Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat miehet yrittävät kännissä iskeä nuoria?

Vierailija
25.10.2020 |

Toivon asiallista keskustelua. Eli miksi jotkut keski-ikäiset miehet baareissa kuvittelevat, että nuoret naiset innostuisivat heistä?
Vaikka joillakin olisi positiivisia kokemuksia, niin ei silti voi olettaa että suuri ikäero olisi normi.
Hämmennyn, ärsyynnyn ja ahdistun aina kun isäni ikäinen ukko pyrkii kännissä juttusille. Useimmat ei piittaa tollasesta, mutta mua tämä ilmiö häiritsee.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vanhemmat naiset pokaa baareissa nuoria miehiä? Toki heitäkin on, mutta paaaaljon vähemmän kuin keski-ikäisiä miehiä.

En kaipaa mitään typerää "Miehet ei voi vastustaa himojaan uuuuuh" - selityspaskaa, vaan ihan oikeaa pohdintaa.

Vierailija
2/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota käy varmasti molempiin suuntiin, mitä sukupuoliin tulee. Noin päin ehkä yleisempää, koska mun sukupolvessa ja vanhemmissa varsinkin yleistä ajatella, että miehen kuuluu olla se aloitteellinen. osapuoli.

Alkoholi saa ehon pullistumaan ja oman peilikuvan näyttämään paremmalta joillakin ihmisillä, ja noissa tilanteissa se on tietysti erityisen irvokkaalla tavalla näkyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haluaa nuoren naisen. Siksi. Perustuu biologiaan.

Vierailija
4/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa yökerhossa on AINA vähintään yksi vanhempi mieshenkilö. Siis aina, joka kerta kun olen käynyt jossain. Todella harvoin olen nähnyt vanhempaa naista bilettämässä, vielä harvemmin nuorten miesten kimpussa.

Vierailija
5/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä perustu. Apinoiden logiikka nyt helvettiin.

Vierailija
6/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa nuorista naisista ketuttaa aina välillä.

Lääke on 20cm hopeaketun häntää.

Vierailija
7/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vanhat naiset ei toimi biologian mukaan ja koita nuoria miehiä?

Vierailija
8/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettiny samaa. Joskus oon menny baariin ja heti siinä jo joku vanhempi mies on vilkuillu ja hymyilly, mut täs vaiheessa on hyvä tehdä mahdollisimman nyrpeä ilme, sit kattoo muualle ja heiluttaa päätä pari kertaa samalla pyöritellen silmiään (tää viimesin ilmasee sen, että "miten toi kehtaa, kuinka rasittavaa". Yleensä tolla jättävät rauhaan!

Vierailija
9/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin Erinin kappaleessa "vanha nainen tunkiolla" todetaan on heidän markkina-arvonsa romahtanut toisin kuin hopeaketuilla joiden arvo nousee kokemuksen myötä.

Vierailija
10/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin isäni harrastavan samaa, niin harkitsisin välien katkaisemista. Tuollaiset miehet eivät käsitä kuinka inhottavalta "nuoren lihan" esineellistäminen tuntuu.

Vierailija
11/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täditkin yrittää pokailla nuoria miehiä. AP ei varmaan huomaa sitä, kun on itse nainen, eikä ne tädit häntä lähesty.

Vierailija
12/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin Erinin kappaleessa "vanha nainen tunkiolla" todetaan on heidän markkina-arvonsa romahtanut toisin kuin hopeaketuilla joiden arvo nousee kokemuksen myötä.

Hopeakettujen aivotoiminta on heikentynyt, siksi he kehtaavat juosta nuorten perässä silmät kiiluen.

Vierailija
13/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset usein tiedostaa itsensä liian hyvin ja vanhemmat naiset tiedostaa olevansa "vanhoja akkoja" ja ajattelevat ettei nuoremmat kollit heistä kuitenkaan oikeasti kiinnostu. Ja onhan yhteiskunnassa edelleen muutenkin sellainen "käytäntö" ettei vanhojen naisten sovi olla nuorten miesten kanssa.

Vierailija
14/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20vee laivalla niin 50vee rouva koitti rahalla houkutella hyttiinsä.

M37

Vierailija
15/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa? Aina kannattaa yrittää. Eihän siinä mitään häviä. Yrittämättä ei voi voittaa.

Tai siis Wayne Gretzkyn sanoin: "You miss 100% of the shots you don't take."

Vierailija
16/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin sumentaessa harkintakyvyn, apinamies ottaa vallan.

Vierailija
17/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vaan ihailla nuoria miehiä kun on niin salskeita. Se poistaa karvaan maun suusta mikä tulee hopeakettuun tyytymisestä. Nuorella puumalla ei ole helppoa.

Vierailija
18/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kyllä ala kenellekään silmiä pyöritellä ym alentavaa käytöstä. Kyllä ihan puhella voi kenen tahansa kanssa, ei sen tarvitse sen kummempaan johtaa. Usein tullut baareissa höpöteltyä ties kenen kanssa ikään ja sukupuoleen katsomatta. Suurin osa ihmisistä, miehistäkin, kun on ihan tavallisia tallukoita eikä mitään persettä metsästäviä raakalaisia.

Vierailija
19/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi.

Vierailija
20/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan yhteiskunnassa edelleen muutenkin sellainen "käytäntö" ettei vanhojen naisten sovi olla nuorten miesten kanssa.

Missä tällainen käytäntö ilmenee? En minä ainakaan ole huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan