Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettämättömyys sairaalassa

Vierailija
02.02.2014 |

Miten mahdetaan synnärillä suhtautua jos ei aio ollenkaan imettää? Saako ne maidonnousua estävät lääkkeet? Ja kannattaako ottaa omat pullot ja korvikkeet mukaan?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:48"]Eihän sinun olisi kannattanut edes jatkaa raskautta. En tiedä yhtäkään naista, jonka mielestä imettäminen on kuvottavaa. Eihän tuollaista voi olla, ei. En ole törmännyt,vaikka olen mummoikäinen.

[/quote]

Ei voi olla ihmisiä jotka eivät pidä lapsista saati sitten ajatuksesta semmoisen riippuvan kiinni omassa tississä? Aika vähän olet tainnut naisten kanssa jutella?

Vierailija
22/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tulee varmaan ihan todella hyvä äiti. en voi kuin ihmetellä itsekkyyden määrää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän äiti voi olla tuollainen. On todella outoa, jos imetys kuvottaa. Hirveä taakka ap:n miehelle. On oikeus mielipiteisiin,koska tuo on luonnotonta.

Vierailija
24/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lääkkeet saa kun pyytää, kenellekää ei kuulu syyt, miksi et imetä, jos niin olet päättänyt. Kaksi täysin pulloruokittua lasta, kumpikaan ei ole kummemmin sairastellut ja ihan samallalailla on sitä läheisyyttä saanneet kun ruokinta-aika oli.

Vierailija
25/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:49"]

En näe mitään syytä tuomita ap:tä: Hänen miehensä ottaa äidin roolin ja hän itse sen, mikä yleensä kuuluu isälle. Eikä asia kuulu muille!

[/quote]

Asia ei tosiaankaan kuulu muille, mutta sinulla oli kyllä aika surullinen kuva isistä noin yleensä. Useimmat heistä haluavat lapsia, pitävät vanhempainvapaata ja pistävät harrastukset tauolle vauvojen tullessa kuvioihin. Onneksi näin.

Vierailija
26/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuvat sairaalassa, no arvaa todella nihkeästi. Tarjoavat kyllä terapiaa, ja omien tunteiden käsittelyä,älä huoli.

Vierailija
27/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hyvä äitiys edelleenkään siitä imetyksestä kiinni? Kaksi lasta imettäneenä ja kolmannenkin vielä aion vaikka inhoan sitä hommaa yli kaiken. Olenko nyt sitten parempi äiti kun ap?

Vierailija
28/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olet parempi,sentään ymmärrät ja yrität imettää, vaikka olisi vaikeaa. Ap, ei edes suostu yrittämään. 

Vierailija
29/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin inhotti imettäminen. En siis imettänyt ja hyvä äiti olen.

Vierailija
30/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:56"]Miten suhtautuvat sairaalassa, no arvaa todella nihkeästi. Tarjoavat kyllä terapiaa, ja omien tunteiden käsittelyä,älä huoli.

[/quote]

Onneksi sitä ei ole pakko ottaa vastaan.

Vierailija
31/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:27"]

Koska en halua kokeilla sitä. En vain halua.

Eli siis parempi ottaa omat korvikkeet mukaan? Ja mites sitten kun sitä maitoa nousee niin lypsänkö sen itse ulos ja maidontuotanto varmaan tyrehtyy sitten itsekseen.

[/quote] toivottavasti vauvasi olisi sen verran allerginen että imetys tuli halvemmaksi kuin erikoiskorvikkeet! olis ihan oikein sulle!

[/quote]

Sairas imetysfanaatikko toivoo vauvalle allergiaa. Tekeekö imetys ihmisestä noin kammottavan vai oletko aina ollut?

Vierailija
32/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykännyt imettämisestä ajatuksena varsinkin kun mulla oli ihan täydelliset tissit ennen lapsia. Noh, eipä se yksi imetys(14kk ajan) niille mitään tehnyt ja lapsi sai ravintonsa kuten luonto on tarkoittanut. En minä siitä nauttinut mutta tiesin että niin on lapselle paras. Se vuosi tai eds puoli vuotta on niin lyhyt aika ihmisen elämässä että eikö sen verran voi oman lapsen eteen "uhrautua"?

Vierailija
33/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykännyt imettämisestä ajatuksena varsinkin kun mulla oli ihan täydelliset tissit ennen lapsia. Noh, eipä se yksi imetys(14kk ajan) niille mitään tehnyt ja lapsi sai ravintonsa kuten luonto on tarkoittanut. En minä siitä nauttinut mutta tiesin että niin on lapselle paras. Se vuosi tai eds puoli vuotta on niin lyhyt aika ihmisen elämässä että eikö sen verran voi oman lapsen eteen "uhrautua"?

Vierailija
34/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puolustellaan kilpaa "äitiä" joka tekee noin itsekkäitä päätöksiä. Isä ristiinnaulittaisiin heti jos sanoisi, ettei aio osallistua vauvan hoitoon ollenkaan. Kyllä sitten huudettettaisiin että kuka hullu tekee lapsen moisen luuserimiehen kanssa. No, toivottavasti et oo tosissas, jos olet, säälin sun lasta.

Vierailija
35/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortinvastustajat on varmaan tyytyväisiä kun lasta ei abortoitu!

Vierailija
36/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:10"]Abortinvastustajat on varmaan tyytyväisiä kun lasta ei abortoitu!

[/quote]

Joten seuraavaksi ärsyttävin ryhmä, imetysfanaatikot, hyökkää raivoamaan. Ihme ettei kukaan abortin vastustajista ole tullut ylistämään aloittajaa maasta taivaisiin. Vai ovatko nämä kaksi ryhmää samoja ihmisiä?

Vierailija
37/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi imetys/imettämättömyys aiheuttaa joissain naisissa näin suunnatonta vihaa ja ahdistusta? Sama juttu on alapääsynnytyksen kanssa. Imettämättömät/sektioäidit harvemmin raivoavat ja mollaavan näin härskisti kanssasisariaan, saati että arvostelevat ja kyseenalasitavat heidän äitiyttään. Tekeekö alapääsynnytys/imetys naisista tuollaisia räksyttäjiä, vai onko tämä vain jokin pieni, fundamentalistinen sekopääjoukko? Miehille tällainen käyttäytyminen olisi täysin käsittämätöntä, en voisi kuvitella miehiä kiinnostavan toistensa sukuelin- ja rintarauhasasiat.

Vierailija
38/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä imettämättömyys,vaan kaikki muu mitä vaille vauva jää. 

Vierailija
39/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:07"]En mäkään tykännyt imettämisestä ajatuksena varsinkin kun mulla oli ihan täydelliset tissit ennen lapsia. Noh, eipä se yksi imetys(14kk ajan) niille mitään tehnyt ja lapsi sai ravintonsa kuten luonto on tarkoittanut. En minä siitä nauttinut mutta tiesin että niin on lapselle paras. Se vuosi tai eds puoli vuotta on niin lyhyt aika ihmisen elämässä että eikö sen verran voi oman lapsen eteen "uhrautua"?

[/quote] Sullahan on tissit imettämistä varten. Niin oli mullakin täydelliset, mutta eipä kertaakaan tullut mieleeni, että en lastani haluaisi/tykkäisi imettää! Luoja tätä ketjua, tämä maailma on SAIRAS!!

Vierailija
40/76 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap ja miehensä ovat tehneet tilanteeseensa nähden parhaan mahdollisen ratkaisun. Nostan heille molemmille hattua ha kumarran syvään. Ihan oikeasti.

Ja älä huoli ap, saat kyllä ne pillerit. Esim. Ranskassa tämä on hyvin yleistä.

t. Abortin vastustaja