tinder ikähaarukkasi?
Sukupuolesi, ikäsi ja hakemasi ikäryhmä? Montako mätsiä ja tykkäystä tällä hetkellä?
Kommentit (74)
En ole tällä hetkellä Tinderissä, mutta haen 3 - 6 vuotta itseäni nuorempaa naista. M48
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia lukiessa huomio kiinnittyi siihen, että usealla naisella haussa paljon nuoremmat miehet ja sitten yläraja +2v. Oikeastiko esim. 30v nainen on kiinnostunut 22v miehistä?
Toinen sitten se, että eikö niitä mätsejä voi poistaa vähemmäksi, yli sata roikkuu?!
Nämä ovat ihan selkeästi provoja missä katkerat vanhemmat naiset yrittää näyttää etteivät nuoret naiset muka ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä :)
Ritva, 40v, täällä esiintyy "N25" nimimerkillä eikä muka yli 2v vanhemmat miehet kelpaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia lukiessa huomio kiinnittyi siihen, että usealla naisella haussa paljon nuoremmat miehet ja sitten yläraja +2v. Oikeastiko esim. 30v nainen on kiinnostunut 22v miehistä?
Toinen sitten se, että eikö niitä mätsejä voi poistaa vähemmäksi, yli sata roikkuu?!Nämä ovat ihan selkeästi provoja missä katkerat vanhemmat naiset yrittää näyttää etteivät nuoret naiset muka ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä :)
Ritva, 40v, täällä esiintyy "N25" nimimerkillä eikä muka yli 2v vanhemmat miehet kelpaa :D
Itse 29v nainen ja haen alle 32v miestä koska 1. En halua toisella kierroksella olijoita (näitä paljon yli 32v miehissä) 2. Naiset yleensä elää pidempään kuin miehet joten miksi ottaa paljon vanhempi mies?
Aikaisemmista parisuhteista 2/3 mies ollut 3-4v nuorempi. Yhdessä saman ikäinen.
Jos olisin tinderissä, laittaisin varmaan jokun 25-38 tms. Nainen haussa.
M34
M48 ikähaitari 35-53, tykkäyksiä +400 kuukaudessa, aika kovalla seulalla saa karsia, matcheja tulee tasaisesti, en suurimman osan kanssa edes keskustele jos jo muutama menossa, (naiset kun surkeita aloittamaan keskusteluja)ja niistäkin karsiutuu äkkiä suurin osa pois eli keskityn mielenkiintoisempiin kunnolla, treffeillä saa käydä sen verran kun jaksaa, mutta kyllä ne muut jää aina kun hyvä löytyy, se sitten kaunko se kestää onkin toinen juttu.
M27, ikähaarukka 20-37. Tämän hetkisten matchien määrää en tiedä, kunhan huvikseni swaippailen enkä itse aloita keskustelua. Pelataan samaa peliä ku naisetkin :D
N41, ikähaarukka miehille vaihdellen noin 25-35. Välillä pidän korkeammalla mutta on täysin ajanhukkaa, kun ikäluokassa 35-45 tuntuu valtaosa olevan joko A) ilmeisesti varattuja pelkällä maisema- yms kuvalla B) naamasta päätellen reilusti yli viisikymppisiä jotka valehtelevat ikänsä tai C) "ylpeä isi" -tyyppejä ja velana en vanhempia tapaile. Miksi siis turhaan vetää jokaikinen vasemmalle kun voi vaan suodattaa nuo kokonaan pois.
Haussa on jotain fwb - kevyt suhde välillä, mutta en kyllä suhteeseenkaan itseäni vanhempaa hyvin todennäköisesti ottaisi, kun ajatusmaailma oman ikäluokan miehillä on niin toivottoman vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
N41, ikähaarukka miehille vaihdellen noin 25-35. Välillä pidän korkeammalla mutta on täysin ajanhukkaa, kun ikäluokassa 35-45 tuntuu valtaosa olevan joko A) ilmeisesti varattuja pelkällä maisema- yms kuvalla B) naamasta päätellen reilusti yli viisikymppisiä jotka valehtelevat ikänsä tai C) "ylpeä isi" -tyyppejä ja velana en vanhempia tapaile. Miksi siis turhaan vetää jokaikinen vasemmalle kun voi vaan suodattaa nuo kokonaan pois.
Haussa on jotain fwb - kevyt suhde välillä, mutta en kyllä suhteeseenkaan itseäni vanhempaa hyvin todennäköisesti ottaisi, kun ajatusmaailma oman ikäluokan miehillä on niin toivottoman vanhanaikainen.
Ainiin ja matcheja en kerää, poistan lähes päivittäin yli 4 päivää vanhat matchit jotka eivät ole aloittaneet keskustelua (miehet yleensä laittavat kaikki naiset oikealle, joten mitään syytä ei naisena ole aloittaa keskustelua kun miehen match ei tarkoita yhtään mitään. Kiinnostunut mies kyllä laittaa viestin, ujoista en ole itse kiinnostunut).
Ikähaitari 23-43. Tykkäyksiä oli talvella yli 1000, kun hetken oli gold käytössä. Nyt en tiedä määrää. Matcheja ehkä 20, välillä niitä poistuu, kun en ole aktiivinen ollut. En ole kovin vakavalla mielellä tuolla, siksi tuo ikähaitari. Ja talvella tuolta löytyikin vähän nuorempi fuckbuddy, joten siksikään en niin aktiivinen ole.
N38
N40 itse. Ikähaitari 23-45, Gold käytössä ja huomaan, että ylivoinaisesti suurin osa tykkäyksistä nuoremmilta. Molemminpuolin tietysti seksi mielessä. Suhteeseen kävisi sellainen mies jolla jo lapset tehtynä, eli yleensä 30 ylöspäin. Poistelen tykkäyksiä, joskus nollaan, ja vaihdan sijaintia jos haluan lisää, useimmiten valitsen mätsit tykänneistä enkä selaa pinkkaa. Tällä hetkellä 472 tykkäystä ja 482 mätsiä. Yleensä en laita viestiä koska miehet tykkäävät liki kaikista jotka tulevat vastaan. Ottavat sitten yhteyttä jos enempi kiinnostaa.
Pinnallisista syistä en kovin paljon vanhempaa haluaisi. Omanikäinen olisi paras, mutta ei niitä juuri edes näy vaikka selaisin itse, sillä vanhemmat miehet luultavasti etsivät nuorempia naisia.
Ikäiseni naiset eivät yleensä huoli niin nuoria kuin minä, joten mammafetissin omaaville nuorille on niin vähän valinnanvaraa että tykkäävät siksi minustakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tinderissä, niin ikähaarukka olisi 18-25.
M44
Minun ikäisilleni olet vanha ällö pervo pappa.
En oo koskaan käyny Dinderissä enkä missään muussakaan seuranhakupalvelussa
Mies löytyi jo Tinderistä, mutta silloin kun oli haku päällä:
Olin itse 26-vuotias ja haku 25-30. Tykkäyksiä +99, matcheja taisin pitää kerralla max 5 kpl. Jos ei keskustelua syntynyt tai toinen ei vain kiinnostanut, poistin matchin muutaman päivän jälkeen ja otin seuraavan tilalle (jokainen oma tykkäys toi matchin automaattisesti). En halunnut keskustella kymmenien kanssa samaan aikaan, vaan panostin muutamaan ja monien kanssa kävin päivän juttelun jälkeen kahvilla.
20-30, matcheja joku 200, tykkäyksistä en tiedä.
N40