Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat miehet yrittävät kännissä iskeä nuoria?

Vierailija
25.10.2020 |

Toivon asiallista keskustelua. Eli miksi jotkut keski-ikäiset miehet baareissa kuvittelevat, että nuoret naiset innostuisivat heistä?
Vaikka joillakin olisi positiivisia kokemuksia, niin ei silti voi olettaa että suuri ikäero olisi normi.
Hämmennyn, ärsyynnyn ja ahdistun aina kun isäni ikäinen ukko pyrkii kännissä juttusille. Useimmat ei piittaa tollasesta, mutta mua tämä ilmiö häiritsee.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v ja en todellakaan innostu mistään viiskymppisistä pervoista.

Kyse oli nuorista naisista ei keski-ikäisistä haahkoista.

Vanha kurppa siellä otta kierroksia. Huonolla käytöksellä et saa minkään ikäistä, se on varma.

Vierailija
62/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön mieluummin leipänikini tuoreena. Vanha, homehtunut käntty, ei kiinnosta.

Toisaalta, itserakkaat nuoret naiset, ovat rasittavia lapsia. Heidän ainut avunsa on liukkaus.

Ei se liukkaus iästä ole kiinni!! Nuorten miesten avut on kovuus ja kestävyys..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei nappaa itsestään liikoja luulevat kulahtaneet sedät vaan nuoret ikäiseni miehet.

N 25v

Vierailija
64/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v ja en todellakaan innostu mistään viiskymppisistä pervoista.

Mut sitähän ei kysymättä tiedä.

Uskokaan jo, kolmekymppiselle naiselle on tarjolla kakskymppistä ja kolmekymppistä miestä, älkää vanhat käävät ahdistelko meitä, ette kiinnosta.

Vierailija
65/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis jankuttaa ikuisesti.

Mikä diagnoosi on loputtomalla jankuttajalla?

Tuhansia viestejä vuodessa. Monta tuhatta. Hulluutta.

Vierailija
66/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin 20-30v naisten lähentelyn, kun täytin 33. 30-40v naisten lähentelyn lopetin, kun täytin 44v. 

Olen ollut viime vuodet suunnilleen oman ikäisteni naisten seurassa ja kyllä 40+ ikäisissä on löytynyt kauniita ja miellyttäviä naisia myös minulle.

Tavallaan ihmettelen, että miksi ikäiseni mies yrittää tosissaan pokata jotain kaksikymppistä? Jos päämääränä on vain seksi, niin siitä tarkoitusta varten on netti pullollaan tarjontaa parikymppisistä.   

Vierailija
67/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sääntö se muka on, että vain oman ikäisiä saa lähestyä? Jos olen sinkku seitsemänkymppisenä, lähestyn tasan niitä naisia joita itse haluan. Vaikka sitten 20-vuotiaita. Enkä kysele keneltäkään siihen lupia.

Vierailija
68/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden idolillani Dannylläkin on nuoria tyttöystäviä. Olen yli 10 vuotta nuorempi.

Vierailija
69/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sääntö se muka on, että vain oman ikäisiä saa lähestyä? Jos olen sinkku seitsemänkymppisenä, lähestyn tasan niitä naisia joita itse haluan. Vaikka sitten 20-vuotiaita. Enkä kysele keneltäkään siihen lupia.

Tarvitset luvan siltä henkilöltä, jota lähestyt. Ahdisteleva pervo. Mieti miltä vaikuttaa 70v pappa, joka lähestyy 20v naista.

Vierailija
70/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset luvan siltä henkilöltä, jota lähestyt. Ahdisteleva pervo. Mieti miltä vaikuttaa 70v pappa, joka lähestyy 20v naista.

Mietin, ja tulin siihen tulokseen, että hyvältä se vaikuttaa. :)

Naiset ovat ulkoistaneet iskemisen miesten tehtäväksi. Ei siis kannata valittaa, kun väärän ikäiset miehet tulevat iskemään väärällä tavalla. Jos naiset lähestyisivät yhtä lailla miehiä, ei miehet olisi koko ajan iskemässä.

Vierailija
71/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ulkoistaneet iskemisen miesten tehtäväksi. Ei siis kannata valittaa, kun väärän ikäiset miehet tulevat iskemään väärällä tavalla. Jos naiset lähestyisivät yhtä lailla miehiä, ei miehet olisi koko ajan iskemässä.

Oletko saanut niin monet pakit, että vihaat nyt kaikkia naisia? :D kuulostat pervolta hopeaketulta.

Vierailija
72/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut niin monet pakit, että vihaat nyt kaikkia naisia? :D kuulostat pervolta hopeaketulta.

Sanoin vain niin kuin asia on. Naiselle tyypilliseen sivuutat itse asian kokonaan, ja hyökkäät henkilöön, kun et muuta keksi.

Vierailija
73/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naisnäkökulmaa kehiin. Itse jo nelikymppisenä naisena ( vaikka nuorekas) olen sitä mieltä että alle 30 vuotiaat miehet on ihan lapsia vielä. En siis missään olosuhteissa, lähestyisi pieniä poikia seksi mielessä. Ihan suosiolla jätän pienet pojat nuorille tytöille. Katselen ihan mieluusti 35-55v miehiä. Osa on hyvin säilyneitä ja suuri osa jo aika vanhentuneita mutta sellaista se elämä on.

Vierailija
74/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin vain niin kuin asia on. Naiselle tyypilliseen sivuutat itse asian kokonaan, ja hyökkäät henkilöön, kun et muuta keksi.

Mikä on se itse asia? Sekö, että nuoria naisia saa vapaasti ahdistella peräti 70-vuotiaat hopeaketut? Nuori liha kiihottaa jne??

Vierailija
75/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vanhemmat miehet yritä iskeä nuoria naisia.

Ehkä niille jotka yrittävät on sellainen fiilis että siinä on jotain niin oikeaa vaikka ei olisikaan.

Iällä ei ole merkitystä jos mies on sopivasti karismaattinen ja itsevarma, siis ns jänskäheppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä