Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hurjan tyhmiä

Vierailija
01.02.2014 |

Tässä muutamia tyypillisiä naisten vastauksia.

Osaatko integroida tai derivoida?

Nope. Ei onnistu edes polynomien derivointi, on kokeiltu.

Swingtreidi ja veivaus pörssissä onnistuuko, tiedätkö mikä on P/E-luku ja P/B-luku?

Ei kiinnosta, muuten tietäisin (todellisuudessa naiset ovat toivottomia sijaittamisen suhteen, vain 5% naisista harrastaa sijoittamista)

Osittaisdifferentiaaliyhtälöt, onnistuuko?

No ei, en osaa edes ratkaista ensimmäisen asteen yhtälöitä.

Kääntäjätekniikkaa, onnistuisko compilerin tekeminen?

Ei, tuskin osaan edes ohjelmoida.

No onnistuuko C/C++ ohjelman tekeminen?

No ei, vastasin jo edelliseen

Mikrobiologiaa, tiedätkö minkä tyyppiset antibiootit purevat atyyppisiin mykobakteereihin?

En, miksi pitäisi, lääkärit ovat sitä varten?

Luetko Scienceä tai Naturea?

En, luen Seiskaa ja Me Naiset - lehteä

Mitä osaat?

Osaan olla hyvä, syön pullaa ja juon kahvia julkisella sektorilla. Pitäiskö muuta osata??? Ja osaan vaatia rahhaaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei sitten ole ollut oikein menestystä parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
2/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun sä oot niin viisas! Ei tällainen tyhmä nainen voi kuin kunnioittaen vaieta tuollaisen paremmuuden edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa jos kaikki naiset olisivat käveleviä tietosanakirjoja. On paljon mukavampaa vastata heidän höpsöihin kysymyksiin (kuten ylisöpö "voiko avaruusasemalla syttyä tulipalo") ja tuntea itsensä viisaaksi. 

Vierailija
4/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mieskään ei osaisi näitä.

Atyyppisten mykobakteerien aiheuttamat infektiot ovat hyvin harvinaisia. Ei tavallisen tallaajan tarvitse edes tietää, mitä antibiootteja niihin käytetään.

Vierailija
5/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä :D:D::D

Vierailija
6/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollaset ns. pätijät ärsyttää, mitä jos nainen osaakin, vaikkei tajua miksi kysyt tuollaisia siltä ja yrittää sivuttaa aiheen nopeasti. Muotoilet vielä monet yksinkertaiset jutut tosi vaikeiksi ja ei-kiinnostaviksi. Oletko lassukka? Entä jos nainen vastaa sun tenttikysymyksiin oikein? Mitä sitten teet? Yleensä tuollaista ihmistä ei kukaan jaksa. En mäkään tenttaa mitään heprean/latinan/kreikan sanoja toiselta vain päteäkseni itse jossain baarissa. Tosi noloa.

Vierailija
7/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuohat ovat kutakuinkin kaikki alaspesifejä juttuja. Miksi naisen tai kenenkään, joka ei kyseisiin aloihin ole paneutunut, tarvitsisi noita tietää? Tiedätkö sä kaikesta kaiken? Et suinkaan sortuisi siihen tyypilliseen eli kuvittelemaan, että tietämys juuri niistä omista kiinnostuksen kohteista olisi älykkyyden mittari?

Vierailija
8/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kasia. Osasin lukiossa integroida ja derivoida, mutta opintoni suuntautuivat humanistiselle alalle ja löysin koulutukseeni sopivaa työtä. Siinä ei tarvita matematiikkaa, muita taitoja ja tietoja kylläkin. Miksi minun pitäisi pitää yllä sellaisia taitoja, joille minulla ei ole mitään käyttöä?

Vierailija
9/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:39"]

Komppaan kasia. Osasin lukiossa integroida ja derivoida, mutta opintoni suuntautuivat humanistiselle alalle ja löysin koulutukseeni sopivaa työtä. Siinä ei tarvita matematiikkaa, muita taitoja ja tietoja kylläkin. Miksi minun pitäisi pitää yllä sellaisia taitoja, joille minulla ei ole mitään käyttöä?

[/quote]

Just sama stoori mullakin :)

8

Vierailija
10/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, miehillähän noi tiedot on synnystään. Sijaitsevat siellä pippelissä.

Vierailija
11/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullaki jutut.. Ei se kerro mitään ihmisestä tietääkö tollasia ''tietoja'' joita ketä vaan voi opiskella netistä,kirjoista yms. Toi ei ole viisautta vaan TIETOA. 

Sano mielummin että on tietämättömiä..

En pidä itseäni tyhmänä vaikka en tajunnut hevonvittuakaan mitä sä tossa kyselit :)

Omistan ihan muunlaista viisautta kun kirjaviisautta

Vierailija
12/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko jonkinlaista tyydytystä tästä avauksesta?

Vierailija
13/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap tulee enää vastaamaan. Seurailee vaan miten suuren kuhinan provo aiheutti.

8

Vierailija
14/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:18"]

[/quote]

Ihan hyvin jos ei-koodaava henkilö tietää mikä on compiler. Sanoisin, että jos tietää mikä on compiler niin osaa googlaamalla koodata hello worldin vaikka C++:lla.

Vierailija
15/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne yhtään naista, joka työskentelisi vaikkapa matematiikanopettajana tai mikrobiologina? Kuinka moni mies osaa vastata noihin kysymyksiin, siis sellainen, jonka ammattiin tai opiskelualaan ne eivät suoranaisesti liity? Jos jopa minun kaltaiseni tampio osaa ratkaista ensimmäisen asteen yhtälön, uskon että minua älyykkäämmistä naisista (joita täytyy olla paljon) löytyy varmasti kaipaamaasi osaamista.

Vierailija
16/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hyvä poeka! Minä nuorna miesnä aloitin kerran keskustelun tanssilavalla errään tavattoman kaaniin hempukan kanssa juuri noin, että ossaakkos sinä derivoida... Se katto mua kuin idioottia ja käännähti koroillaan.

Vierailija
17/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viisaus on sitä, että osaa tehdä päätelmiä asioista. Asioiden ulkoaopettelu ei paljoa muuta vaadi kuin hyvää muistia.

Vierailija
18/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:18"]

Nope. Ei onnistu edes polynomien derivointi, on kokeiltu.

Swingtreidi ja veivaus pörssissä onnistuuko, tiedätkö mikä on P/E-luku ja P/B-luku?

Ei kiinnosta, muuten tietäisin (todellisuudessa naiset ovat toivottomia sijaittamisen suhteen, vain 5% naisista harrastaa sijoittamista)

No ei, en osaa edes ratkaista ensimmäisen asteen yhtälöitä.

No ei, vastasin jo edelliseen

Mikrobiologiaa, tiedätkö minkä tyyppiset antibiootit purevat atyyppisiin mykobakteereihin?

En, miksi pitäisi, lääkärit ovat sitä varten?

En, luen Seiskaa ja Me Naiset - lehteä

Mitä osaat?

Osaan olla hyvä, syön pullaa ja juon kahvia julkisella sektorilla. Pitäiskö muuta osata??? Ja osaan vaatia rahhaaa.

[/quote]

Vaikka en nainen olekaan niin sen sanoisin että kääntäjien tekeminen ja C/C++ ohjelmointi on jotain sellaista jota ei osaa Suomessa ne joiden sitä kuuluisi osata, eli ohjelmistokehityksen ammattilaiset. Itse olen tehnyt useita. IT-alalla olevat suojatyöpaikkalaiset joiden toimenkuvaan ohjelmistokehitys kuuluisi, osaavat hädintuskin skriptailla hello worldin javascriptillä.

Vierailija
19/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti ap:tä fiksumpi,muttakun pitää esittää viattoman tyhmää, että saisi miehen pyöritettyä sormen ympärille. Miehen pitää tuntea olonsa fiksummaksi.

Vierailija
20/41 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On aika oleellinen taito lukion matematiikan opettajalle.

Valmistuin vastava muutama vuosi sitten, enkä ole ainakaan vielä päässyt sellaiseen taloudelliseen tilanteeseen, että rahaa riittäisi pörssisijoittamiseen. Eli en ole vielä tällaisiin perehtynyt eikä ole näistä mitään tietoa.

Kyllähän nekin tuli opiskeltua yliopiston puolella.

Ei.

Ei. Vähän javaa hallitsen kyllä, sillä opiskelin käpistelyn puolella muutaman kurssin.

En. En ole opiskellut tätä tieteenalaa.

En, luen sen sijaan Tiede-lehteä ja Tieteen Kuvalehteä.

Mitä osaat?

Löytyy matematiikasta maisteriopinnot ja fysiikasta ja kemiasta aineopinnot. Lisäksi opettajan pedagogiset opinnot. Lukiotasolla opetan näitä kaikkia ja oppilaat tuntuvat pitävän ja oppivan, joten sanoisin osaavani ammattini. Lisäksi osaan soittaa pianoa, tehdä ruokaa, nauttia elämästä, ylläpitää sosiaalisia suhteita, juosta puolimaratonin jne.

Aika alaspesifejä osaamisia olit valinnut tähän. Eipä näistä valtaosaa osaisi keskivertomieskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan