Eva Longorian kissanruokamainos.
Tiedättehän sen Sheba-kissanruokamainoksen, jossa Eva Longoria tanssii lattialla ja tanssii pöydän päällä? Tosi "kissa", vai mitä? Not!
Eva Longorialla ja hänen (mainos-)kissallaan on se ero, että hänen (mainos-) kissansa tuskin jakaa pimperoista ihan niin monelle kollille kuin Eva. Siksi... Vältä Sheba-kissanruoan ostamista kissallesi!
Kommentit (32)
Eva ei tanssi siinä vaan joku "body double", sehän on kuvattu suureksi osaksi takaapäin. Lähikuvissa on vain kyseinen tähti.
Eiks se kissa ookaan venäjänsininen? Eva on musta todella kaunis,kauneimpia naisia mitä maa päällään kantaa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:17"]
Eiks se kissa ookaan venäjänsininen? Eva on musta todella kaunis,kauneimpia naisia mitä maa päällään kantaa.
[/quote]
Oon myös aina ajatellut että se on venäjänsininen.
Tämän takia ei kissalle Shebaa, vaan läskisoosia, tuoretta pienkalaa, ja lihapullia ja broilerinpaloja.
Sheba on meidän kissan viikonlopun herkkuruoka mutta se saakin viikoittain myös kissojen parasta ravintoa: hiiriä ja myyriä, ei mitään teollisia papanoita.
Mihin katosi Cokis-mainoksesta se maatiaskissa, joka heitteli yläfemmoja jonkun tyypin kanssa?
Mua huvittaa tuo käsite "markettiruoka". Ei ne eläinkauppojen erikoiskalliit pöperöt sen parempia ole. Oikea kissanystävä antaa oikeaa kissanruokaa, pienriistaa yms.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:06"]
Se on muuten kollikissa, harmaa brittiläinen. Jos joku ei rotua vielä tiennyt :D
[/quote]
Ollut siellä. Pannut sitä. Ihan tyttökissa on. :)
Meidän kissat ei sitä ruokaa huoli, en tiedä miksi, ehkä se ei edes haise ruualta niiden mielestä :)
No huh, ap..
Musta se on hyvä mainos ja Eva on kyllä aika kissa itsekin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:48"]
Mua huvittaa tuo käsite "markettiruoka". Ei ne eläinkauppojen erikoiskalliit pöperöt sen parempia ole. Oikea kissanystävä antaa oikeaa kissanruokaa, pienriistaa yms.[/quote]
Kyllä niissä ruuissa vaan on eroja. Markettiruuat sisältää esim. paljon enemmän kasvisperäisiä raaka-aineita kuin korkeampilaatuiset pöperöt. Kissa ei juurikaan tarvitse hiilareita ja silti noissa "kaupan ruuissa" on maissia, riisiä, vihanneksia... ja proteiinipitoisuus on kissalle liian alhainen. AINA, siis ihan aina, kun virtsakiteistä tai -kivistä kärsivä kissa tulee ensimmäisen kerran vastaanotolle, niin paljastuu, että kisu syö markettiruokaa.
T: eläinlääkäri
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:11"]
Miksi tuossa mainoksessa on se sama biisi taustalla kuin siinä Playboymansionin tytöissä (Girls Next Door/The Girls of The Playboy Mansion)?
[/quote]
Mua häiritsee sama. Tulee mieleen, että Longoria on Hefnerin kissoja...