Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tinder ikähaarukkasi?

Vierailija
25.10.2020 |

Sukupuolesi, ikäsi ja hakemasi ikäryhmä? Montako mätsiä ja tykkäystä tällä hetkellä?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiess ei ole ihme jos pareja ei nykyaikana muodostu. Ihan perusperiaate on, että nainen on hiukan miestä nuorempi. Kaikki muu on evoluutionpsykologisesti perverssiä ja siten luonnotonta.

Vierailija
62/74 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40 itse. Ikähaitari 23-45, Gold käytössä ja huomaan, että ylivoimaisesti suurin osa tykkäyksistä nuoremmilta....

....Omanikäinen olisi paras, mutta ei niitä juuri edes näy vaikka selaisin itse, sillä vanhemmat miehet luultavasti etsivät nuorempia naisia.

Olen todennut ihan saman. Todella vähän näkyy nelikymppisiä ja vielä harvemmin niiden kanssa syntyy match. Vaihtoehdoksi jää vaan huomattavasti nuoremmat, ellei ole kiinnostunut papparaisista..

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaarukka 35 - 60 vuotta.

Vuoden saldo tykkäyksiä noin 30 ja yksi match. Lähetettyyn viestiin ei sitten tullut vastausta. 

Itse annettuaj tykkäyksiä ei ole tullut laskettua.

Miehiä arvostellaan itseään nuoremipien naisten hakemisesta, mutta sen mitä olen nyt eri paikoista seuraillut, niin ihan yhtä lailla naiset (varsinkin +40 ikäiset) etsivät 5-10 vuotta itseään nuorempia miehiä.

M 55

Vierailija
64/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45

Haen 42-50v. miehiä.

Tinder ilmoitti n. 10 minuuttia profiilin perustamisen jälkeen, että 99+ tykkäystä. Ajattelin sen olevan jotain mainoskikkailua.

Kolme päivää myöhemmin tuli Tinderistä ilmoitus, jonka sisältö oli jotakuinkin "Jos et tykkää kenestäkään, et voi saada matcheja."

Valikoin tarkkaan ja tykkäämieni osalta n. 90% tulee matcheja. Lähes kaikki heistä kirjoittavat ensiviestin. En ehdi vastaamaan riittävän nopeasti, päivissä. :( Se harmittaa niin, että olen ajatellut lopettaa Tinderin käytön, vaikkei partneria vielä ole löytynytkään.

Vierailija
65/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tinderissä olisin, niin ikähaarukka 22-29v.

N34

Vierailija
66/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-29, n23v jos olisin tinderissä.

Vierailija
67/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten olin. Ikähaarukka 45-55v.

Tykkäyksiä 99+, maksullisella versiolla näin ne, joten poimin mätsit sieltä yksitellen.

10-15 kanssa juttelin, 3 kanssa treffeille ja yhden kanssa seurusteltu siitä asti.

Oma ikä silloin 50v

Vierailija
68/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Tinderissä niin laittaisin 25-40.

N31

Vierailija
69/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiess ei ole ihme jos pareja ei nykyaikana muodostu. Ihan perusperiaate on, että nainen on hiukan miestä nuorempi. Kaikki muu on evoluutionpsykologisesti perverssiä ja siten luonnotonta.

Miksi tuo on perusperiaate? Nykypäivänä naiset pitävät paremmin itsestään huolta ja ovat terveempiä kuin miehet joten pitkää suhdetta varten naisen olisi evoluutiopsykologisesti järkevää olla noin 7 vuotta miestä vanhempi.

Vierailija
70/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 vuotiaita miehiä etsin. N35

Vierailija
71/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ikähaarukka?

Antiikkia, antiikkia.

Vierailija
72/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50 - 35-55 - matseja 28 suurin osa noin nelikymppisiltä.

Vierailija
73/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksia lukiessa huomio kiinnittyi siihen, että usealla naisella haussa paljon nuoremmat miehet ja sitten yläraja +2v. Oikeastiko esim. 30v nainen on kiinnostunut 22v miehistä?

Toinen sitten se, että eikö niitä mätsejä voi poistaa vähemmäksi, yli sata roikkuu?!

Nämä ovat ihan selkeästi provoja missä katkerat vanhemmat naiset yrittää näyttää etteivät nuoret naiset muka ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä :)

Ritva, 40v, täällä esiintyy "N25" nimimerkillä eikä muka yli 2v vanhemmat miehet kelpaa :D

Ööh, no jo on taas mustaa selitetty valkoiseksi. Totta kai nuoret naiset ovat kiinnostuneita vanhoista papoista, sehän on selvää, ja jos joku ei ole niin pakko olla takana jokin salaliitto missä 40v Ritva on naamioitunut nuoreksi naiseksi yrittäen valheellisesti esittää etteivät nuoret naiset muka tykkäisi vanhuksista. Juu juuri näinhän sen on oltava :D

Kova on vanhuksilla usko omaan vetovoimaansa, tai ainakin halu uskoa.

Vierailija
74/74 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaarukka 20-35, kaikki sukupuolet.

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan