Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka te voitte syödä noin PALJON??

Vierailija
02.02.2014 |

Olen lukenut täällä erilaisten ketjujen yhteydessä, mitä naiset syö, vaikka ne laihduttais. Joku kertoi syövänsä 250 g rahkaa aamulla! Siis WTF? KUKA SYÖ NOIN PALJON??? Tai 100 g kananfilettä, ja jotai perunaa ja vihanneksia! Kuinka paljon te painatte?? 

Ite tuun tohuun 50g rahkaa aamusin ja pikkasen marjoja, luonaalla 1/3 salaattia, eikä muuta. Sit illalla joku hedelmäsmoothie, jossa ei oo maitotuotteita. Olen 172 cm pitkä ja painan 52 kg. Voin mainiosti.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä voisi haluta 800kcal päivässä vetävää laihaläskiä. Meillä on terveelliset elämäntavat (mies pt, minä muuten vain) ja esim. juostaan monta kertaa viikossa aamulenkki ja tehdään sitten yhdessä hyvä ja varmaan ainakin 1000kcal aamupala! Käydään myös salilla yhdessä. Lähetkö ap ensi viikonloppuna mukaan, mennään vaikka ihan hissukseen? 

Vierailija
62/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin tuli tuli syötyä todella huonosti ja se näkyi. Huono iho, aina sairaana ja väsynyt. Nykyään syön paljon enemmän ja parempilaatuista ruokaa, enkä ole lähes koskaan edes flussassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos tuo mitä kirjoitat on totta, niin nelivitosena alkaa kuulua ruks ja raks vähän joka puolelta. Sen lisäksi polvet on kipeät portaita noustessasi. Terveisin joku joka söi nuorena liian vähän ja nyt kantaa seurauksia. En ole ylipainoinen nyt enkä ollut koskaan, joten siitä se ei johdu. Liian vähän syövill tulee samoja nivelongelmia iän myötä kuin ylipainoisilla, eri syistä vain. Osteoporoosi sitten taas onkin lähes kokonaan meidän hoikkien vaiva. 

Vierailija
64/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle tulee nälkä syystä, ihminen tarvitsee kaloreita elääkseen, solut tarvitsevat energiaa. Se, että pystyy taistelemaan nälkää vastaan ei ole mikään saavutus. Kyllä on oikeasti aineenvaihdunta melkein pysähtynyt jos alle 1000kcal syö päivittäin. Olet ap jo siinä pisteessä ettet voi edes alkaa syömään normaalisti, koska kroppasi ei ole tottunut saamaan energiaa ja varastoi kaiken minkä ikinä vain pystyy visusti. Tämä taas johtaa tähän puhuttuun "laihaläski"-ilmiöön, jossa ulkomuotosi ei ole timmiä nähnytkään ja terveyskin on ihan retuperällä. Epäterveellinen tila ihmisen elimistölle, jonka luonto ei ole suunnitellut jatkuvat pitkään. 

Vierailija
65/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:33"]

Heheh, pakko tulla hämmentämään tätä soppaa lisää. Treenaat paljon. Syön varmaan 3000kcal joka päivä. Tällä määrällä en menetä lihasta ja kroppani pääsee vielä palautumaan. 

Oikeasti alle 1000kcal puputtavat ihmiset eivät VOI voida hirveän hyvin, koska ihminen tarvitsee aktiivista liikkumista ja urheilua voidakseen hyvin, noilla energiamäärillä kroppa joutuu tekemään taikatemppuja jo säilyttääkseen peruselintoiminnot. Kyllä ihan hirvittää tämä tietotaso taas. No, itsepähän luen. Lähen pakkotoistolle, moi.

[/quote]

Mistä voit tietää, että en koe oloani hyväksi/en voi hyvin? Hyvä olo on subjektiivinen kokemus. On aivan apinanmaista väittää, että joku vetelee 3000 kcal pvässä, sunhan täytyis syödä pikaruokaa joka päivä! Mutta herätkää nyt av -palstalaiset, te syötte aivan liikaa. Me hoikat joudutaan maksamaan teidän terveydenhuoltokustannuksenne, kun hoidetaan ylipainosta johtuvia sairauksia!

-Ap

[/quote]

Me jotka syömme sitten enemmän maksamme teidänlaistenne riukujen "en syö paljoo, että ku oon parempi ihminen kun toi plösö tossa joka mättää hampurilaista naamariin" mielenterveysongelmat.

Vierailija
66/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:05"]

Mun mies ei ikinä voisi haluta 800kcal päivässä vetävää laihaläskiä. Meillä on terveelliset elämäntavat (mies pt, minä muuten vain) ja esim. juostaan monta kertaa viikossa aamulenkki ja tehdään sitten yhdessä hyvä ja varmaan ainakin 1000kcal aamupala! Käydään myös salilla yhdessä. Lähetkö ap ensi viikonloppuna mukaan, mennään vaikka ihan hissukseen? 

[/quote]

Sori, mut en usko sua. Syötte muka aamulla enemmän, mitä minä melkein 2 päivän aikana? En usko. Olet joku yksinhuoltaja, joka käy mäkkärissä joka päivä, eikä oo lenkkipolkua nähnytkään. Hyi millainen valas! Ja jost tarinas sattuisi olemaan totta, niin ootte kauheita "fitnessihmisiä", jotka näyttää ihan sotanorsuilta. Laiha on kaunista, ei läski.

-Ap

Vierailija
67/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha on kaunista, ei läski? Tässä sulle laihaa läskiä.

http://www.crossfitsouthbay.com//wp-content/uploads/2011/05/skinny-fat-butt.jpg

Vierailija
68/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pistätkö kuvan? T. Minä (syön väh. 2500kcal) ja mun mies, mielenkiinnolla molemmat odotetaan

Vierailija
69/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvät Av-mammat, jäitä hattuun. Aloittaja on ihan selvästi sunnuntai-illan yksinäisyyttään keksinyt provon ja yrittää huudattaa teitä kaikkia.

Jos taas ei ole provo, on aloittaja huomion kipeänä ihmisenä halusi aloittaa tälläisen viestiketjun, jotta saa nostaa itsensä jalustalle. Siivoojat kun ovat ns 'hiljaisia ja huomaamattomia', niin jollain tavallahan sitä on päästävä parrasvaloihin.

Vierailija
70/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:32"]

Laiha on kaunista, ei läski? Tässä sulle laihaa läskiä.

http://www.crossfitsouthbay.com//wp-content/uploads/2011/05/skinny-fat-butt.jpg

[/quote]

Toi on viel lihava! Tässä sulle hoikkaa ja kaunista!

http://das-leben-vici.blogspot.fi/2013/04/pro-ana-day.html

Vierailija
71/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:38"]

Nyt hyvät Av-mammat, jäitä hattuun. Aloittaja on ihan selvästi sunnuntai-illan yksinäisyyttään keksinyt provon ja yrittää huudattaa teitä kaikkia.

Jos taas ei ole provo, on aloittaja huomion kipeänä ihmisenä halusi aloittaa tälläisen viestiketjun, jotta saa nostaa itsensä jalustalle. Siivoojat kun ovat ns 'hiljaisia ja huomaamattomia', niin jollain tavallahan sitä on päästävä parrasvaloihin.

[/quote]

No, mitä vähemmän herätän huomiota, sitä parempi. Pakko tänne oli kirjoittaa, et kuinka jotkut voi ahtaa naamaansa noin paljon. Ite en ikinä tekis niin, mutta kai tää lihavuusepidemia tästä jatkuu, vaikka mitä tekis

-Ap

Vierailija
72/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha hauska ketju.. Voin vaan kuvitella millainen mamma tuolla on näppäimistön takana..:)

Vierailija
73/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan järkkyä, mitä mätät itseesi! Rahka pois ja syöt vaan muutaman marjan aamulla! Salaattiannos puoliksi ja smoothie illalta pois. Kamalaa porsastelua tuollainen!

