Tiedätkö veriryhmäsi?
Kuulemma sitä ei enää tarvitse kansalaisen tietää. Että turhaa tietoa.
Kommentit (54)
Toki, kirjain selvitettiin jo yläasteen bilsantunnilla ja reesustekijä selvisi ekassa verenluovutuksessa. Tarkemmin en tiedä.
Minä en tiedä, en ole koskaan luovuttanut verta tai ollut missään leikkauksessa missä olisi voinut saada verta.
Joskus yläasteella bilsantunnilla testattiin sitä veriryhmää, mutta minä jänistin sitä neulalla tökkimistä ja en tehnyt testiä.
Tiedän, koska se on tatuoitukin minuun. Kuuluin nuorempana SS Leibstandarde Adolf Hitleriin.
En tiedä. Ei ole sotilaspassissakaan enkä ole kannastakaan löytänyt.
Omakannasta löytyi, on tsekattu ennen leikkausta alkuvuodesta.
Tiedän tarkalleen, myös veriryhmävasta-aineet, koska ne tutkitaan joka raskauden yhteydessä. Kanta-palvelusssa on myös kriittisissä tiedoissa maininta veriryhmästäni juuri vasta-aineen takia.
Ap. Montako kyllä ja ei vastausta tarvitset tuntemattomilta. 🤣🤣🤣🤣
Olin raskaana 10 vuotta sitten. En löydä omakannasta, enkä raskauspapruista mitään kohtaa missä olisi veriryhmä mainittu
Raskaana kuulin. Nyt toki verenluovutusten myötä myös. O rh neg.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Montako kyllä ja ei vastausta tarvitset tuntemattomilta. 🤣🤣🤣🤣
Niinkuin ap olisi vastuussa siitä mitä kukakin vastaa
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, koska se on tatuoitukin minuun. Kuuluin nuorempana SS Leibstandarde Adolf Hitleriin.
Niin, sinnehän pakkovärvättiin ryssiä vankileireiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tarkalleen, myös veriryhmävasta-aineet, koska ne tutkitaan joka raskauden yhteydessä. Kanta-palvelusssa on myös kriittisissä tiedoissa maininta veriryhmästäni juuri vasta-aineen takia.
Outoa. Mulla ei ole. Olen neg.
Tiedän kyllä