Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka te voitte syödä noin PALJON??
02.02.2014 |
Olen lukenut täällä erilaisten ketjujen yhteydessä, mitä naiset syö, vaikka ne laihduttais. Joku kertoi syövänsä 250 g rahkaa aamulla! Siis WTF? KUKA SYÖ NOIN PALJON??? Tai 100 g kananfilettä, ja jotai perunaa ja vihanneksia! Kuinka paljon te painatte??
Ite tuun tohuun 50g rahkaa aamusin ja pikkasen marjoja, luonaalla 1/3 salaattia, eikä muuta. Sit illalla joku hedelmäsmoothie, jossa ei oo maitotuotteita. Olen 172 cm pitkä ja painan 52 kg. Voin mainiosti.
Kommentit (103)
itse just tein kipon jossa on rahkaa 2250g, kuningatarpilttiä purkki ja 2rkl hilloa.
söin ennen sitä kananmunan keittynä ja en kyllä jaksanut syödä kokonaan tuota rahaa, vaan puolet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En nyt ota kantaa kenenkään rahkan syöntiin, en itse syö tuollaisia määriä. Mutta ap:n oma ruokavalio ei vaikuta kovin terveelliseltä. Lihaksia tuskin on, koska ei syö mitään, joka edes ylläpitäisi lihasmäärää.
En millään jaksaisi noin olemattomalla ravinnolla, esimerkiksi eilisen ulkoilut; kävin luistelemassa, tein lumitöitä ja kävelin 8km. Nökäre rahkaa, pari salaatinlehteä ja hedelmäsmoothie koko päiväksi, ei onnistu, nuo olisin voinut syödä jo aamupalalla!