Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kuin naiset, epäilen että ei ne voi tuntea sitä yhtä paljon kuin nainen, feikkaa vaan tai sitten tuntee mutta paljon lievemmin.

Sivut

Kommentit (36)

Kylläpä siellä niputetaan. Olishan se näppärää, jos sukupuoli olisikin jaotteluperuste tähänkin asiaan, mutta kun ei se toimi.

Mä en saa mitään kicksejä siitä, että mun nännejä hyväillään. Mulle rinnat eivät käytännössä ole erogeeninen alue.

Menneisyydessä oli mies, joka oli aivan ekstaasissa, kun sen nännejä hyväili. Se ei varmasti ollut feikattua.
Olen nähnyt miesten saavan myös tuota vähäisempää nautintoa nännien hyväilystä, ja joitain se ei kiihota lainkaan.

Kokemukseni kumoaa epäilyksesi.

Hyi hvtti, mä vihaan nännien hypistelyä, yäähh. Yleensäkin mun rintojen koskettelu ei kiihota. Ja tietysti mulle on luonto suonut keskimääräistä isommat buubsit, joten saan kimppuuni aina tissimiehiä. Arggg...

Oma poikaystäväni sanoo, että lähinnä kutittaa ja tuntuu oudolta, ei mitenkään sellaiselta seksuaalisesti nautinnolliselta.

Osa tuntee paljon mutta selvän vähemmistön juttu kuitenkin. Naiset ehkä ajattelevat miesten pitävän siitä, koska naisen oma rinta on naiselle sen verran iso juttu. Tosin naisenkin rinnan hyväilystä saatava mielihyvä lienee osittain enemmän psykologista kuin hermostollista; onhan naisen rinta erotisoitu ja tabutettu viimeiseen asti kun taas miehen rinnasta on tehty harmaa ja arkinen. Naisen rinnasta on siis tehty kulttuurillisesti eräänlainen sukuelimen jatke.

Naisilla on enemmän hermoja kaikkialla ihossa, joten nainen tuntee myös nännien koskemisen voimakkaammin kuin mies, mutta sama pätee myös reisiin, käsiin, vatsaan, hartioihin jne.

Toki naisen rinnan herkkyys vaihtelee myös kuukautiskierron mukaan, kun taas miehellä tällaista ilmiötä ei ole havaittavissa. Toisaalta osalla miehistä on aito gynekomastia, eli rinta kehittynyt samaan muotoon kuin naisella ja tämä on eri asia kuin lihavuudesta johtuvat miestissit, jotka eivät edes oikeasti muistuta naisen tissejä. Gynekomastian omaavilla miehillä on monesti herkemmät rinnat ja toisinaan myös erotisoitunut suhtautuminen rintaan normimieheen verrattuna, vaikkakin tuo ominaisuus aiheuttaa yleensä lähinnä häpeää.

-Mies 28v-

Ei mulla ainakaan tunnu missään vaikka joku hinkkaisia nännejä täyden tunnin. Toisaalta on sääli, että meillä miehillä sitä nautintoa saa melkeenpä vaan jalkovälistä. 

Mun mies ei ainakaan feikkaa, tai jos feikkaa, niin en kyllä tajua, miksi. Saa melkein orgasmin nännien hyväilystä, itsestäni taas se ei ihan niin kummoiselta tunnu. (Olen nainen).

Riippuu siis ihmisestä, ei sukupuolesta.

Vierailija

Mun mies ei ainakaan feikkaa, tai jos feikkaa, niin en kyllä tajua, miksi. Saa melkein orgasmin nännien hyväilystä, itsestäni taas se ei ihan niin kummoiselta tunnu. (Olen nainen).

Riippuu siis ihmisestä, ei sukupuolesta.

Sama homma täällä!

Nännien nuoleminen, imeminen, pienet puraisut saa täyteen ekstaasiin, samanaikaisesti kun runkkaa kyrpää, niin tulee todella voimakas orgasmi.

M35

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat