Miksi vanhemmat miehet yrittävät kännissä iskeä nuoria?
Toivon asiallista keskustelua. Eli miksi jotkut keski-ikäiset miehet baareissa kuvittelevat, että nuoret naiset innostuisivat heistä?
Vaikka joillakin olisi positiivisia kokemuksia, niin ei silti voi olettaa että suuri ikäero olisi normi.
Hämmennyn, ärsyynnyn ja ahdistun aina kun isäni ikäinen ukko pyrkii kännissä juttusille. Useimmat ei piittaa tollasesta, mutta mua tämä ilmiö häiritsee.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Tjaa? Aina kannattaa yrittää. Eihän siinä mitään häviä. Yrittämättä ei voi voittaa.
Tai siis Wayne Gretzkyn sanoin: "You miss 100% of the shots you don't take."
Ei. Sun yritykset HÄIRITSEE. Etkö tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa nuoren naisen. Siksi. Perustuu biologiaan.
Miksi sitten vanhat naiset ei toimi biologian mukaan ja koita nuoria miehiä?
Minkä biologian? Se tuo lisääntymisbiologia ei ainakaan siihen sovi kun naiset menettää tuon kyvyn vanhemmiten. Ei eläinmaailmassakaan se nuori uros ole halutuin, kun taas alfalle kelpaa kaikki.
ton takii käyn vaa mestois mis keski-ikä on 18v. mieluummin se ku et vanhat 25+ äijät iskee... n19
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset usein tiedostaa itsensä liian hyvin ja vanhemmat naiset tiedostaa olevansa "vanhoja akkoja" ja ajattelevat ettei nuoremmat kollit heistä kuitenkaan oikeasti kiinnostu. Ja onhan yhteiskunnassa edelleen muutenkin sellainen "käytäntö" ettei vanhojen naisten sovi olla nuorten miesten kanssa.
Mitä vittua? :D Vanhemmat miehetkö ei tiedosta olevansa vanhoja ukkoja?
Vanhempi on vaikeampi saada ansaan.
Tottakai nuori pimppa tuntuu hyvältä!
Jaa-a, joku alkukantainen juttu tämä on. Tosin samalla tavalla vanhemmat naiset yrittää lähestyä nuorempia miehiä.
Baaritiskin takaa tätä olen katsellut toistakymmentä vuotta. Miehet ja naiset on tässä suhteessa yhtä typeriä ja rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi.
Yleensä se on vähän pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Biologia on selitys.
Hei te kaikki biologiahullut:
En tarkoita luolamiesaikoja, vaan nykyistä yhteiskuntaamme.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei ole naisen biologiaa. Vanhat naiset eivät tule raskaaksi enää, vaikka kuinka olisi mies nuori. Vanhat miehet voivat edelleen pistää nuoren tytön raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Biologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin Erinin kappaleessa "vanha nainen tunkiolla" todetaan on heidän markkina-arvonsa romahtanut toisin kuin hopeaketuilla joiden arvo nousee kokemuksen myötä.
Biologia sanoo muuta.
Vanha nainen on biologisesti tarkoitettu olemaan nuoremman naisen ja hänen lastensa tuki ja turva. Siis äiti ja mummi. Hänen ei ole tarkoituskaan enää lisääntyä itse. Siksi luonto on järjestänytkin niin että kun naiselle tulee tarpeeksi ikää raskautuminen on hyvin epätodennäköistä.
Miesten on taas biologisesti tarkoitus siittää lapsia. Siihen ei ikä vaikuta. Siksi mies pysyykin siittämiskelpoisena melkein koko ikänsä (jos vehje vaan toimii).
vanhempi nainen saa negatiivisen leiman ja vanhempi mies positiivisen
Kommentti nuorekkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Baarissa kännissä ei yleensä erota onko nainen 20v vai 37v. Tai jos erottaa niin silloin on joko liian "lapsi" tai vanha ja jätän väliin. Ja sanottakoon, että alta 30v luulee monesti että olen heitä nuorempi. Terv. Babyface
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin Erinin kappaleessa "vanha nainen tunkiolla" todetaan on heidän markkina-arvonsa romahtanut toisin kuin hopeaketuilla joiden arvo nousee kokemuksen myötä.
Biologia sanoo muuta.
Vanha nainen on biologisesti tarkoitettu olemaan nuoremman naisen ja hänen lastensa tuki ja turva. Siis äiti ja mummi. Hänen ei ole tarkoituskaan enää lisääntyä itse. Siksi luonto on järjestänytkin niin että kun naiselle tulee tarpeeksi ikää raskautuminen on hyvin epätodennäköistä.
Miesten on taas biologisesti tarkoitus siittää lapsia. Siihen ei ikä vaikuta. Siksi mies pysyykin siittämiskelpoisena melkein koko ikänsä (jos vehje vaan toimii).
Lue uudelleen tutkimuksia. Miesten sperman laatu heikentyy radikaalisti jo 30 kieppeillä ja osa miehistä harmaantuu jo 20-vuotiaana alkupuoliskolla. Sitä paitsi se, että joskus miehet ovat pakottaneet naisia ja tyttöjä seksiin ei tarkoita sitä, että systeemi onnistuu enää. Joten jättäkää nuoret naiset rauhaan!
T. nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei ole naisen biologiaa. Vanhat naiset eivät tule raskaaksi enää, vaikka kuinka olisi mies nuori. Vanhat miehet voivat edelleen pistää nuoren tytön raskaaksi.
Sanoin jo alussa, että en kaipaa mitään "miehet eivät voi vastustaa himojaan UUH AAAH" - selityksiä. Tuo ei vaan mene läpi.
Jos mä yrittäisin iskeä sun teini-ikäistä lasta, niin kelpaisiko selityksesi "se on biologiaa hei"?
Yrittäkää oikeasti tajuta, että kyse on nyt ihmisistä eikä hirvistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo alussa, että en kaipaa mitään "miehet eivät voi vastustaa himojaan UUH AAAH" - selityksiä. Tuo ei vaan mene läpi.
Jos mä yrittäisin iskeä sun teini-ikäistä lasta, niin kelpaisiko selityksesi "se on biologiaa hei"?
Yrittäkää oikeasti tajuta, että kyse on nyt ihmisistä eikä hirvistä.
Ap
Raskasta jankkaamista. Tiedätkö että alkoholi vaikeuttaa sitä rationaalista ajattelua ja mennään enemmän viettien mukaan?
Biologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä Erinkin vielä joskus vanhenee. Helppo 20-kymppisenä heitellä tallaisia.
Olen itse baarissa töissä. Olen 23v nainen. Pukeudun normaalisti. Alkaa jo vituttaa nämä yli 40+ miehet. Niin paljon ahdistelua.
Biologia sanoo muuta.