Hävettää nauttia näin paljon
Mies lähti työmatkalle ja sain koko kodin itselleni. Viimeksi tällainen tilanne on ollut ennen koronaa. Olen kaivannut tätä, että kun tulen töiden jälkeen kotiin saan nauttia hiljaisuudesta, syödä mitä huvittaa ja olla kuin ellun kana!
Kommentit (10)
Ei sitä kannata hävetä, sehän on ihanaa että viihdyt myös itsesi seurassa. Eikä tarvi toisen miettiä et olis kiire kotiin. Minäkin nautin, mutta olen kyllä kertonutkaan sen. Olen super extrovertti ja sen vastapainoksi tykkään välillä olla yksin ja hiljaa.
Miten meinaat nauttia?
Tilaatko noutoruokaa, katsotko Emily in Paris -ohjelmaa ja samalla syöt jäätelöä purkista? Kasvohoitoa ja lojumista?
Jätätkö jopa sängyn petaamatta?
Divaanille ja mukava röhnötysasento. Hyvää ruokaa ja juomaa. Ehkä jooga tai pikkujumppaa olohuoneen matolla
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo valmiiksi lihava?
kyllä varmaan kun pitää miehelle esittää.
Vaikka ketjusta kävikin ilmi, että olet läski, voit silti lähettää Jamalille eroottisen tanssivideon, jossa hytkytät sellupyllyäsi ja löysää mahaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ketjusta kävikin ilmi, että olet läski, voit silti lähettää Jamalille eroottisen tanssivideon, jossa hytkytät sellupyllyäsi ja löysää mahaasi.
Mistä niin päättelit,ei niin lue missään paitsi idioottien kommenteissa.
Miksi hävettää???