

Vierailija
26.10.2020 |

Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.

Kommentit (2751)

Vierailija
2501/2751 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että tämä voisikin olla ihan omansa271:

Ei pitäisi puhua puolitotuuksia asiantuntijan roolissa, kun pitää tehdä ei-niin-helppoja päätöksia. Ihmisille pitäisi antaa oikeat tiedot ja tarpeeksi aikaa miettiä, mihin ratkaisuun päätyvät. Tämä on oma ohjenuorani, mutta en tyrkytä sitä kollegoille.

Minun mielestä suurin osa ihmisistä ei ole tyhmiä tai herkkäuskoisia. Tilanteet vain voi tulla niin puskista juuri kun asiat kriisiytyy.

Vierailija
2502/2751 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vauvoista on tosi rumia.

Minäkin mietin aina ennen, että miksi eläinten "vauvat" ovat niin suloisia, mutta ihmisen vauvat rumia ja vieläpä kaikki saman näköisiä.

Mutta heti, kun sain oman vauvan, huomasin, että vauvat onkin suloisia (hyvin harva ruma) ja , että se oman olisi tunnistanut vaikka  miljoonan vauvan laumasta. Ei ne sitten olleetkaan saman näköisiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/2751 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi sanoa ääneen, että mua ällöttää epäsiistit ihmiset jotka ovat itse likaisia ja haisevat ja/tai heillä on likainen, sotkuinen koti.

Vierailija
2504/2751 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on hyvin toimiva maa monessa suhteessa ja ihmisiin voi luottaa aika hyvin, mutta Suomessa ilmapiiri on aika ahdistava ja moniin asioihin suhtaudutaan jotenkin hirveän totisesti ja ryppyotsaisesti. Aitoa iloa näkee aikuisissa ihmisissä aika vähän Suomessa paitsi ehkä silloin jos he ovat lomalla tai kännissä. Voisin sanoa tämän baarissa, mutta en työpaikan kahvipöydässä.

Vierailija
2505/2751 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että kaikki johonkin uskontoon hurahtaneet kärsivät mielenterveysongelmista.

He eivät ota vastuuta itse elämästään / elämäntavoistaan / tekemistään / sanomisistaan,

vaan ulkoistavat ne sille johon uskovat.

Samaa mieltä ja lisäksi se, että harvoin mitkään muut ryhmät ovat yhtä umpimielisiä kuin uskovaiset, koska heillä on vain yksi totuus.

Eihän tätä parane ääneen sanoa.

Vierailija
2506/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsisi sanoa ääneen, että mua ällöttää epäsiistit ihmiset jotka ovat itse likaisia ja haisevat ja/tai heillä on likainen, sotkuinen koti.

Sama täällä.

Joku päivä mä vielä tölväsen kaverilleni että voisitko pestä hampaasi ja suusi 2x päivässä ja mennä hammaslääkäriin kun henkesi haisee märännökselle. Se onoksettavaa.

Ällöttää myös asiakaspalvelutuössä olevat tai ihan vaan töissä kollegat joilla likaiset rasvaiset hiukset. Voi kääk.

Vierailija
2507/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä töissä tyhmiä ja ammattitaidottomia ihmisiä jotka tekee toistuvilla virhelaskelmillaan valtavaa tappiota yritykselle.

Kuulostaa tutulta.

Me lty tulosvastuulliset sitten korjataan näiden piittaamattomien vapaamatkustajien virheitä ja yritetään minimoida vahingot, saadaan vielä ehkä moitteet päälle kun emme taikureita ole eikä kaikkea voi korjata.

Silti nämä kaikkien tiedossaolevat toistuvasti samoja virheitä tehneet henkilöt vaan saa jatkaa pestissään ja palkka juoksee.

Vierailija
2508/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ruutuaika on ihan hemmetin moista soopaa ja typeryyttä.

Meillä ei rajoiteta mut silti lapset mieluummin leikkii ulkona.

Niillä keillä rajoitetaan niin ne on joka kyläpaikassa tms kiinni ruudussa kun eivät kotona saa. Sen huomaa niin selvästi.

Niitä kiinnostaa keitä kielletään.

Kielletty hedelmä psykologiaa. Sama koskee karkkipäivää.

Vierailija
2509/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljastais et mun mielestä on harmi että maailmassa on niin kehittynyt lääketiede että voidaan pitää porukka väkisin hengissä vaikka luonto olisi toista mieltä.

Tämä pätee vauvasta vaariin kuin myös siihen että pandemiat eivät tehoa riittävästi vähentämään liikakansoitusta. Sehän on luonnon keino estää liikapopulaatiota, me vaan ollaan niin älykkäitä että ollaan aina askeleen edellä.

Vierailija
2510/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella juntteina ja typerinä ihan koulutettujakin ihmisiä jotka päästelee suustaan ulos muiden kuulle jotain kaksimilisiä juttuja, mihinkään kehon eritteseen liittyviä tai muuten pervoja ja rasvasia juttuja.

Myös niitä juntteja joilla ei ole mitään tilannetajua.

Myös niitä (siis ihan keskituloset tai varakkaat joilla alkoholin itse hankkiminen ei ole rahasta kiinni) jotka innostuu heti silminnähden kun kuulevat että jossain on tarjolla ilmaista viinaa.

Sitten kiskovat sitä kaksinkäsin kuin viimeistä päivää pelkästään humalahakuisesti.

Tätä näkee joskus maalla jossain sukujuhlissa ku kerran vuodessa päästään kotoo pois ja on ilmasta viinaa, ni joillain kontrolli pettää heti. Ja ihan jopa keski-ikäisetkin ihmiset vielä sanoo ääneen innostuneella äänellä " hei....siel on ilmasta viinaa, jeeeee".

Siis mää en vaan niinku kestä näitä juntteja.

Vierailija
2511/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vain tyhmää, jos lapsella on liikaa harrastuksia. En ihaile yhtään niitä perheitä, jossa kouluikäisiä lapsia kuskataan 5-6 kertaa viikossa treenaamaan ja kisaamaan. Lasten kuuluisi vapaa-ajallaan enimmäkseen leikkiä ja ilman että aikuiset toimii sirkustirehtöörinä. Lapselle tekee hyvää myös tylsistyä välillä.

Asiaa.......

On myös surullista että nykymaailmassa vanhemmille asetetaan paineita siitä että jo alakoululaisilla pitää olla tavoitteellisia ohjattuja kodin ulkopuolisia harrastuksia.

Tämä on eräänlaista kilpavarustelua kun eiväthän vanhemmatkaan ilkeä sanoa ettei meidan hellanteltut oikein harrasta muutakun lukemista ja käydään perheen kans yhdessä retkeilemässä luonnossa.

Vierailija
2512/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeat nuoret pitäisi kurittaa kunnolla remmin kanssa

.Ei minkäänlaista kunnioitusta vanhempia eikä muita  kohtaan!

Vierailija
2513/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla sanoa ääneen:

- kaupungin asuntoja jaetaan väärin perustein ja hyvä sisko / -veli -periaatteella, soveltamisohjeet ovat hyvinkin mielenkiintoiset - eivät kuitenkaan julkiset

- terveyskeskuslääkäreistä suuri osa on kykenemättömiä toimimaan missään lääkärin virassa tahi toimessa; en antaisi ns. omalääkärin koskea edes koiraani

- kaikki huumeet vapaaksi -> ne, jotka käyttävät, käyttäkööt ja kuolevat nopeammin pois rasittamssa terveys- ja sosiaalitoimea - ne, jotka eivät käytä tai käyttävät satunnaisesti, huolehtivat itse omista terveys- ja sosiaalimenoistaan, joten kaikki  voittavat

- perintökaari uudistettava niin, että perintövero edelleen OK, mutta perinnön saaja voi itse korvamerkitä, mihin perintöosuuden verot on käytettävä

-

Vierailija
2514/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutustaso kertoo enemmän ihmisen kotitaustasta ja kunnianhimosta kuin lahjakkuudesta tai älykkyydestä.

Ohis, mutta kertoo se myös kodin taloudellisesta tilanteesta sekä osin vanhempien tietotasosta (kyse ei siis ole vanhempien älykkyydestä, mutta eivät esim. pysty ohjaamaan nuorelle sopivia vaihtoehtoja tämän miettiessä jatko-opintoja ym, vanhempien tukea ja apua kaivataan usein muutenkin enemmän kuin nuori itse antaa ymmärtää!)

Vierailija
2515/2751 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan silmittömästi älypuhelimia! =E

Vierailija
2516/2751 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt tämänhetkisen pääministetimme naiiviuuteen ja arviointikyvyn totaaliseen pettämiseen. Ei oikeasti tuossa asemassa oleva ihminen voi olla noin tyhmä.

Vierailija
2517/2751 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on hyvin toimiva maa monessa suhteessa ja ihmisiin voi luottaa aika hyvin, mutta Suomessa ilmapiiri on aika ahdistava ja moniin asioihin suhtaudutaan jotenkin hirveän totisesti ja ryppyotsaisesti. Aitoa iloa näkee aikuisissa ihmisissä aika vähän Suomessa paitsi ehkä silloin jos he ovat lomalla tai kännissä. Voisin sanoa tämän baarissa, mutta en työpaikan kahvipöydässä.

Ei uskalleta näyttää iloakaan ettei joku ala sitä pilaamaan. Joudu iloineen silmätikuksi.

Vierailija
2518/2751 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, täällä tavallinen tehdastyöläinen, asun ruotsissa.

Firman kotisivuilla on töötötetty kuinka on ollut sääli konttoriväkeä, ovat joutuneet nääs tekemään etätöitä. Tuki heille on ollut mahtavaa firma puolesta.

Me tavalliset palliaiset ollaan tietenkin oltu tehtaassa ja painettu menemään vuoroja. Elikkä bussiness as usual. Nenät vastakkain lähemmä 8 henkee päivittän. Turvavälit ollut mahdotonta pitää työnlaadusta johtuen.

Summaåsummarum: Ihmeesti nämä tukevat toisiaan, ylhäältä aina pikkupomoihin asti.

On kotona rempattu, jne. Pari kokousta tietokoneella, loppuaika puuhastelua.

Nyt toivonkin että karma näyttäisi närhen m.nat ja alettais selvittämään tartteeko firma

näitä kaikkia pärmbärare, elikkä kansionkantajia? Sanottiin täällä ennen jonnen joutavista jotka tärkeenä henkseleitä paukutellen esittivät tärkeetä kansio kainalon alla.

Varmasti korona teidänkin osastoilla on paljastanut kuinka monta täysin turhaa virkaa firmans on??

Vierailija
2519/2751 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi lapsella pitää olla oikeus isään (tai äitiin), jolla ei ole omaa mielenkiintoa lasta nähdä. Joka toinen viikonloppua lapsi ängetään etäisän luo. Isällä olisi prempanin tekemistä. Lapset olisi mieluummin kavereiden kanssa.

Eihän lapsella ole oikeutta isään tai äitiin. Lapsella on oikeus turvalliseen lapsuuten, ympäristöön ja ihmissuhteisiin.

Vierailija
2520/2751 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säteilyttäminen on hyvä ruuan säilöntämenetelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän