Eikö tämä asu ole harvinaisen kamala vai olenko ihan sokea? (blogikuva)
Mun mielestä aivan hirvittävä yhdistelmä, kassialma-look. Bloggaaja on kaunis ja kadehdittava, mutta mun mielestä tämä asu on yksinkertaisen kammottava.
Kommentit (11)
vartalon siluetti ei pääse oikeuksiinsa. Ei tarvitse siis olla mitään nakinkuoria tai kurveja nuolevia legginssejä päällä, mutta tosiaan aika tönkkö kokonaisuus omaan silmään.
Todella epäonnistunut stailaus. Jos yläosa on tuollainen laatikkomainen niin alaosassa pitää olla linjakkuutta. Nyt on tosi säkkimäinen olemus.
Takissa on liian lyhyet hihat ja saisi olla hiukan pidempi sekä slimmatumpi vyötäröltä. Hame on liian leveä ja lyhyt. Saappaat ovat rumat ja huivi tylsä. Arskat ei sovi yhtään tuohon asuun.
Tulee vaan joku tonttuasu mieleen, kun on punaista, harmaata ja valkoista
No on kyllä ruma. Ois ees parikyt senttiä pidempi hame, niin näyttäisi vähän fiksummalta.
On tuo vähän liian kassialma-look. Yli kolme väriä on liikaa. Kaulaliinan olisi voinu asetella nätimmin ja takin sisään. Hame voisi olla tummempi.
Näitä keskusteluja on aina mielenkiintoista lukea, koska olen itse täysin muotilukutaidoton. Ensinnäkään nuo vaatteet ei näytä minusta vaatteita kummemmalta, mutta eipä ole tähän mennessä näyttäneet mitkään muutkaan. En näe merkkikassissa ja Seppälän kassissa mitään eroa. Suurimmaksi osaksi en tajua yhtään, mitä erityisen hienoa on jossain erityisen himoitussa vaatekappaleessa tai asusteessa. Eikä mulle ikinä tulis mieleen, että jotain asua voisi parantaa asettelemalla huivi kauniimmin :D Kaulahuivihan on tarkoitettu lämmittämään kaulaa ja se on hyvin silloin kun täyttää tehtävänsä.
Hassua sinänsä, että olen muuten ihan fiksu ja koulutettu ja kaiken lisäksi taiteellinen, mutta esteettinen silmäni on täysin sokea muodille.
Jäätävä:DDDD