Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin miehelle pitkän "tapailujakson" jälkeen, ettei meistä sittenkään tule kavereita enempää, ja nyt tämä kaveri on itkenyt sitä viikon JATKUVASTI

25.10.2020 |

Ei saa unta kun itkee, heräilee itkuun, täysin maansa myynyt. Eilen tuli yökylään, kun kuulema niin raskasta yksin, ja puolet yöstä itki mua vasten. :D Hmm... miten v*tussa saisin hänet hieman paremmalle tuulelle? Virheen teki, kun rakensi koko elämänsä ja haaveensa mun ympärille...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä oot jo aikasemminki tienny missä mennään :D

Vierailija
22/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sä teit ikävästi. Tollasesta voi tulla hyväksikäytetty olo, jos sä olit epävarma alusta lähtien mutta halusit vain käyttää häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olisit nyt itsellesi rehellinen.

24/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ehkä kuukausi ennen kuin sanoin mitään niin aavistelin jo, toisaalta silti tuli vielä niitä hetkiä kun olisi halunnut jotain enemmän.

25/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sä teit ikävästi. Tollasesta voi tulla hyväksikäytetty olo, jos sä olit epävarma alusta lähtien mutta halusit vain käyttää häntä.

En mä häntä halunnut hyväksikäyttää, lähinnä olla mieliksi. En mä siitä saanut itse mitään irti. Vaikka väärin tein, se on totta.

Vierailija
26/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sä oot sekoillut sen kanssa, jos et ole ollut varma että haluat hänet? Muakin ärsyttäisi tollanen tunteilla leikkiminen.

Vierailija
27/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v+1v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä häntä halunnut hyväksikäyttää, lähinnä olla mieliksi. En mä siitä saanut itse mitään irti. Vaikka väärin tein, se on totta.

Halusit olla mieliksi..? No ei kannata jatkossa mielistellä ja leikkiä muiden tunteilla.

28/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sä oot sekoillut sen kanssa, jos et ole ollut varma että haluat hänet? Muakin ärsyttäisi tollanen tunteilla leikkiminen.

En tiedä, halusin mielyttää, halusin olla jotakin hänelle, halusin antaa kokemuksia, mitä hän ei koskaan ollut aiemmin kokenut. Ajattelin häntä, vaikka siltä ei vaikuta.

Vierailija
29/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuota kutsut mieheksi?

30/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v+1v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit olla mieliksi..? No ei kannata jatkossa mielistellä ja leikkiä muiden tunteilla.

No ei kannata leikkiä, mutta edelleen painotan, että hän kyllä sen tiesi, etten ollut varma.

31/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuota kutsut mieheksi?

Varmaan parhaimpia miehiä mitä on, ja ihmisiä ylipäänsä.

Vierailija
32/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhapuheilla kiristäminen on alhaista henkistä väkivaltaa. Sanot kiitos ja hyvästi ja lopetat tiukasti koko yhteydenpidon. Takertuja mies. Et ole vastuussa kenenkään toisen elämästä. Eroaminen ei ole rikos, siihen on jokaisella oikeus.

Vierailija
33/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v+1v kirjoitti:

No enhän mä siitä pahaan sävyyn ole kirjoittanut, apuahan pyysin. Hieman vain huvittaa, kun tuota itkemistä on jatkunut viikon putkeen, eikä me edes seurusteltu koskaan.

Ette seurustelleet? Olette olleet pitkään yhdessä tapailun ja seksin merkeissä? Mitä muuta tuo on kuin seurustelua?

Totta ihmeessä mies on olettanut, että seurustelette jos olette viettäneet pitkiä aikoja yhdessä ja harrastaneet seksiä samalla kun bunkkaatte toistenne luona. Kyse ei ole ollut kaveruudesta ilman seksiä eikä satunnaisseksistä ilman tapaamisia/kaveruutta. Tuo on melkein kuin avoliitossa.

Mutta ehkä et tosiaan ymmärrä asiaa tai tilannetta. Silloin suosittelisin, että määrittelisit itsellesi ja kumppaneillesi heti alussa, mitä ja millaista on seurustelu.

Vierailija
34/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille jätetyille miehille auttaa eroahdistukseen, kun harrastaa seksiä vielä yhden kerran.

35/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v+1v kirjoitti:

No enhän mä siitä pahaan sävyyn ole kirjoittanut, apuahan pyysin. Hieman vain huvittaa, kun tuota itkemistä on jatkunut viikon putkeen, eikä me edes seurusteltu koskaan.

Ette seurustelleet? Olette olleet pitkään yhdessä tapailun ja seksin merkeissä? Mitä muuta tuo on kuin seurustelua?

Totta ihmeessä mies on olettanut, että seurustelette jos olette viettäneet pitkiä aikoja yhdessä ja harrastaneet seksiä samalla kun bunkkaatte toistenne luona. Kyse ei ole ollut kaveruudesta ilman seksiä eikä satunnaisseksistä ilman tapaamisia/kaveruutta. Tuo on melkein kuin avoliitossa.

Mutta ehkä et tosiaan ymmärrä asiaa tai tilannetta. Silloin suosittelisin, että määrittelisit itsellesi ja kumppaneillesi heti alussa, mitä ja millaista on seurustelu.

No tein selväksi, että emme seurustele, hän ymmärsi asian, en tiedä miksi sitä seksiä oli, ei se mulle mitään ole, kun ei se edes tunnu miltään.

Vierailija
36/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta kivaa, että mies kirjoittaisi sinusta tuohon tapaan kuin kirjoitit aloituksessasi, jos olisit itse miehen asemassa? En sitten ikinä tule ymmärtämään näitä jättäjiä, joilta ei löydy mitään empatiaa jätettyä kohtaan. Itse yritin jättää exäni kerran ja siitä tuli lopulta niin paha olo, että en pystynyt siihen.

Tapoitko sen vai miten exästä tuli exä, kun et pystynyt jättämään?

Vierailija
37/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen yhtä sääliseksikertaa.

Vierailija
38/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vetis yrittää olla miesten kans jos et pysty tuntemaan mitään??

Vierailija
39/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplle ei varmasti kelpaa mikään neuvo, aina löytyy tekosyy, miksi ei voi sitä tai tätä. Ja kaikki on takotunteellista "mutta enhän mä voi, kun toinen kärsii". Se toinen kärsii vielä pidemmän aikaa, jos sinä et pysty päästämään irti.

Taidat olla läheisriippuvainen sellaisella sairaalla tavalla, että nautit, kun toinen "tarvitsee" sinua. Olet myrkyllinen ihminen.

Vierailija
40/49 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplle ei varmasti kelpaa mikään neuvo, aina löytyy tekosyy, miksi ei voi sitä tai tätä. Ja kaikki on takotunteellista "mutta enhän mä voi, kun toinen kärsii". Se toinen kärsii vielä pidemmän aikaa, jos sinä et pysty päästämään irti.

Taidat olla läheisriippuvainen sellaisella sairaalla tavalla, että nautit, kun toinen "tarvitsee" sinua. Olet myrkyllinen ihminen.

Siis tekotunteellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi