Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin fantasiasi?

Vierailija
25.10.2020 |

Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
122/153 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veisi minut mökille ja kertoisi hakevansa minut pois seuraavana päivänä. Koputtaisin ovelle ja siellä olisi nuorempia miehiä n. 20-30v jopa kymmenen tai enemmän vastassa ja he kävisivät suoraan estottomasti minuun kiinni. Takan edessä olisi sänky johon minut sidottaisiin kiinni enkä mahtaisi tilanteelle mitään. He käyttäisivät minua estottomasti vuorotellen jatkuvasti. Eivät yhdessä yhtäaikaa vaan yksi kerrallaan. Heidän kalunsa olisivat erikokoisia ja muutama jättikalu joukossa. He käyttäisivät minuun yön aikana leluja ja vasta aamutunneilla saisin nukkua. Aamulla heräisin siihen kun ensimmäinen herättäisi minut pienellä surisevalla lelulla ja he jatkaisivat käyttöäni koko aamupäivän.

Lopulta he päästäisivät minut pois ja kävelisin autollemme tärisevin jaloin aivan yltäpäältä sotkettuna. Pääsisimme kotiin ja mieheni antaisi minulle pitkän jalkahieronnan ja pesisi minut.

Tällaisia viikonloppuja hän järjestäisi silloin tällöin eikä kotona arjessa tästä puhuttaisi sen enempää.

Tämä on ylivoimaisesti suurin fantasiani, en usko sen koskaan toteutuvan, mutta mietin usein että onko tällaisia miehiä olemassa kuka haluaisi vaimonsa viedä mökille vastaavaan tilanteeseen? Sekä onko olemassa isompaa nuorten miesten porukkaa joka käy mökillä ja ovat jopa keskustelleet tällaisesta tilanteesta?

Rouva42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ehkä aika "tylsät" fantasiat, jotka yleisimmin liittyvät isorintaisiin/muodokkaisiin naisiin. 😊

No, joka tapauksessa yksi suosikeistani olisi ehkä sellainen, jossa päätyisin lähempään kanssakäymiseen naisen kanssa, jolla olisi todella suuret luomurinnat. Sellaiset pitkät ja melko matalalla riippuvat, jotka olisivat todella pehmeät. Ehkä hieman Willendorfin venuksen tapaiset.

Nainen paljastaisi ne minulle ja saisin kokeilla niitä. Hullaantuisin niistä aivan täysin ja hyväilisin, nostelisin ja hieroisin niitä kaikin keksimäni tavoin. Välillä antaisin niille hieman liikettä ja katselisin, kuinka ne liikkuvat ja hyllyvät kuin aaltoillen. Hän näyttäisi myös millainen kosketus tuntuisi hänestä hyvälle.

Hän haluaisi vastavuoroisesti pidellä rintojaan yhdessä ja liikutella kaluani niiden välissä. Olen kuitenkin niin kiihottuneena, että tulen suorastaan nolostuttavan nopeasti, vain muutaman edestakaisen liikkeen jälkeen. Spermat purkautuvat rintojen väliin tehden sen todella liukkaaksi. Nainen hymyilee ja kikattelee nopeaa toimitusta.

Vierailija
124/153 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen komentaisi minut imemään miehensä kullin kovaksi. Samalla hän nussisi ja rasvaisi peppuani. Kun olisin saanut kullin ihanan isoksi ja kovaksi Istuisi Nainen kasvoilleni, koukistasi jalkani ja ohjaisi miehensä kullin peppulleni. Saisin nuolla kiimalimaista pillua ja pyllyä ja tuntea kuinka miehen kulli kirnuaisi pepussani. Samalla kun miehen kulli sykkisi neitsytpepussani spermansa sisääni, nainen alkaisi squirttaamaan kasvoilleni ja suuhuni ja samalla minun kaluni lennättäisi spermani vatsalleni.

Vierailija
125/153 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UKM49 kirjoitti:

Nainen komentaisi minut imemään miehensä kullin kovaksi. Samalla hän nussisi ja rasvaisi peppuani. Kun olisin saanut kullin ihanan isoksi ja kovaksi Istuisi Nainen kasvoilleni, koukistasi jalkani ja ohjaisi miehensä kullin peppulleni. Saisin nuolla kiimalimaista pillua ja pyllyä ja tuntea kuinka miehen kulli kirnuaisi pepussani. Samalla kun miehen kulli sykkisi neitsytpepussani spermansa sisääni, nainen alkaisi squirttaamaan kasvoilleni ja suuhuni ja samalla minun kaluni lennättäisi spermani vatsalleni.

Tervetuloa meille:)

Vierailija
126/153 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottais tulla kuohituksi. Joku kaunis nainen sitoisi mut ja tekisi mulle kastraation.

Vierailija
127/153 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
128/153 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔 Kirjoitin ihan suht tavallisen seksifantadian ja sitä ei julkaistu???

Vierailija
129/153 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimon todella seksikäs ja tyttömäinen 22v. tytär oli juuri vierailulla viikonlopun ja jossain kohtaa avokin kun oltiin sohvalla kaksistaan oli todella kiimainen olo ja hänellä samoin ja totesi, että haluaisinko seksiä (toki kahdestaan). Oli aivan älyttömän kiihottavaa miettiä, että kaunis tytär olisi vain parin seinän päässä ja mietin mahdollisuutta että hänetkin pyydettäisiin mukaan. Olisin varmaan tullut parin työnnön jälkeen pelkästään tästä ajatuksesta, mutta keräsin pisteet ja kieltäydyin. Huhhuh... Mutta kun sain omaa aikaa niin tottakai piti paineet saada pois. Huipentuma olisi ollut kun olisin saanut molemmat sänkyyn samaan aikaan, koska vaikuttavat molemmat hyvin avomielisiltä seksuaalisuuden suhteen myös keskenään. Tunnustan olevani pervo, mutta fantasioita saa olla.

Vierailija
130/153 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostea naama erään hillityn naisen pimpin kosteudesta johtuen :D

Vierailija
131/153 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni veisi minut mökille ja kertoisi hakevansa minut pois seuraavana päivänä. Koputtaisin ovelle ja siellä olisi nuorempia miehiä n. 20-30v jopa kymmenen tai enemmän vastassa ja he kävisivät suoraan estottomasti minuun kiinni. Takan edessä olisi sänky johon minut sidottaisiin kiinni enkä mahtaisi tilanteelle mitään. He käyttäisivät minua estottomasti vuorotellen jatkuvasti. Eivät yhdessä yhtäaikaa vaan yksi kerrallaan. Heidän kalunsa olisivat erikokoisia ja muutama jättikalu joukossa. He käyttäisivät minuun yön aikana leluja ja vasta aamutunneilla saisin nukkua. Aamulla heräisin siihen kun ensimmäinen herättäisi minut pienellä surisevalla lelulla ja he jatkaisivat käyttöäni koko aamupäivän.

Lopulta he päästäisivät minut pois ja kävelisin autollemme tärisevin jaloin aivan yltäpäältä sotkettuna. Pääsisimme kotiin ja mieheni antaisi minulle pitkän jalkahieronnan ja pesisi minut.

Tällaisia viikonloppuja hän järjestäisi silloin tällöin eikä kotona arjessa tästä puhuttaisi sen enempää.

Tämä on ylivoimaisesti suurin fantasiani, en usko sen koskaan toteutuvan, mutta mietin usein että onko tällaisia miehiä olemassa kuka haluaisi vaimonsa viedä mökille vastaavaan tilanteeseen? Sekä onko olemassa isompaa nuorten miesten porukkaa joka käy mökillä ja ovat jopa keskustelleet tällaisesta tilanteesta?

Rouva42

Haluaisitko sinä viedä miehesi mökille nuorten naisten luokse?

Vierailija
132/153 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva42

Haluaisitko sinä viedä miehesi mökille nuorten naisten luokse?

Pah. Senkun vaan. Siitä ei paljoa neidoille hyötyä ole.

N 50 Plus

Vierailija
133/153 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UKM49 kirjoitti:

Tervetuloa meille:)

Kerro vaan minne ;)

Vierailija
134/153 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää iltaa mieheni kanssa ulkona. Pukeutuisin näyttävästi ja jättäisin lyhyen mekon alta pikkuhousut pois. Kiusaisin miestä pitkin iltaa ja valitsisin yökerhon johon mennään portaita pitkin, tietenkin sinne mentäisiin sellaiseen aikaan, että kun kävelen portaissa moni muu näkisi myös mitä ei ole päällä.

Yökerhossa käskisin mieheni istumaan kun itse menisin tanssimaan ja etsimään komeaa miestä. Antaisin käsien vaeltaa ja lopulta veisin hänet vessaan, mieheni tulisi kaikki nähdä.

Vessassa käskisin tämän miehen naimaan pimppiäni paljaalla ja tulemaan sisääni.

Sitten olisi aika mennä mieheni luo ja kertoa kuinka vaimo on taas ollut tuhma pikkulutka ja ottanut vieraat spermat sisäänsä. Mieheni ottaisi minusta tiukasti kiinni ja veisi kotiin saamaan rangaistukseni...

Vierailija
135/153 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva42

On sellaisia miehiä olemassa, mutta tuollaisia vaimoja ei taida olla.

Vierailija
136/153 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin että joku mies tai nainen, ei väliä, sesoisi sängyn vieressä ja katselisi kun rakastelen rakkaani kanssa. Aluksi hän saisi seurata kuinka rakkaani nuolisi kaluni kovaksi ja minä nuolisin pillun märäksi. Harrastaisimme sitten kiihkeää ja äänekästä seksiä eri asennoissa kunnes molemmat laukeaisimme voihkien. Vasta tämän jälkeen katselija voisi tyydyttää itsensä.

Vierailija
137/153 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kymmenvuotias poika ja noin 25v. naisopettaja olisi valmis tekemään kaikkensa, jotta saisi minut tuntemaan itseni mieheksi.

Vierailija
138/153 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 miestä istumassa alastomina ja himokkaina ja juhlakunnossa sohvalla, minut määrätty palvelemaan heitä. Haluaisivat suihinottoa peräkkäin, ja juuri siitähän minä salaa unelmoinut. Vuorotellen polvistuisin eteensä ja imisin heidät loppuun asti ja nielisin spermat. Lopuksi olisin aivan spermassa. Miehet voisivat ohjailla päätäni rytmikkäästi samalla kun imisin heitä. Ja, lopuksi huoneeseen tulisi 5 uutta miestä... 😋

Vierailija
139/153 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa.. Touhu alkaisi uudestaan 5:n uuden miehen kanssa. Mutta nyt he haluaisivat myös panna minua, keskimmäinen mies aloittaisi. Hän kääntäisi minut selin ja tyontyisi minuun takaa. Samalla imisin seuraavan miehen kalua. Tilanne johtaisi siihen että saisin kaikkia miehiä takaa. Nauttisin tästä suuresti, vaikkakin samalla olisin vähän hämmentynyt.

Vierailija
140/153 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihtohan se olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan