Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka te voitte syödä noin PALJON??

Vierailija
02.02.2014 |

Olen lukenut täällä erilaisten ketjujen yhteydessä, mitä naiset syö, vaikka ne laihduttais. Joku kertoi syövänsä 250 g rahkaa aamulla! Siis WTF? KUKA SYÖ NOIN PALJON??? Tai 100 g kananfilettä, ja jotai perunaa ja vihanneksia! Kuinka paljon te painatte?? 

Ite tuun tohuun 50g rahkaa aamusin ja pikkasen marjoja, luonaalla 1/3 salaattia, eikä muuta. Sit illalla joku hedelmäsmoothie, jossa ei oo maitotuotteita. Olen 172 cm pitkä ja painan 52 kg. Voin mainiosti.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:53"]

Mikä hitto on 1/3 salaattia? Siis syötkö sä kolmasosan jostain Romaine-puskasta? Vai jostain VALMIS salaatista? Mäkkäriltä haetusta? 

[/quote]

Huoh, pitkääkö se sataan kertaan selittää? Normaali lautanen jaetaan 4 osaan otan 1/4 osaan salaattia, en muuta. Ymmärsitkö? Alkuaan en selittänyt tarpeeksi selvästi...

[/quote]

No jos ite teet sen salaatin ni mikset voi tehdä sen kokoista kun jaksat syödä? Taidat olla hiukan tyhmä. 

Vierailija
82/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on 1/3 salaattia? Siis syötkö sä kolmasosan jostain Romaine-puskasta? Vai jostain VALMIS salaatista? Mäkkäriltä haetusta? 

[/quote]

Huoh, pitkääkö se sataan kertaan selittää? Normaali lautanen jaetaan 4 osaan otan 1/4 osaan salaattia, en muuta. Ymmärsitkö? Alkuaan en selittänyt tarpeeksi selvästi...

[/quote]

Entä jos on esim. Arabian KoKo-sarjan lautanen? Paljonko sitten? Paljonko laihdun jo alan noudattaa tätä sun ohjelmaa? T. 14v 172/54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, itse syön aamulla jo puuroa, mehukeittoa ja leipää!

Lounaalla usein salaatin ja leipää..

Välipalaksi pari hedelmää!

Iltapäivällä syödään koko perhe taas yhdessä päivällinen

ja illalla vielä usein leipää ja hedelmää :D

Vierailija
84/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa menee tän provon pointti jotenkin ohi.

Vierailija
85/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:43"]

Mistä voit tietää, että en koe oloani hyväksi/en voi hyvin? Hyvä olo on subjektiivinen kokemus. On aivan apinanmaista väittää, että joku vetelee 3000 kcal pvässä, sunhan täytyis syödä pikaruokaa joka päivä! Mutta herätkää nyt av -palstalaiset, te syötte aivan liikaa. Me hoikat joudutaan maksamaan teidän terveydenhuoltokustannuksenne, kun hoidetaan ylipainosta johtuvia sairauksia!

-Ap

[/quote]

Ja ihna yhtalailla lihavat ja normaalipainoiset joutuvat kustantamaan teidan syomishairioisten hoidot ja terapiat pahimmillaan vuosikausiksi. Milloin sinulta on viimeksi mitattu esim. veriarvoja ja tutkittu jotain puutostauteja? Ei ole yksinkertaisesti mahdollista syoda paivassa vain nokare rahkaa, vahan salaattia ja hedelmasmoothie ja sen lisaksi treenata kovaa. Sulla on noiden aterioittesi ravintoarvotkin ihan pain honkia.

Vierailija
86/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:57"]

Itseasiassa olen lähes alipainoinen.

Nimim. helposti 2500cal päivässä

[/quote]

Jep.

Olen melkein alipainoinen ja todellakin ruokaa uppoaa. Syöminen on lempiharrastukseni =)

Ilmeisesti saan kiittää geenejä kun voin syödä niin paljon kuin haluan ja mitä haluan ilman että tarvitsee rynnätä salille polttamaan kaloreita.

Niin ja han terve olen, niin fyysisesti kuin psyykkisesti.

Vierailija
87/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:23"]

Sori, mut en usko sua. Syötte muka aamulla enemmän, mitä minä melkein 2 päivän aikana? En usko. Olet joku yksinhuoltaja, joka käy mäkkärissä joka päivä, eikä oo lenkkipolkua nähnytkään. Hyi millainen valas! Ja jost tarinas sattuisi olemaan totta, niin ootte kauheita "fitnessihmisiä", jotka näyttää ihan sotanorsuilta. Laiha on kaunista, ei läski.

-Ap

[/quote]

Sorry nyt, mutta ainoita keiden olen joskus kuullut pitävän laihuutta kauniina, ovat niitä syomishäirioisiä anorektikoita, jotka tavoittelevat aina vaan vähemmän ja vähemmän lihaa luidensa ympärille - ja päässähän heillä vikaa on. Hoikkuutta pidetään yleisesti viehättävänä, mutta hoikkuus onkin aivan eri asia kuin laihuus. 

Vierailija
88/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n tarinaa kommentoimatta totean, että ihmisillä ilmeisesti on oikeasti todella isoja eroja aineenvaihdunnassa.

Mä olen 174/84 eli pullero, ja syön 1000-1300kcal vuorokaudessa, sillä määrällä en laihdu enkä liho. Jos syön yhtään enempää, paino nousee kohisemalla. Laihduttaminen vaatii ihan nälkäkuuria tai jatkuvaa liikuntarääkkiä. Mitenkään kovin paljon en kyllä liiku, koirat lenkitän muutaman kerran päivässä ja kerran viikossa käyn zumbassa.

Sitten taas on siskoni, jolla on aina ollut ongelmana alipaino, vaikka söisi mitä. Syö älyttömiä määriä, ja tosi epäterveellisesti, mutta alipainoisena pysyy. Ei liiku. Esimerkkinä sisko syö kerralla kaksi pizzerian pizzaa, tai pizzan ja kebabin, mä syön puolet yhdestä pizzasta ja olen täynnä.

Tätä asiaa ihmetteli vanhemmat ja lääkärit silloin kun oltiin lapsia ja syötiin ihan samaa ruokaa ja saman verran, toinen lihoi ja toinen laihtui. Myöhemmin elämässä olen huomannut että ihmisissä vain on tällaisia eroja. Monet ei usko, vaan luulee että salaa mättään suklaata tms, mutta itse tiedän itseni ja olen hyväksynyt sen että mun vaan on syötävä tosi niukasti aina etten paisu ihan hervottomaksi

Vierailija
89/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, kaikkea te uskottekin. Aaveemamma on maailman typerin otus uskoessaan kaikki provot

Vierailija
90/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, kaikkea te uskottekin. Aaveemamma on maailman typerin otus uskoessaan kaikki provot

Vierailija
91/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sairasta. Siis on sairasta, jos luulee lihovansa täydellä lautasellisella salaattia. Kukaan normaali ihminen ei liho, vaikka ahtaisi lautasen täydeltä kurkkua, tomaattia, lehtislaattia...kropassa on jotain pahasti pielessä, jos ei edes salaattia voi syödä kunnon annosta. 

Anoreksia on sairaus, ja ap:n kaltaisia on. Vaikka luu sanoo nakspoks, eivät he myönnä sen johtuvan liian vähästä ruuasta. Eikä anorektinen kykene näkemään miten rumaa lommolla olevat posket ja vääristyneet sääret on, he vain näkevät itsensä timminä ja normaalipainoiset mallit läskeinä. Kaikenlisäksi he eivät tajua, että kaikki eivät halua olla sairaita.

Noinhan se on, kuten sanottu on, että elimistö ei enää ota vastaan ruokaa ja sairaalareissuhan tuosta on tulossa. Mutta näitä asioita ei pidä nettipalstalla saarnata, ap kuuluu lääkärin hoitoon. Eräs tuttu entinen anorektikko on sairaseläkkeellä, kun ei selvinnyt kaatumisesta, sellaisesta mistä normaali ihminen voi selvitä vammoitta. En puolustele ylipainoa, vaan sitä, että ihminen tarvitsee sopivan määrän ravintoa, ei liikaa eikä liian vähän. Toki ravintoaineista voi olla puutetta paljonkin syövällä, jos syö väärin. Mutta jos ei voi täyttä lautasellista syödä hyvin vähäkalorista ruokaa, kuten salaattia, niin elimistö ei voi hyvin. 

Vierailija
92/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

87 ei tiedä onko provo vai ei, mutta tietää ap:n kaltaisia olevan. He kuvittelevat oikeasti, että salaatinlehtikin lihottaa. Kerran oli junassa johonkkin tanssi- tai voimimistelukisoihin meneviä kovaan ääneen kailottavia tyttöjä, jotka vertailivat päivän syömisiä. Yksi oli sanojensa mukaan syönyt yhden alpenin, toinen appelsiinin, kun he vertailivat päivän syömisiään. "onneks tässä junassa ei ole ravintolavaunua" nauroivat vielä, kun kyseessä oli sellainen juna missä sitä ei ole. Ei he tosin kyllä mitenkään anorektisiltä näyttäneet, mutta kalpeilta, mitä paria uskalsin nopeasti vilkaista. Luultavasti sitä energiaa tulee kuitenkin jostain, mutta  ei ruuasta. 

Vierailija
93/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitteena on toimiva aineenvaihdunta ja rasvanpoltto, eikä niin että laihduttaa minikaloreilla lihakset pois, jolloin aineenvaihdunta hidastuu ja läski jää.

Dieettaan, ja eilen söin:

aamupala: 2 leipää, kinkkuleikkele, kahvi, paprikaa, cashew 10g

lounas: omena, 100g kananrintafilettä, vihersalaatti, kauraleipä+ oivariini

välipala: puuro ja 2 leipää

salin jälkeen: heraproteiinijuoma

päivällinen: 1 peruna, 200g jauhelihakastiketta, vihersalaatti, klementiini

iltapala: kaakao, kauraleipä + oivariini, 1dl mustikoita

Vierailija
94/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap laihalta läskiltä. Itse olen 160 cm ja 51 kiloa. Rasvaprosentti n. 16. Rasvamassaa ei juuri ole, kaikki lihakset hienosti esillä.

Ruokavalioni on VHH, joten rahkaa en syö, mutta täysrasvaisia maitotuotteita kyllä ja paljon. Kaloreita menee päivässä n. 2500-2700, eikä kiloja tule, lihasta kylläkin.

Vierailija
95/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahahaaaaaaa, ootte te ihania. Sunnuntai-illan hupia pyörittää tosikkoja ämmiä. BUAHHAAAAAAAA

Vierailija
96/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:51"]

Nälkäkurki olet. 100 g lihaa on pieni nökäre. Mutta tietysti, jos pupeltaa vain yhtä salaatinlehteä, niin isoltahan tuo lihamäärä tuntuu. Vaan onhan se tietysti hienoa, kun lonkkaluut törröttävät kuopalla olevan mahan kahta puolta ja kylkiluut voi laskea kuin anatomisesta opastaulusta.

[/quote]

100-150g lihaa on normaaliannos ei todellakaan tarvitse yhtään enempää. Meillä tuo 100g on aika ylärajalla, mieskään ei syö lihaa enempää yhdellä aterialla vaan mielummin kasviksia ja salaattia. Silti parimetrinen 100kg+ jässikkä.

Mä syön yleensä lounaalla 3/4 lautasellista sekasalaattia ja ehkä 50g lihaa. Riittää oikein hyvin.

Rahkasta - mä sekoitan puoli purkkia rahkaa ja puolikkaan banaanin ja toi on pari kertaa viikossa todella hyvä iltapala mulle. Hiilareita ei tule liikaa, banaani auttaa nukkumaan ja siitä saa kaliumia ja magnesiumia. Aamusmoothien teen rasvattomaan gefiluspiimää

Vierailija
97/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:44"]

Olen lukenut täällä erilaisten ketjujen yhteydessä, mitä naiset syö, vaikka ne laihduttais. Joku kertoi syövänsä 250 g rahkaa aamulla! Siis WTF? KUKA SYÖ NOIN PALJON??? Tai 100 g kananfilettä, ja jotai perunaa ja vihanneksia! Kuinka paljon te painatte?? 

Ite tuun tohuun 50g rahkaa aamusin ja pikkasen marjoja, luonaalla 1/3 salaattia, eikä muuta. Sit illalla joku hedelmäsmoothie, jossa ei oo maitotuotteita. Olen 172 cm pitkä ja painan 52 kg. Voin mainiosti.

[/quote]hyvä sinulle

Vierailija
98/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 08:01"]

Hahhahahaaaaaaa, ootte te ihania. Sunnuntai-illan hupia pyörittää tosikkoja ämmiä. BUAHHAAAAAAAA

[/quote]

Kuvitteletko että täällä kaikki ottavat tämän tosissaan? Nekään, jotka kommentoivat ihan fiksusti? Se se nimittäin vasta suurta hupia onkin vastata provoihin provolla ja saada aloittaja luulemaan itsensä muka niin nokkelaksi ;)

Vierailija
99/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos todellakin syöt noin (tai olet olemassa), korjaa ruokavaliosi heti. Sanot tekeväsi raskasta työtä ja treenaavasi paljon. Tarvitset silloin 150-200 grammaa proteiinia joka päivä. Saat nyt sitä huikeat 5 grammaa rahkasta, muussa syömässäsi ei ilmeisesti olekaan.

Vierailija
100/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua mutta provo, eikös olekin?

Jos ei niin mitä helskuttia, ap?

Vai pitäiskö nyt kiitellä ja suitsutella että toki olet parempi ihminen kun tulet toimeen noin vähällä ruualla, sitäkö tulit tänne kerj.. köh, hakemaan?

Itse syön moninkertaisesti aapeehen verrattuna. Tänään jo mennyt 2 korppua, 2 kuppia kahvia, banaani ja 2 munan+5nakin munakas. Heräsin kyllä jo viideltä. Ja heitin tunnin lenkin.

Ja tänään syön vielä AINAKIN niin paljon kuin 100g kanaa, hui.. Plus lisukkeet. Plus kasviksia. Plus viiliä, plus hedelmiä. Jaksaiskohan hakea kaupasta suklaata..

Ai paljonko painan? Noh, painan jopa 55kg. HUIIII mikä tankki varmaan pitää laihduttaa..