Nautitko siitä hetkestä, kun miehesi laukeaa sykkien sisääsi?
Vai onko se enemmänkin sellainen "jaahas, tämä oli sitten taas tässä" -fiilis.
Kommentit (31)
Nautin! Kuinka löysät pillut teillä valittajilla oikein on?
Nautin!:) vaikka en itse ehtis edes laueta, niin se sykkivä kyrpä on niin ihana!!!
Kyllä sen sykkeen tuntee..se on parhain kohta puuhissa..
Tunsin todella selvästi exällä kun oli isompi vehje. Nyxän kanssa en tunne.
Mä tunsin sen sykkimisen eksien kanssa mutta en nykyiseni kanssa. Välillä joutuu kysymään, että laukesitko. Monen muun miehen kanssa ei ole ollut epäilystäkään, vaikka munat on suht samankokoiset, samoin oma emättimeni on kokoajan ollut samankokoinen. :)
Kyllähän minä siitäkin kun mieheni sisälleni laukee. Mutta vielä enemmän minä nautin, kun sen tekee tuo naapurin Joni. Mieheni on sellanen kiireinen laiha talouspäällikkö. Joni on kropaltaan treenattua terästä, ja on sillä vähän isompi varustuskin. Siitä kyllä nauttii kunnolla.
Nautin. On mahtavaa, kun rakkaasta ihmisestä tuntuu niin hyvältä. Luulen että se sykkiminen on mieskohtaista, koska nykyisen kanssa tunnen vaikka entisten kanssa en, ja on jollain joskus ollut isommat vehkeetkin mutta minulla koko ajan samankokoinen. Jollain sykkii enemmän kuin toisella.
Tottakai nautin. On ihanaa, kun mies nauttii minusta ja saa voimallisen orgasmin mun kanssani.
En nauti. Se tarkoittaa, että en saanut taaskaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:31"]
Kuvitteleeko nyt joku mies tosissaan, että nainen tuntee jonkun hemmetin miehen "sykkeen" sisällään? Osta raukka vielä juomukondomeja.
[/quote]
No minä ainakin tunnen ja olen nainen. Miten ihmeessä en tuntisi? Kannattaa puristaa niillä lantionpohjan lihaksilla koko seksin ajan, kivempaa molemmille. Käytetään myös joskus sellaisia kondomeja, joissa on nystyröitä, ja kyllä ne tuntuu ainakin aukon läheisyydessä. Huomaa eron peruskondomeihin ihan selvästi.