Ärsyttävä työkaveri syö juokaan jumalanpäivä näkkileipää ruokalassa rouskutus on alkanut vatuttamaan
En varmasti ole ainoa,jonka hermot on aivan riekaleina rouskutuksesta, miten sanoa ruoskutuksesta?
Kommentit (27)
Syö sinäkin. Ei sitten kuulu kuin oma rouskutus.
Enemmän sinä tunnut olevan ulkopuolisen avun tarpeessa kuin tuo rouskuttaja.
No, jos se on ärsyttävä työkaveri.. Niin minusta tuntuu että ihan sama miten hän syö, niin sinua se ärsyttää.Entä jos se olisi joku miellyttävä työkaveri joka rouskuttaa? Mitä sitten?
Tsot, et tainnu pitää turvaväliä, jos noin häiritsevästi kuuluu!
Näinhän se tahtoo mennä. Se joka ärsyttää muutenkin, ärsyttää tuossakin tapauksessa. Mutta jos on hyvä kamu, niin tuohon asiaan ei kiinnitä tosiaankaan mitään huomiota.
Nämä ovat näitä pärstäkerroinasioita työpaikoilla...
Napsauta pari terävää jabi, eiköhän se rouskutus lopu kun ei ole enään hampaita.
Ärsyttävä työkaveri syö juokaan - minua taas ärsyttää se, että ei vaivauduta kirjoittamaan järkeviä lauseita.
Minun entisessä työpaikassani me kaikki viisi henkilöä rouskutimme näkkäriä aamukahvipöydässä.
Sitä kun teimme vuosikausia, niin se tuntui vain niin kotoisalta.
Aloittaja taitaa olla luonteeltaan parantumaton kiusaaja, keksii aina toisista jonkin yksityiskohdan joka alkaa "ärsyttämään". Mikä lie ko. luonnevian nimi, narsismiko vai pelkkä yksinkertaisuus, en tiedä eikä minua oikeastaan kiinnosta.
Jos ei kestä jumalauta RUOKALASSA SYÖMISEN ÄÄNIÄ, kannattaisi ehkä hakeutua jonnekin mielenterveyslääkärille...
Vierailija kirjoitti:
Napsauta pari terävää jabi, eiköhän se rouskutus lopu kun ei ole enään hampaita.
Rouskutus jatkuu, työkaveri hommasi tekarit.
Ole onnellinen ettet työskentele päiväkodissa. Siellä sitä näkkäriä rouskuttaa koko lapsiryhmä ja aikuiset vielä päälle... 😁
Sulla on misofonia. Mullakin on, mutta ei se muiden syy ole.
Ja mua ÄRSYTTÄÄ kun joku rouskuttaa omenoita. Miten jotkut saavatkin niin ärsyttävän kovan äänen omenoiden rouskuttamisesta ?
Siirry muualle tai sano.