Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunteeko äijät yhtä kivaa nautintoa nännien hyväilyn aikana

Vierailija
01.02.2014 |

kuin naiset, epäilen että ei ne voi tuntea sitä yhtä paljon kuin nainen, feikkaa vaan tai sitten tuntee mutta paljon lievemmin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
2/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää, sanoo suoraan ettei tunnu oikein miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa miehet ovat yksilöitä myös tuossa asiassa. Eiväthän kaikki naisetkaan ole niin innostuneita siitä.

Vierailija
4/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ja se tuntuu hyvälle. Eri tavalla ku naisilla, naisilla ku yhteys on suoraan pilluun.

Vierailija
5/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä siellä niputetaan. Olishan se näppärää, jos sukupuoli olisikin jaotteluperuste tähänkin asiaan, mutta kun ei se toimi.

Mä en saa mitään kicksejä siitä, että mun nännejä hyväillään. Mulle rinnat eivät käytännössä ole erogeeninen alue.

Menneisyydessä oli mies, joka oli aivan ekstaasissa, kun sen nännejä hyväili. Se ei varmasti ollut feikattua.
Olen nähnyt miesten saavan myös tuota vähäisempää nautintoa nännien hyväilystä, ja joitain se ei kiihota lainkaan.

Kokemukseni kumoaa epäilyksesi.

Vierailija
6/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hvtti, mä vihaan nännien hypistelyä, yäähh. Yleensäkin mun rintojen koskettelu ei kiihota. Ja tietysti mulle on luonto suonut keskimääräistä isommat buubsit, joten saan kimppuuni aina tissimiehiä. Arggg...

Vierailija
7/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikaystäväni sanoo, että lähinnä kutittaa ja tuntuu oudolta, ei mitenkään sellaiselta seksuaalisesti nautinnolliselta.

Vierailija
8/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, itse en tunne nautintoa, joten epäilen että miehilläkään ei päde mikään yksi totuus.

Vierailija
9/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuntee paljon mutta selvän vähemmistön juttu kuitenkin. Naiset ehkä ajattelevat miesten pitävän siitä, koska naisen oma rinta on naiselle sen verran iso juttu. Tosin naisenkin rinnan hyväilystä saatava mielihyvä lienee osittain enemmän psykologista kuin hermostollista; onhan naisen rinta erotisoitu ja tabutettu viimeiseen asti kun taas miehen rinnasta on tehty harmaa ja arkinen. Naisen rinnasta on siis tehty kulttuurillisesti eräänlainen sukuelimen jatke.

Naisilla on enemmän hermoja kaikkialla ihossa, joten nainen tuntee myös nännien koskemisen voimakkaammin kuin mies, mutta sama pätee myös reisiin, käsiin, vatsaan, hartioihin jne.

Toki naisen rinnan herkkyys vaihtelee myös kuukautiskierron mukaan, kun taas miehellä tällaista ilmiötä ei ole havaittavissa. Toisaalta osalla miehistä on aito gynekomastia, eli rinta kehittynyt samaan muotoon kuin naisella ja tämä on eri asia kuin lihavuudesta johtuvat miestissit, jotka eivät edes oikeasti muistuta naisen tissejä. Gynekomastian omaavilla miehillä on monesti herkemmät rinnat ja toisinaan myös erotisoitunut suhtautuminen rintaan normimieheen verrattuna, vaikkakin tuo ominaisuus aiheuttaa yleensä lähinnä häpeää.

-Mies 28v-

Vierailija
10/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan tunnu missään vaikka joku hinkkaisia nännejä täyden tunnin. Toisaalta on sääli, että meillä miehillä sitä nautintoa saa melkeenpä vaan jalkovälistä. 

Vierailija
11/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, pikemmin tuntuu inhottavalle mun nänneissä. (mies)

Vierailija
12/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ainakaan feikkaa, tai jos feikkaa, niin en kyllä tajua, miksi. Saa melkein orgasmin nännien hyväilystä, itsestäni taas se ei ihan niin kummoiselta tunnu. (Olen nainen).

Riippuu siis ihmisestä, ei sukupuolesta.

Vierailija
13/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun nännejä imee (mies) se tuntuu hyvälle, mutta sormilla räplääminen on ihan kamalaa.

Nainen

Vierailija
14/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 16:10"]

Mun mies ei ainakaan feikkaa, tai jos feikkaa, niin en kyllä tajua, miksi. Saa melkein orgasmin nännien hyväilystä, itsestäni taas se ei ihan niin kummoiselta tunnu. (Olen nainen).

Riippuu siis ihmisestä, ei sukupuolesta.

[/quote]

Sama homma täällä!

Vierailija
15/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien nuoleminen, imeminen, pienet puraisut saa täyteen ekstaasiin, samanaikaisesti kun runkkaa kyrpää, niin tulee todella voimakas orgasmi.

M35

Vierailija
16/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja aristelen todella paljon nännien koskemista, siis sellaista imuttelua, sehän sattuu!!

Vierailija
17/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistä miestäsi nännistä niin tiedät ovatko ne tuntoherkät:D Itse nautin kun nainen leikittelee kielellään nänneilläni, imee niitä ja varovaisesta puremisestakin. Tuossa puremisessa  pieni kipu sekoittuu nautintoon. Ehkä kaikki miehet eivät vain kehtaa pyytää sitä vaikka se tuntuisi hyvältä.

Vierailija
18/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tunnu mitenkään erikoiselta edes näin naisena nysätisseilläni.

Vierailija
19/36 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne juurikaan mitään (miellyttävää), jos mun tissejä imutellaan. Miehet saavat siitä paljon enemmän kicksejä.

Vierailija
20/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies saan monta orgasmia pelkästään nännejä hyväilemällä itse.Usein puolesta-tuntiin hyväilen niitä. Siemensyöksyä en saa mutta koko ajan tulee vähän kerralla sitä sieltä.Heti kun kosken nänneihin niin alkaa tapahtua sielä välittömästi eli veri alkaa kiertään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä