tinder ikähaarukkasi?
Sukupuolesi, ikäsi ja hakemasi ikäryhmä? Montako mätsiä ja tykkäystä tällä hetkellä?
Kommentit (74)
20-35, n33, en tiedä montako matchia jne
23-45, tykkäyksiä 330, matcheja 20. Oikeasti kelpuutan vain alle 30-vuotiaat naiset. Yli 30-vuotiaat on haussa vain näön vuoksi.
M35
Vastauksia lukiessa huomio kiinnittyi siihen, että usealla naisella haussa paljon nuoremmat miehet ja sitten yläraja +2v. Oikeastiko esim. 30v nainen on kiinnostunut 22v miehistä?
Toinen sitten se, että eikö niitä mätsejä voi poistaa vähemmäksi, yli sata roikkuu?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28, tykkäyksistä en tiedä mutta matcheja 195. Haarukka 21-32.
Ilmeisesti haet vain seksiä? Jos omaa elämääni ajattelen, niin 21-vuotiaana olin opiskelija, vailla mitään tietoa tulevaisuudesta, kokematon lähes kaiken suhteen, jne. 32-vuotiaana olin täysin eri ihminen. Olin ollut pitkässä parisuhteessa, olin isä, naimisissa, matkustellut, tehnyt jo töitä opiskeluiden jälkeen, asuntovelallinen.
Mietin itse samaa. Olen 28v ja kammoksuttaa edes ajatus että kävisi treffeillä vastikään täysi-ikäistyneen kanssa. Ei olisi mitään yhteistä.
Itselläni oli naispuolinen kaveri 28v, joka laitoi myös ikähaitarin 19-28. Haki enimmäkseen seksiseuraa.
Jos olisin tinderissä, niin ikähaarukka olisi 18-25.
M44
Vierailija kirjoitti:
N28, tykkäyksistä en tiedä mutta matcheja 195. Haarukka 21-32.
Siis ”tykkäät” parista sadasta sulhasesta? Et osaa päättää vai mitä leiriä olet perustamassa?
Viimeksi kun olin tinderissä viikonlopun:
N25, rajaukset M23-M29
Noin 2500+ tykkäystä, 4 matchia, yhdet toteutuneet treffit ja seurustelukumppani löytyi M24
N35. Muutama kuukausi sitten oli 99+ tykkäystä, mätcheistä en osaa sanoa kun poistelin jossei aktiivisesti juteltu, enkä jutellut kuin max. viiden kanssa yhtä aikaa. Haarukka 30-45. Nuo viis matchiä saattoi kertyä puolessa tunnissa illan aikana. Jos match tuli, laitoin aloitusviestin.
Jos menisin niin ikähaarukka olisi 26-35.
N25
Kyl se on 50+ ja ehdoton vaatimus rento farmariasu ja tennarit
28-40, tykkäysten määrää en tiedä ja tällä hetkellä matcheja listalla on n. 30. Ei kiinnosta keräämällä kerätä matcheja, vaan suurimman osan kanssa on viestejä jossain vaiheessa vaihdettu.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia lukiessa huomio kiinnittyi siihen, että usealla naisella haussa paljon nuoremmat miehet ja sitten yläraja +2v. Oikeastiko esim. 30v nainen on kiinnostunut 22v miehistä?
Toinen sitten se, että eikö niitä mätsejä voi poistaa vähemmäksi, yli sata roikkuu?!
Naiset ovat alkaneet käyttää samanlaisia ikätoiveita kuin miehet.
Nainen 29, ikähaarukka 22-32, matcheja 135. Käytän goldia ja tykkään vain minusta jo tykänneistä - tinderin mukaan tykänneitä tällä hetkellä 9999+ käytön aloitin reilu pari viikkoa sitten.
N27 ja hakukriteereinä minulla M28-M38
Jep, ja en usko, että nuo naiset ovat edes mitään missejä.
M31