Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan ystäväni koiraa niin paljon että tekisi mieli kohdella kaltoin.

Vierailija
23.01.2014 |

Kuullostaa omiin korviinkin kamalalta, mutta on eka koira, jota kohtaan tunnen inhoa. On arka pieni sintti, pelkää ja tärisee, ja meinasin oksentaa kun näin sen esiintyöntyvän punaisen kyrvän, josta oli tippumaisillaan ällöttävä, oksettava paksu, keltainen tippa. 

Vihaan sitä koiraa niin paljon että tekisi mieli heittää seinään. Ja on karmeaa löytää itsestään tällaisia fiiliksiä.

Onko muilla?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti kanssa kaverin koira. Kuoli jo vuosia sitten, onneksi. Ihan älytön rakki. Miten kukaan voi tykätä sellaisesta? Surkea, pieni chihu, joka räkytti ja puri. Yliaktiivinen seksuaalisesti.

Vierailija
2/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat koiraa, koska se on pieni ja peloissaan? Loogista sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin ettö semmoisen 90 kiloisen nöffin elin on huomattavasti ällöttävämpi. Miten koira voi häiritä, jos se piilossaan tärisee?

Vierailija
4/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap sen sortin fiksaatio koiran sukupuolielimiin, että suosittelen ihan ammattiauttajaa. 

Vierailija
5/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae pitkäaikaiseen terapiaan.

Sun kannattaisi varata aika jollekin mielenterveys-ammattilaiselle. Kohdistat ja koet nyt jotain sisältä kumpuavaasi traumaa viattomaan pieneen eläimeen. Onko sinulla lapsuudessasi joku traumaattinen kokemus? 

Hae hoitoa oikeasti.

Vierailija
6/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietäis! Mua vaan raivostuttaa se. Ja ällöttää ajatus että istun sohvalla jossa se on kiehnännyt vuotavan kyrpänsä kanssa. Ja ne typerän näköiset pienet, säälittävät pallit. Näyttivät tosiaan ihan "nutseilta", pähkinöiltä. 

Se koira on sellanen kiusattavan olonen. Säälittävä reppana.

Vierailija
7/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ilmeisesti henkisesti epävakaa ja sairas.

Vierailija
8/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo provona sanoisin 2/10 joten käys ulkona haukkaamassa raitista ilmaa jos vaikka tulisi vähän parempi idea siellä mieleen..

Vierailija
9/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää, kun palsta on nykyään täynnä teinejä tekemässä älyvapaita aloituksia. Huolehtisit aloittaja ensin sen oman puberteettisi alta pois ennen kuin tulet tänne aikuisten palstalle toilailemaan. 

Vierailija
10/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:33"]

Ap, olet ilmeisesti henkisesti epävakaa ja sairas.

[/quote]

Tykkäätkö itse kaikista eläimistä ja ötököistä?

Vierailija
11/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria kohtaan en tunne vihatiloja, mutta kissat on saatanan ärsyttäviä! Niitä voisinkin heitellä seinille, ihan vaan siksi että saavat verenpäineen nousemaan.

Vierailija
12/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on heitelty seinille ilmeisesti liian vähän.

Vierailija
13/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:43"]

Sinua on heitelty seinille ilmeisesti liian vähän.

[/quote]

Kaikilla ihmisillä on myös väkivaltaisia fantasioita. Eri asia toteuttaako ne. 

Vierailija
14/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa terveeltä, jatka samaan malliin.

Vierailija
15/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:20"]Kuullostaa omiin korviinkin kamalalta, mutta on eka koira, jota kohtaan tunnen inhoa. On arka pieni sintti, pelkää ja tärisee, ja meinasin oksentaa kun näin sen esiintyöntyvän punaisen kyrvän, josta oli tippumaisillaan ällöttävä, oksettava paksu, keltainen tippa. 

Vihaan sitä koiraa niin paljon että tekisi mieli heittää seinään. Ja on karmeaa löytää itsestään tällaisia fiiliksiä.

Onko muilla?

[/quote]Mun puolesta kaikki rakit vois ampua. Joka ikisen. Niist o muut ko harmia.

Vierailija
16/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koira uros vai narttu?

Vierailija
17/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:48"]Onko koira uros vai narttu?

[/quote]

Jos sillä on kulli niin mitä luulet? ;)

Vierailija
18/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:41"]Koiria kohtaan en tunne vihatiloja, mutta kissat on saatanan ärsyttäviä! Niitä voisinkin heitellä seinille, ihan vaan siksi että saavat verenpäineen nousemaan.

[/quote] Miksi? Kissat ei riehu, hypi päin, hauku, eivätkä kuolaa. Olen muuten huomannut, että monet kissoja vihaavat naiset on melko äijämäisiä. Eivät siis mitään "kissoja" itsekään ;D

Vierailija
19/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:41"]Koiria kohtaan en tunne vihatiloja, mutta kissat on saatanan ärsyttäviä! Niitä voisinkin heitellä seinille, ihan vaan siksi että saavat verenpäineen nousemaan.

[/quote] Miksi? Kissat ei riehu, hypi päin, hauku, eivätkä kuolaa. Olen muuten huomannut, että monet kissoja vihaavat naiset on melko äijämäisiä. Eivät siis mitään "kissoja" itsekään ;D

[/quote]

Ärsyttää kun ne hienohelmat tulee jalkoihin mourimaan, raapii ja kynsii. Tapetit raavittu, verhot kynsitty rikki, sohvan päätyä käytetty raapimispuuna, kukkaruukuista mullat möyritty, hyppii ja pomppii pöydillä ja ne on vaan niin argh!

Kauniita eläimiä varustettuna vittumaisella asenteella ja luonteella.

ja mitä muhun tulee niin ei, en ole kovin äijämäinen :D Muistutan enemmän naista muotoineen päivineen ja pukeuden naismaisesti. Luonteelta, persoonallisuudelta ja tavoilta saatan olla äijämäinen kun en hämähäkkejä pelkää ja osaan huoltaa itse autoni..

Vierailija
20/39 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:53"]

[/quote]

Ärsyttää kun ne hienohelmat tulee jalkoihin mourimaan, raapii ja kynsii. Tapetit raavittu, verhot kynsitty rikki, sohvan päätyä käytetty raapimispuuna, kukkaruukuista mullat möyritty, hyppii ja pomppii pöydillä ja ne on vaan niin argh!

Kauniita eläimiä varustettuna vittumaisella asenteella ja luonteella.

ja mitä muhun tulee niin ei, en ole kovin äijämäinen :D Muistutan enemmän naista muotoineen päivineen ja pukeuden naismaisesti. Luonteelta, persoonallisuudelta ja tavoilta saatan olla äijämäinen kun en hämähäkkejä pelkää ja osaan huoltaa itse autoni..

[/quote]

Mutta kissat on siistimpiä. Koirat kuolaa, läähättää, hyppii päin, ravistelee leukojaan niin että kuola lentää, ja ne elimet... hyi helevetti. Valuvat kyrvät sohvalla, ja se nylkytys..