tunteeko äijät yhtä kivaa nautintoa nännien hyväilyn aikana
kuin naiset, epäilen että ei ne voi tuntea sitä yhtä paljon kuin nainen, feikkaa vaan tai sitten tuntee mutta paljon lievemmin.
Kommentit (36)
Mun mies ei tykkää, sanoo suoraan ettei tunnu oikein miltään.
Kaipa miehet ovat yksilöitä myös tuossa asiassa. Eiväthän kaikki naisetkaan ole niin innostuneita siitä.
Minä tykkään ja se tuntuu hyvälle. Eri tavalla ku naisilla, naisilla ku yhteys on suoraan pilluun.
Kylläpä siellä niputetaan. Olishan se näppärää, jos sukupuoli olisikin jaotteluperuste tähänkin asiaan, mutta kun ei se toimi.
Mä en saa mitään kicksejä siitä, että mun nännejä hyväillään. Mulle rinnat eivät käytännössä ole erogeeninen alue.
Menneisyydessä oli mies, joka oli aivan ekstaasissa, kun sen nännejä hyväili. Se ei varmasti ollut feikattua.
Olen nähnyt miesten saavan myös tuota vähäisempää nautintoa nännien hyväilystä, ja joitain se ei kiihota lainkaan.
Kokemukseni kumoaa epäilyksesi.
Hyi hvtti, mä vihaan nännien hypistelyä, yäähh. Yleensäkin mun rintojen koskettelu ei kiihota. Ja tietysti mulle on luonto suonut keskimääräistä isommat buubsit, joten saan kimppuuni aina tissimiehiä. Arggg...
Oma poikaystäväni sanoo, että lähinnä kutittaa ja tuntuu oudolta, ei mitenkään sellaiselta seksuaalisesti nautinnolliselta.
Sama täällä, itse en tunne nautintoa, joten epäilen että miehilläkään ei päde mikään yksi totuus.
Osa tuntee paljon mutta selvän vähemmistön juttu kuitenkin. Naiset ehkä ajattelevat miesten pitävän siitä, koska naisen oma rinta on naiselle sen verran iso juttu. Tosin naisenkin rinnan hyväilystä saatava mielihyvä lienee osittain enemmän psykologista kuin hermostollista; onhan naisen rinta erotisoitu ja tabutettu viimeiseen asti kun taas miehen rinnasta on tehty harmaa ja arkinen. Naisen rinnasta on siis tehty kulttuurillisesti eräänlainen sukuelimen jatke.
Naisilla on enemmän hermoja kaikkialla ihossa, joten nainen tuntee myös nännien koskemisen voimakkaammin kuin mies, mutta sama pätee myös reisiin, käsiin, vatsaan, hartioihin jne.
Toki naisen rinnan herkkyys vaihtelee myös kuukautiskierron mukaan, kun taas miehellä tällaista ilmiötä ei ole havaittavissa. Toisaalta osalla miehistä on aito gynekomastia, eli rinta kehittynyt samaan muotoon kuin naisella ja tämä on eri asia kuin lihavuudesta johtuvat miestissit, jotka eivät edes oikeasti muistuta naisen tissejä. Gynekomastian omaavilla miehillä on monesti herkemmät rinnat ja toisinaan myös erotisoitunut suhtautuminen rintaan normimieheen verrattuna, vaikkakin tuo ominaisuus aiheuttaa yleensä lähinnä häpeää.
-Mies 28v-
Ei mulla ainakaan tunnu missään vaikka joku hinkkaisia nännejä täyden tunnin. Toisaalta on sääli, että meillä miehillä sitä nautintoa saa melkeenpä vaan jalkovälistä.
En tykkää, pikemmin tuntuu inhottavalle mun nänneissä. (mies)
Mun mies ei ainakaan feikkaa, tai jos feikkaa, niin en kyllä tajua, miksi. Saa melkein orgasmin nännien hyväilystä, itsestäni taas se ei ihan niin kummoiselta tunnu. (Olen nainen).
Riippuu siis ihmisestä, ei sukupuolesta.
Jos minun nännejä imee (mies) se tuntuu hyvälle, mutta sormilla räplääminen on ihan kamalaa.
Nainen
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 16:10"]
Mun mies ei ainakaan feikkaa, tai jos feikkaa, niin en kyllä tajua, miksi. Saa melkein orgasmin nännien hyväilystä, itsestäni taas se ei ihan niin kummoiselta tunnu. (Olen nainen).
Riippuu siis ihmisestä, ei sukupuolesta.
[/quote]
Sama homma täällä!
Nännien nuoleminen, imeminen, pienet puraisut saa täyteen ekstaasiin, samanaikaisesti kun runkkaa kyrpää, niin tulee todella voimakas orgasmi.
M35
Itse olen nainen ja aristelen todella paljon nännien koskemista, siis sellaista imuttelua, sehän sattuu!!
Nipistä miestäsi nännistä niin tiedät ovatko ne tuntoherkät:D Itse nautin kun nainen leikittelee kielellään nänneilläni, imee niitä ja varovaisesta puremisestakin. Tuossa puremisessa pieni kipu sekoittuu nautintoon. Ehkä kaikki miehet eivät vain kehtaa pyytää sitä vaikka se tuntuisi hyvältä.
Eipä se tunnu mitenkään erikoiselta edes näin naisena nysätisseilläni.
Mä en tunne juurikaan mitään (miellyttävää), jos mun tissejä imutellaan. Miehet saavat siitä paljon enemmän kicksejä.
Olen mies saan monta orgasmia pelkästään nännejä hyväilemällä itse.Usein puolesta-tuntiin hyväilen niitä. Siemensyöksyä en saa mutta koko ajan tulee vähän kerralla sitä sieltä.Heti kun kosken nänneihin niin alkaa tapahtua sielä välittömästi eli veri alkaa kiertään
up.