Itse syön vain kaksi kylmää mustikkaa aamulla ja yhden salaatinlehden lounaaksi. Oon ihan ähky sen jälkeen, enkä vois kuvitellakaan syöväni mitään enää illalla. Meillä on koira, kissa ja kani ja käyn niiden kanssa lenkillä aamuin illoin -ja lenkitän ne erikseen.. Lisäksi harrastan uintia, bodypumppia, bodysteppiä, bodycompattia, lenkkeilyä, kiipeilyä, hiihtoa, luistelua, voimistelua, painia, jääkiekkoa, lentopalloa, koripalloa, kahvakuulaa useita kertoja viikossa. Ja olo on niiiiin ihanan hyvä koko ajan <3

Vierailija
74/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ite tuun tohuun 50g rahkaa aamusin ja pikkasen marjoja, luonaalla 1/3 salaattia, eikä muuta. Sit illalla joku hedelmäsmoothie, jossa ei oo maitotuotteita. Olen 172 cm pitkä ja painan 52 kg. Voin mainiosti."

En voi mitenkään uskoa tähän ruokavalioon jatkuvasti noudatettuna. Siitä puuttuvat kuidut lähes kokonaan ja valkuaisaineet ja rasvat melkein kokonaan. Sillä ei yksinkertaisesti elä, jos ei lisäksi käytä energiajuomia, joista saa riittävästi energiaa ja tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet.

Toinen vaihtoehto on ehkä se, että ap:llä on aivan poikkeuksellinen aineenvahdunta, jota taas kuka tahansa ravitsemustutkija olisi taatusti kiinnostunut tutkimaan tapausta.

Vierailija
75/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:44"]

"Ite tuun tohuun 50g rahkaa aamusin ja pikkasen marjoja, luonaalla 1/3 salaattia, eikä muuta. Sit illalla joku hedelmäsmoothie, jossa ei oo maitotuotteita. Olen 172 cm pitkä ja painan 52 kg. Voin mainiosti."

En voi mitenkään uskoa tähän ruokavalioon jatkuvasti noudatettuna. Siitä puuttuvat kuidut lähes kokonaan ja valkuaisaineet ja rasvat melkein kokonaan. Sillä ei yksinkertaisesti elä, jos ei lisäksi käytä energiajuomia, joista saa riittävästi energiaa ja tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet.

Toinen vaihtoehto on ehkä se, että ap:llä on aivan poikkeuksellinen aineenvahdunta, jota taas kuka tahansa ravitsemustutkija olisi taatusti kiinnostunut tutkimaan tapausta.

[/quote]

Enhän mä nyt joka päivä tätä samaa ruokaa syö! Mut annoskoot on samanlaisia päivästä toiseen.

-Ap

Vierailija
76/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä haluan. 172 cm ja 55 kg. :)

Vierailija
77/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, ap on kauhea norsu. Naurattaa tollanen amatööri. Jos haluat oppia niin tuu juttelee:

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4286

Vierailija
78/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on 1/3 salaattia? Siis syötkö sä kolmasosan jostain Romaine-puskasta? Vai jostain VALMIS salaatista? Mäkkäriltä haetusta? 

Vierailija
79/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:53"]

Mikä hitto on 1/3 salaattia? Siis syötkö sä kolmasosan jostain Romaine-puskasta? Vai jostain VALMIS salaatista? Mäkkäriltä haetusta? 

[/quote]

Huoh, pitkääkö se sataan kertaan selittää? Normaali lautanen jaetaan 4 osaan otan 1/4 osaan salaattia, en muuta. Ymmärsitkö? Alkuaan en selittänyt tarpeeksi selvästi...

Vierailija
80/103 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:50"]

Hyi hitto, ap on kauhea norsu. Naurattaa tollanen amatööri. Jos haluat oppia niin tuu juttelee:

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4286

[/quote]

Sataan kertaan läpi käyty palsta, en oo anorektikko. Eihän tua oo ees  itään järkevää.