Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko siitä hetkestä, kun miehesi laukeaa sykkien sisääsi?

Vierailija
02.02.2014 |

Vai onko se enemmänkin sellainen "jaahas, tämä oli sitten taas tässä" -fiilis.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärällä palstalla, täällä on ihan oma palstansa näille jutuille.

Vierailija
2/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nautin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:16"]

[/quote]

Tämä ei ollut seksikysymys, vaan tunteiden syväluotauskysymys.

Vierailija
4/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aihe _vapaa_

Vierailija
5/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tykkään siitä, että mies nauttii. Meillä se ei myöskään tarkoita sitä, että se oli siinä. Usemmiten mies vielä varmistaa mun nautinnon yhdynnän jälkeen sormilla/kielellä.

Vierailija
6/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen ole tarkoituskin olla nautinnollista? Ainakin meillä se on rakastelun syvin tarkoitus.

Vierailija
7/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap saa jotain pervoa mielihyvää tälläisiä kysymällä...

Vierailija
8/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kivaa kun tietää jyystön olevan lopussa. Mitään sykkimisiä en ole koskaan tuntenut, se on varmaan miesten oma tunne.

Vierailija
9/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:20"]

ap saa jotain pervoa mielihyvää tälläisiä kysymällä...

[/quote]

Niin saa, siellä se on pieni katkarapunsa pystyssä ja hakaa f5:sta saadakseen itsellleen materiaalia itsetyydytykseen.

Vierailija
10/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:18"]

[/quote]

Aihe _vapaa_

[/quote]

Seksi _palsta_ on tuolla erikseen. Mitäs sinne laitetaan kun te tungette nämä seksijuttunne tänne? Miten tätä asiaa on niin vaikea käsittää?

Vierailija
11/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko nyt joku mies tosissaan, että nainen tuntee jonkun hemmetin miehen "sykkeen" sisällään? Osta raukka vielä juomukondomeja.

Vierailija
12/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa joo, juomukondomeja minäkin olen joskus miettinyt, että siinä on taas yks kusetus, eihän niitä juomuja ja kuviointeja oikeasti kukaan tunne :D

Vierailija
13/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:31"]

Kuvitteleeko nyt joku mies tosissaan, että nainen tuntee jonkun hemmetin miehen "sykkeen" sisällään? Osta raukka vielä juomukondomeja.

[/quote]

Minä tunnen miehen sykkeen ja siitä tiedän, että laukesi. Käytetään juomukondomejakin, heh. Ne eivät kyllä eroa normaaleista sinänsä tunnussa.

Vierailija
14/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hauskaa nähdä kun toinen saa:) Sänkypuuhissa ihminen on kirjaimellisesti alastomimmillaan henkisestikin.

Vierailija
15/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen kun miehen "sykkeen" mutta siinä kohtaa minä oon jo tullut joten ehkä olo on juuri se että kiitos, nähdään ensi kerralla :)

Vierailija
16/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli kerran vähän vertaa ja kipua siitä juomukondomista, siinä oli pieniä nystyröitä jotka kädellekin tuntui aika karheilta.

Vierailija
17/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:36"]

[/quote]

Minä tunnen miehen sykkeen ja siitä tiedän, että laukesi. Käytetään juomukondomejakin, heh. Ne eivät kyllä eroa normaaleista sinänsä tunnussa.

[/quote]

No kerro nyt meillekin, miltä se miehen syke tuntuu. Kerro oikein tarkkaan. Teini-iässä aloitin, nyt keski-iässä, ja voin todeta että siinä tilanteessa ei mitkään sykkeet tosiaankaan tunnu.

Vierailija
18/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]

No kerro nyt meillekin, miltä se miehen syke tuntuu. Kerro oikein tarkkaan. Teini-iässä aloitin, nyt keski-iässä, ja voin todeta että siinä tilanteessa ei mitkään sykkeet tosiaankaan tunnu.

[/quote]

No mä ainakin tunnen sen juurikin sykkimisenä, vähän niin kuin kouristeluna. Jos sinä et tunne sitä niin miten voit noin agressiivisesti väittää että kukaan ei tunne? Onhan ihmisten erogeeniset alueet muutenkin erilaisia, esim jotkut rakastaa nännien hyväilyä ja joitakin ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
19/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai, kyllä mä ainakin tunnen, kuinka vehje tulee laukeamisen hetkellä vielä entistäkin suuremmaksi, kovemmaksi ja sitten sykkii.

Vierailija
20/31 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Se tuntuu ehkä enemmän mitä ulommaksi tullaan. Syvällä sisällä se ei niin tunnu. Mutta sen huomaa kyllä ihan selkeästi, ei sitä oiken voi kuvailla, enkä ole asiaan kiinnittänyt sen kummemmin huomiota tai pitänyt sitä mitenkään erikoisena. Minä aloitin 20-vuotiaana ja olen nyt 22, aina olen ollut saman miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan