Kuinka te voitte syödä noin PALJON??
Olen lukenut täällä erilaisten ketjujen yhteydessä, mitä naiset syö, vaikka ne laihduttais. Joku kertoi syövänsä 250 g rahkaa aamulla! Siis WTF? KUKA SYÖ NOIN PALJON??? Tai 100 g kananfilettä, ja jotai perunaa ja vihanneksia! Kuinka paljon te painatte??
Ite tuun tohuun 50g rahkaa aamusin ja pikkasen marjoja, luonaalla 1/3 salaattia, eikä muuta. Sit illalla joku hedelmäsmoothie, jossa ei oo maitotuotteita. Olen 172 cm pitkä ja painan 52 kg. Voin mainiosti.
Kommentit (103)
NO mitä se haittaa jos aamupala on tuhti sehän on hyvä asia pysyy kylläisenä! Ja syö sitten vähemmän päivällä tai muilla aterioilla
Heheh, pakko tulla hämmentämään tätä soppaa lisää. Treenaat paljon. Syön varmaan 3000kcal joka päivä. Tällä määrällä en menetä lihasta ja kroppani pääsee vielä palautumaan.
Oikeasti alle 1000kcal puputtavat ihmiset eivät VOI voida hirveän hyvin, koska ihminen tarvitsee aktiivista liikkumista ja urheilua voidakseen hyvin, noilla energiamäärillä kroppa joutuu tekemään taikatemppuja jo säilyttääkseen peruselintoiminnot. Kyllä ihan hirvittää tämä tietotaso taas. No, itsepähän luen. Lähen pakkotoistolle, moi.
Siis kumpiko se nyt oli, 1/3 vai 1/4 lautasesta sitä salaattia? Joka tapauksessa ihan liian vähän jos et muuta samalla aterialla syö.
Syön itsekin hemmetin vähän, mutta tiedostan varsin hyvin, että pitäisi syödä enemmän ja ettei 100 grammaa kanaa ole mitenkään paljon. Jos syö alle tuhat kaloria päivässä ja liikkuu paljon, kuihtuu kyllä ajan kuluessa sisältä päin.
Vaikea silti uskoa, että kukaan olisi noin tyhmä kuin ap, joten toivon että pilailet.
Kuule kun syömistäkin voi opetella. Mulla menee urheillessa ruokahalu, mutta jos en pakottaisi siitä huolimatta itseäni syömään, siitä olis vain enemmän haittaa kuin hyötyä. Annoskokoja pikkuhiljaa lisäämällä oppii syömään normaalikokoisia annoksia, eikä enää tee tiukkaa. Eikä varmasti enää pärjää jollain minisalaatilla koko päivää.
Katopa huvikses päivän kalorisuosituksia. Kyllä sitä jo jonkin verran saa syödä, että ne tulee täyteen.
Tulipa nälkä lukiessa AP:n ruokavaliota. Otan pari daim-patukkaa näiden kicker-sipsien päälle.
Ap, olet siis laihaläski. Se ei ole yhtään parempi olomuoto kuin läskikään.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:33"]
Heheh, pakko tulla hämmentämään tätä soppaa lisää. Treenaat paljon. Syön varmaan 3000kcal joka päivä. Tällä määrällä en menetä lihasta ja kroppani pääsee vielä palautumaan.
Oikeasti alle 1000kcal puputtavat ihmiset eivät VOI voida hirveän hyvin, koska ihminen tarvitsee aktiivista liikkumista ja urheilua voidakseen hyvin, noilla energiamäärillä kroppa joutuu tekemään taikatemppuja jo säilyttääkseen peruselintoiminnot. Kyllä ihan hirvittää tämä tietotaso taas. No, itsepähän luen. Lähen pakkotoistolle, moi.
[/quote]
Mistä voit tietää, että en koe oloani hyväksi/en voi hyvin? Hyvä olo on subjektiivinen kokemus. On aivan apinanmaista väittää, että joku vetelee 3000 kcal pvässä, sunhan täytyis syödä pikaruokaa joka päivä! Mutta herätkää nyt av -palstalaiset, te syötte aivan liikaa. Me hoikat joudutaan maksamaan teidän terveydenhuoltokustannuksenne, kun hoidetaan ylipainosta johtuvia sairauksia!
-Ap
HUH-huijaa taas ihmiset! Älkää JOOKO opettako näitä kamalan huonoja (ja vääriä!) ravinto-oppeja lapsillenne. :(
[/quote]
EN kyllä usko sua, jos syöt 2500 kcal JOKA PÄIVÄ, et olisit hoikka, timmi etc. SIIS 2500!!!! Tsiisus. Mä syön alle 800, ja oon terve, hyvinvoiva.
[/quote]
Voi kyllä olen hoikka ja timmi näillä syömisillä.. Nuorempana söin vielä enemmän ja epäterveellisemmin ja pysyin tässä painossa ihan hyvin. Jos syöt alle 800 niin hyvin, hyvin hidas aineenvaihdunta sulla ja se ei ole normaalia.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:02"]
Höpöhöpö, että kovin kovaa vois treenata tuolla määrällä. ;)
Ainakaan kehitystä ei tapahdu siihen hyvään suuntaan. Etkö ota mitään palauttavaa...siis vain joku hedelmäsmoothie? Jepjep. Onnea vaan valitsemallasi polulla!
[/quote]
En halua kehittyä "fitnessihmiseks", ne on kauheita, ja säälittäviä. Pärjään hyvin näin, mutta ei ihme, et Suomi on täynnä ylipainoisia, kun mätätte naamanne noin karmeita määriä ruokaa. Hillitkää itsenne.
-Ap
[/quote]
Jos et ole naurettava provo niin sulla on ongelma. Suosittelen ottamaan yhteyttä lääkäriin, vaikka työterveyteen. Vaikka tuskin jos asenteesi on tämä olet vielä valmis kohtaamaan totuutta itsestäsi. Elät ilmeisesti kuherrusvaihetta sairautesi kanssa? No, se kun loppuu niin huomaat missä helvetissä olet ja kadut tuolle tielle lähtöä. Ellet ehdi kuolla ennen sitä. Syömishäiriö ei ole leikin asia. Lyhyen ajan ennusteesi on hyvä mutta mitä pidempään tilasi jatkuu sitä suuremmassa kuolemanriskissä olet. Syömäsi ruoka ei mitenkään ole riittävästi kenenkään energiantarpeeksi. Kehosi joutuu syömään itseään. Muutama tuttu on kuollut syömishäiriöön, itsekin meinasin mennä. Ei paljon naurata. :(
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:48"]
[/quote]
EN kyllä usko sua, jos syöt 2500 kcal JOKA PÄIVÄ, et olisit hoikka, timmi etc. SIIS 2500!!!! Tsiisus. Mä syön alle 800, ja oon terve, hyvinvoiva.
[/quote]
Voi kyllä olen hoikka ja timmi näillä syömisillä.. Nuorempana söin vielä enemmän ja epäterveellisemmin ja pysyin tässä painossa ihan hyvin. Jos syöt alle 800 niin hyvin, hyvin hidas aineenvaihdunta sulla ja se ei ole normaalia.
[/quote]
Mulla on täysin normaali aineenvaihdunta, mutta osaan myös HILLITÄ NÄLKÄÄ! Te ette nähtävästi, koska olette ylipainoisia. Hyi että, kuinka joku mies voi haluta teitä.
-Ap
ap, minä en tosin laihduta mutta yksi juttu: toiset meistä urheilevat. Silloin on pakko syödä.
Itseasiassa olen lähes alipainoinen.
Nimim. helposti 2500cal päivässä
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:54"]
ap, minä en tosin laihduta mutta yksi juttu: toiset meistä urheilevat. Silloin on pakko syödä.
[/quote]
Lue aiemmat tekstini. Olen siivooja, käyn salilla, juoksen koirien kanssa, käyn uimassa, jumpassa. Siinä sulle liikuntaa!
-Ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:43"]
[/quote]
Mistä voit tietää, että en koe oloani hyväksi/en voi hyvin? Hyvä olo on subjektiivinen kokemus. On aivan apinanmaista väittää, että joku vetelee 3000 kcal pvässä, sunhan täytyis syödä pikaruokaa joka päivä! Mutta herätkää nyt av -palstalaiset, te syötte aivan liikaa. Me hoikat joudutaan maksamaan teidän terveydenhuoltokustannuksenne, kun hoidetaan ylipainosta johtuvia sairauksia!
-Ap
[/quote]
Terve ap :) Kyllä varmasti voi luulla kokevasti olosi hyväksi, jos olet koko ikäsi syönyt väärin. Se, ettei tiedä paremmasta ei tarkoita etteikö parempaa olisi.
En syö lainkaan pikaruokaa. Itseasiassa syön vain mahdollisimman aitoa ja hyvää ruokaa. Syön päivittäin kauhea kasan juureksia, kasviksia ja hedelmiäkin. Proteiinia kanasta, kalasta, riistasta ja luomunaudasta. Syön paljon pähkinöitä ja marjoja, erilaisia siemeniä ja mm. avokado on herkkuani. Kookosta käytän myös, maitona ja hiutaleina ja jauhoina. Kananmunia syön päivittäin. Lisäksi menee riisiä, kauraa ja bataattia. Treenaan yleensä kahdesti päivässä ja syön n. 5 ateriaa / päivä. Kalorit lasken valitettavasti aika usein, mutta vai sen takia etten vahingossa syö liian vähän. Jos olet tosissasi niin suosittelen lämpimästi tutustumaan aiheeseen lähemmin, varmasti esim. lähin kirjastosi palvelee mielellään. Mukavaa talven jatkoa sinne, toivottavasti Porvooseen. t. kolmetonnia (kcal)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:43"]
[/quote]
-Ap
[/quote]
Terve ap :) Kyllä varmasti voi luulla kokevasti olosi hyväksi, jos olet koko ikäsi syönyt väärin. Se, ettei tiedä paremmasta ei tarkoita etteikö parempaa olisi.
En syö lainkaan pikaruokaa. Itseasiassa syön vain mahdollisimman aitoa ja hyvää ruokaa. Syön päivittäin kauhea kasan juureksia, kasviksia ja hedelmiäkin. Proteiinia kanasta, kalasta, riistasta ja luomunaudasta. Syön paljon pähkinöitä ja marjoja, erilaisia siemeniä ja mm. avokado on herkkuani. Kookosta käytän myös, maitona ja hiutaleina ja jauhoina. Kananmunia syön päivittäin. Lisäksi menee riisiä, kauraa ja bataattia. Treenaan yleensä kahdesti päivässä ja syön n. 5 ateriaa / päivä. Kalorit lasken valitettavasti aika usein, mutta vai sen takia etten vahingossa syö liian vähän. Jos olet tosissasi niin suosittelen lämpimästi tutustumaan aiheeseen lähemmin, varmasti esim. lähin kirjastosi palvelee mielellään. Mukavaa talven jatkoa sinne, toivottavasti Porvooseen. t. kolmetonnia (kcal)
[/quote]
Ihanaa kun joku jaksaa vastata asiallisesti. Vaikka tässä taitaa mennä kyllä asiallisuus hukkaan. Mutta "kolmetonniselle" sanoisin että tsemppiä treeniin ja älä koskaan menetä ystävällistä asennettasi!
Ihan kummasti itsellä menee vaikka 3000 kaloria päivässä. Mutta olenkin aina saanut tehdä töitä sen eteen, etten laihtuisi.
Stressaan ja mietiskelen ilmeisesti liikaa asioita.
Mieluummin olisin kyllä leppoisa läski kuin täydellisyyttä tavoitteleva neuroottinen jännittäjä.
Mä syön 5 kcal päivässä ja ai että oon haluttava.
Ap omistaa pikkulapsen mahalaukun. :)