Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälainen suhde sinulla on exäsi nyxään?

Vierailija
02.02.2014 |

Minä en ole koskaan nähnyt luonnossa/tavannut kertaakaan, vaikka haluaisin esitellä itseni, koska olen 2 lapseni äiti ja lapset asuvat isällään, joka on siis yh. ovat vuoden nyt asuneet yhdessä ja tottakai lapseni puhuvat hänestä paljon. pääasia tietty, että tykkäävät hänestä. facebookissa olen nähnyt hänen kuvansa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavannut lapsiesi isää koskaan? Eli olet siis spermapankin asiakas?

Vierailija
2/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:36"]

[/quote]

Minäkin luin ensin, että kysyttiin suhdetta exään, joten älä huoli, vaikka menitkin nopeasti kommentoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen exän nyxän fb kaveri. Olemme tavanneet 3 kertaa juhlissa jotka liittyvät lapsiin. Pieni kielimuuri haittaa mutta olemme ihan asiallisissa väleissä ja kykenemme viettämään aikaa yhdessä.

Vierailija
4/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:36"]

[/quote]

Minäkin luin ensin, että kysyttiin suhdetta exään, joten älä huoli, vaikka menitkin nopeasti kommentoimaan.

[/quote]

Nyt luin ajatuksella...siis ex:n nykyiseen.....nyxää on uusi sana mulle.. :)

Vierailija
5/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut nro 4!! Minua ei kutsuttu lasteni synttäreille, koska siellä oli exän nyxä. ehkä exä epäili, että en osaa käyttäytyä. onnittelut ja kateushali sinulle! t.ap

Vierailija
6/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja exällä ei ole yhteisiä lapsia, joten minulla ei ole minkäänlaista suhdetta hänen nyksään. Kaksi kertaa olen hänet kaupungilla nähnyt.

Vierailija
7/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut, eikä ole yhteinen lapsemmekaan (siis exän ja minun yhteinen), koska exällä ei ole lapseensakaan mitään suhdetta. Tiedän vaan että exällä on joku uusi nainen, olen nähnyt facebookissa pari kuvaa exän äidin sivulla. Kukaan exän perheestä ei ole lapseen yhteydessä, exän äiti kyllä kyselee minulta välillä kuulumisia.

Vierailija
8/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänlaista suhdetta. Haluaisin häneen tutustua, lapset viettävät hänenkin kanssaan paljon aikaa, ja olisi kiva jos meillä kaikilla aikuisillakin olisi ihan luontevat välit. Mutta hän ei halua tutustua minuun. Olemme myös samassa firmassa töissä, kylläkin eri osastoilla. Jos tulee esim. käytävällä vastaan, katselee pitkin seiniä tms. siis on kuin ei tuntisikaan. Typerää käytöstä mielestäni, mutta minkäs teet. Exällä ja minulla on ihan hyvät välit, ja erostakin on jo aikaa, joten en ymmärrä mikä mättää.

Vierailija
9/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä nro 9!!! exäsi nyxä on siis yhtä lapsellinen kuin minun exäni. tosin minun exäni ei halua pitää minuun mitään yhteyttä; eli ei vastaa asiallisiinkaan viesteihini, vaikka erosta jo 5 vuotta. t.ap

Vierailija
10/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole exäni kanssa tekemisissä, mutta olimme kaikki samassa lukiossa joten tiedämme toisemme kyllä. Kadulla tunnistamme toisemme, mutta ei tulisi mieleenkään moikata tms. Ei olla juteltu koskaan.

Vierailija
11/11 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut 2 kertaa, vuonna 94 ja 12 poikamme häissä. Ihan ok välit:)